Gå till innehåll

Jennez knarkarbok


Jennez

Recommended Posts

  • Svars 836
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja hej och hå! Hela dagen igår var sliten. Eller jag var nog sliten rättare sagt. En intressant och bra dag på många sätt och vis. Middag med Ola där man fick veta ett och annat och dessutom går teamet som tåget! Karin tvåa inför idag och Iremark ligger helt ok till han också för att inte tala om Dennis Nilsson som under hela resan uppvisat ett fruktansvärt bra spel!

Tokmackan och Hasse Erlandsson gjorde även de en bra insats. De var kortdöda under i princip hela dagen men höll sig kalla och tog de chanser de fick. Inga topplaceringar just nu men allt kan hända. Magnus L får joina deras sökande efter uppdubbling omgående efter spelstart men lyckas det så är de bra med igen.

 

6 av 10 spelare vidare till dag 2. Blir fan nästan tårögd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är du egentligen? Sluta förfölja mig!!!

 

Jag är tiltad nog som det är. Inga fler antydningar om att min MSN skulle vara hackad, tack. (För er som undrar är den alltså inte det, och har aldrig varit heller, den otrevliga killen på andra sidan är samma gamla Jennez som vanligt).

 

Ska bli sjukt skönt att åka hem idag. Stora saker händer i pokersverige. Tyvärr är jag belagd men munkavle för tillfället men snart kommer skandalerna att rullas upp... Muhahaha...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maste papeka att Jens visst ville ga ut o gora upp med Ladbrokes killarna, som tur var sa var jag nykter o avstyrde det hela.

 

Eller så var det tvärtom?

 

En full Jens med den tyngden kan latt doda en kille.

 

Detta skriver jag däremot under på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratar vi om bärsärkagång med yxa, prickskyttegevär från närbeläget kyrktorn, eller en hederlig magtackling?

 

Antagligen all of the above.

 

Nu är London Poker Weekend avklarat i alla fall. I vanlig ordning spöade man chefen i Backgammon, den här gången blev det fyra raka. Egentligen är jag en riktigt BG-fisk men jag har en äcklig tur med tärningarna. Kvällen innan hade jag dessutom sopat mattan med samtliga deltagare i både Yatzy och ”slå högst” med både en och fem tärningar.

Strax efter mina BG-segrar slaskar jag loss på ett SNG bord och kammar hem ännu en första plats efter HU mot chefen.

TokMackan propsade på raketfylla eftersom det är vår sista helg i London men så blev det inte. Kände mig allmänt hängig så jag drog hem runt midnatt.

 

Vaknade upp i morse och mådde oförskämt bra. Eftersom jag inte var tiltad från gårdagskvällen så gjorde det inte så mycket att det var London Marathon idag. Naturligtvis skulle ju hela härket igenom Greenwhich så jag höll mig inomhus vid tv’n tills de flesta fettona hade hasat sig förbi huset. Kommunikationerna i u-landet UK fungerar ju ytterst sällan som det är, tänk er då hur det är när det är maraton i stan.

Satt på tåget och nynnade på den här låten:

http://www.youtube.com/watch?v=xz37H9YV5pw

 

Imorgon bär det av till Sverige. Jag får vistas i fädernelandet i ca två veckor innan det bär iväg till UK igen. Har inte varit hemma på evigeheter känns det som. Grebbestad, Monte Carlo, Tallinn, London – allt i en salig röra. Tror att det här livet börjar ta ut sin rätt snart. Känner mig allmänt nere men jobbar på, finns inte mycket annat att göra. Det blir dock inte bättre av att man ska ta flyget 06.50 imorgon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ville du låna $2K på MSN? Var det du eller?

 

Jag skulle väl antagligen köpa ett par pistoler och bistå min själsfrände vid Virginia Tech för att sedan bege mig mot inavelns högborg Värmland och knacka på hos din brevlåda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okantaktbar? Why? Nej då, jag mår prima, lite trött bara...

 

Jag med ...

 

Extremt mycket muppo på forumet just nu.

Finniga 17-åringar med pappas Visa-kort och så ... Synd.

 

Läste f.ö. en artikel i First Poker idag om EPC i Grebban. Du kanske också har läst den? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste f.ö. en artikel i First Poker idag om EPC i Grebban. Du kanske också har läst den? =)

 

Jo, jag läste den. Jag är så sönderstressad att jag hade glömt att jag hade skrivit den. Sjukt kul att läsa grejer man inte minns att man har skrivit! :-D

 

Fakking ålrajt! Hemma i Sverige nu! Känner mig jäkligt bra till mods trots att jag jobbat 22 dagar i sträck (och har 6 dagars supande rakt upp och ner i ryggen). Varit uppe sedan kl 03 i morse (varför flyger Ryan Air på Japan-tid trots att de opererar i Europa?) så nu är man bra sliten. Ska bara varva ner med lite sng-slask trots att min hjärna just nu består till hälften av Staropramen och andra halvan JD och Cola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 veckas spa coming up? eller fortsätter mr rocknroll härjandet i sverige land?

 

Som det ser ut nu kommer jag att fortsätta att plöja potatisåker i hjärnbarken. Stockholm den 3:e och London den 8:e, valborg skall hinnas med innan dess också.

 

Stabilt jobbat med bloggen från LPW förresten! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt slut. Lovade under ett svagt ögonblick igår att gå ner i vikt. Lovade därefter i ett ännu svagare ögonblick att gå på Friskis & Svettis med min flickvän tre gånger i veckan. Första passet var ikväll. Oh, the horror… 100 tjejer och typ fem killar som gympa-dansar till Darin och Magnus Karlsson. Jag var gråtfärdig efter fem minuter. Jag ville bara därifrån. Passet i sig var lagom jobbigt men aldrig i helvete att jag gör priuetter och skakar brösten till Lili & Sussie igen… :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt slut. Lovade under ett svagt ögonblick igår att gå ner i vikt. Lovade därefter i ett ännu svagare ögonblick att gå på Friskis & Svettis med min flickvän tre gånger i veckan. Första passet var ikväll. Oh, the horror… 100 tjejer och typ fem killar som gympa-dansar till Darin och Magnus Karlsson. Jag var gråtfärdig efter fem minuter. Jag ville bara därifrån. Passet i sig var lagom jobbigt men aldrig i helvete att jag gör priuetter och skakar brösten till Lili & Sussie igen… :cry:

 

LOL! :-D Ingen är mer toffel än jag, men inte ens min fru skulle för ett ögonblick tro att jag skulle följa med på något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...