TjockisBagarn Postad 3 December , 2005 Rapport Share Postad 3 December , 2005 Går det att föra över pengar mellan konton på pokerstars? Isåfall vilka regler gäller? Hur mycket måste man ha kvar på kontot man skickar från, hur mycket är det minsta man kan skicka osv...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 3 December , 2005 Rapport Share Postad 3 December , 2005 Går det att föra över pengar mellan konton på pokerstars? Isåfall vilka regler gäller? Hur mycket måste man ha kvar på kontot man skickar från, hur mycket är det minsta man kan skicka osv...? Ja det går. Det är pissenkelt. Bara att gå in på "transfer funds" under options i lobbyn. Tror minimum är en dollar. Har ingen aning om om man måste ha nått belopp kvar på sitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus_T28 Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Har hört att man får beskatta pengar man vinner på vissa Poker Siter. Är det så på PokerStar? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Har hört att man får beskatta pengar man vinner på vissa Poker Siter.Är det så på PokerStar? Någon som vet? Snälla, för din egen och för alla andras skull; Använd 1 minut till att söka efter svaret innan du frågar nästa gång. Detta ämne har diskuterats i mängder. För att hjälpa dig på traven så talar jag inte om svaret på frågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus_T28 Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Tack för ditt trevliga svar, hoppas att jag kan hjälpa dig tillbaks någon gång. Mvh Magnus_T28 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Har hört att man får beskatta pengar man vinner på vissa Poker Siter.Är det så på PokerStar? Någon som vet? Eftersom de är utanför EU så ja 30%. Men orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus_T28 Postad 8 December , 2005 Rapport Share Postad 8 December , 2005 Tack SubZero! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Vad kan ni experter rek. att man köper ifrån deras shop. Har skrapat ihop en bra många FPP o vill höra vad man bör köpa. Ex. vilken bok är bäst o beställa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EttanP Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Har läst igenom hela tråden men kan ha missat det ändå. Går det att ta ut pengar till sitt visa kort om man satte in pengar på ett annat visa kort nummer? Anledningen jag frågar är för att jag satte in pengar med hjälp av föreningsparbankens "e-kort". För er som inte vet vad "e-kort" är så är det en tjänst där ett tillfälligt kort nummer skapas för att inte riskera att nummret kommer i fel händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Har läst igenom hela tråden men kan ha missat det ändå. Går det att ta ut pengar till sitt visa kort om man satte in pengar på ett annat visa kort nummer? Anledningen jag frågar är för att jag satte in pengar med hjälp av föreningsparbankens "e-kort". För er som inte vet vad "e-kort" är så är det en tjänst där ett tillfälligt kort nummer skapas för att inte riskera att nummret kommer i fel händer. Maila supporten och fråga. Förklara också ditt läge med e-kortet, tror att det kan bli problem om du sätter in med många olika kortnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Tänkte kanske lira deepstack turneringen på pokerstars om ett litet tag. 5000 i startmarker och blindsökning var 30e minut. Måste ju ta sjukt lång tid? Hur lång tid tar det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derpase Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Tänkte kanske lira deepstack turneringen på pokerstars om ett litet tag. 5000 i startmarker och blindsökning var 30e minut. Måste ju ta sjukt lång tid? Hur lång tid tar det egentligen? runt tio timmar om man är kvar länge. Vad kan ni experter rek. att man köper ifrån deras shop. Har skrapat ihop en bra många FPP o vill höra vad man bör köpa. Ex. vilken bok är bäst o beställa Om du inte läst One of a kind om Stu Ungar kan jag varmt rekomendera att du beställer den, kostar tror jag 1600 FPP. När det gäller kläder finns det inte så mkt snyggt, men svarta munkjackan med dragkedja är snygg och bra kvalite, även t-shirten är bra kvalite. Själv är jag sugen på köpa iPoden, men har precis börjat samla till den, har slaskat bort sjukt mkt FPPs på sateliter av olika slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 står beloppet på satsningarna i siffror bredvid markerna på PS (som Multi & Party har), måste ha de för att de går så mycke snabbare att se storlek på bet/raise, speciellt om man spelar på flera bord samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 står beloppet på satsningarna i siffror bredvid markerna på PS (som Multi & Party har), måste ha de för att de går så mycke snabbare att se storlek på bet/raise, speciellt om man spelar på flera bord samtidigt... Det går att ställa in det på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Jag har haft dålig uppkoppling på stars efter det att jag återupptog mitt spel här för ungefär två veckor sedan. Jag provade att installera om klienten idag utan någon förbättring. Är det någon mer som har problem på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sgt.Pepper Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Vart hittar man dessa deep stacks-turneringar? Letat som en galning, men jag är väl helt blind kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Nog du som är blind, de ligger där under Tourney-fliken. Nästa börjar Jan 28 12:00 (18.00 svensk tid). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sgt.Pepper Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Ah tackar tackar. Tänkte att de kanske hade nån speciell Game-typ-flik eller vad man ska kalla det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PaisanoDay Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen.. Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen.. Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KiM05 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen.. Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA. Jag får det inte att fungera iaf, vad är du för medlem? är silver men det fungerar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen.. Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA. Jag får det inte att fungera iaf, vad är du för medlem? är silver men det fungerar inte för mig. Jag har diamant status! Nä, det har inget med VIP-statuset att göra. Det ska funka iaf. Har du deponerat på nått annat sätt oxå? Neteller kanske? Isf måste de pengarna tillbax till neteller först innan du kan ta ut till VISAt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Fler än mig som inte kommer in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Fler än mig som inte kommer in? Stendött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemongirl Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Ja de har Play money difficulties, och fram tills dess att Playmoney bordeninte fungerar som det ska så är resten stängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts