PokerStars_Martin Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 Nej, tyvärr. FPPs är helt och hållet personliga. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pontus_1988 Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 Hej ni som arbetar på pokerstars. varför går det inte längre beställa svarta t-shirts i Vip klebben bara via eller gråa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legolas Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 Jag skulle vilja se att man kan köpa sig ett eget bord från de flesta nivåer där ägarn av bordet får en viss procent av den rake hans bord drar in. Tror det skulle bli otroligt populärt oavsett kostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Black_Jim Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Blir det några avgifter om man beställer typ en PS3a?... tull? skatt? annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Jag skulle vilja se att man kan köpa sig ett eget bord från de flesta nivåer där ägarn av bordet får en viss procent av den rake hans bord drar in. Tror det skulle bli otroligt populärt oavsett kostnad. Vore ju en bra affär för pokerstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 12 September , 2008 Rapport Share Postad 12 September , 2008 Hej ni som arbetar på pokerstars. varför går det inte längre beställa svarta t-shirts i Vip klebben bara via eller gråa? Det är för att de är tillfälligt slut, men vi hoppas ha dem tillgängliga igen om några veckor. Blir det några avgifter om man beställer typ en PS3a?... tull? skatt? annat? Nej, inga avgifter tillkommer. Om det mot förmodan skulle göra det så är det bara att kontakta oss så fixar vi det. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dextor Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Jag undrar när ni kommer att uppdatera VIP-shopen med de nya iPodversionerna. Även Xbox har väl fått sig en prissänkning som borde avspeglas i FPP-priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Är precis som Pontus_1988 sugen på svarta t-shirts! Hade varit underbart om det gick att ordna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Goddagens! För exakt 14 månader sen beställde jag en "40 Samsung TV för 110k FPP. TVn har funkat utmärkt och jag är jättenöjd så jag tyckte att det var dags nu att köpa en likadan att ha på övervåningen. Eftersom marknadsvärdet gått ner från ca 15k sek till ca 9k sek så antog jag att det skulle skett en rejäl prissänkning på denna TV men till min stora fasa ser jag att stars har HÖJT priset till 125k FPP. Förklaring tack?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Goddagens! För exakt 14 månader sen beställde jag en "40 Samsung TV för 110k FPP. TVn har funkat utmärkt och jag är jättenöjd så jag tyckte att det var dags nu att köpa en likadan att ha på övervåningen. Eftersom marknadsvärdet gått ner från ca 15k sek till ca 9k sek så antog jag att det skulle skett en rejäl prissänkning på denna TV men till min stora fasa ser jag att stars har HÖJT priset till 125k FPP. Förklaring tack?! Samsung LE-40A558 släpptes för 5 månader sedan, så svaret på din fråga är att den TV du köpte var en annan modell. Kanske var det inte någon full HD? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Samsung LE-40A558 släpptes för 5 månader sedan, så svaret på din fråga är att den TV du köpte var en annan modell. Kanske var det inte någon full HD? Ahaaaaa där har vi svaret! Dom har uppgraderat TVn lite Ser precis ut som den jag har på bilden men kollade modellen på min nu och det var tydligen en annan. Ber om ursäkt ifall FPP-prissättaren tog illa vid sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Hej, dextor - jag skall höra mig för om när ipodsen dyker upp i shopen. swalle - Svarta T-shirts kommer så småningom. De har tillfälligt tagit slut. Displeased - Frågor är välkomna, det är inte lätt att se allt. Tack FraXioN för ditt svar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 varför har xbox 360 elite blivit dyrare? känns ju inte direkt som om det föjer prisutvecklingen i övrigt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=199896 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Hej, dextor - De nya ipodvarianterna kommer in i shopen om 2-3 veckor är det sagt. ziddax - Priset har uppdaterats enligt vårt inköpspris och den var möjligen lite "billigare" än tänkt tidigare. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Hej, ziddax - Priset har uppdaterats enligt vårt inköpspris och den var möjligen lite "billigare" än tänkt tidigare. Mvh, Karl PokerStars Support Kan du förklara om det finns några vettiga presentkort på elektronikaffärer för oss svenskar? Eller något som skickar till Sverige? Jag fattar inte ett jota av den där cadooz-grejen. (för övrigt hävdar jag bestämt att priset är ungefär 10000 FPP för högt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Har beställt en Samsung 30" LCD skärm. Beställningen gjordes den 2a dec men har fortfarande inte fått någon leveransinfo. Hur lång tid kan det tänkas ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Hej Captain Morgan, Du bör ha fått ett bekräftelsemail omedelbart efter beställningen som troligen säger 6-8 veckor. Maila annars till support@pokerstars.com (på svenska) eller vipclub@pokerstars.com (på engelska) så ska vi kolla upp detta åt dig. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frill Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Hur ser det ut med uppdateringar på elektronikfronten i VIP shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Hej, Inte något som är officiellt vid den här tidpunkten. Är det något särskild du skulle vilja önska dig skulle jag rekommendera concierge service då de kan hjälpa dig med det mesta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Hej, Två små bra nyheter i VIP shopen: Black & Red Stereo In-ear Headphones White Earbud Headphones Det har även tillkommit ett par klädesplagg, tex en vinterjacka. Kolla gärna in Vip-butiken här: http://www.pokerstars.se/vip/store/ Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Hej, har på förslag att införa en fin biljardkö och/eller bollset för biljard i shopen. Detta skulle uppskattas av mig i alla fal! Är det något som kan bli en möjlighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Löparklocka med GPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Jag är lite sugen på bilen. Är det alltid senaste årsmodell som gäller? Porschen har ju funnits där sen 06(?) och priset ligger ju då som nu på 3M FPP. Är det inte en 09:a så blir det ju en ordentlig förhandling om priset iaf. Det står dessutom att man ska kontakta support för tillgänglighet utanför USA, hur ser det ut på denna fronten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Jag är lite sugen på bilen. Är det alltid senaste årsmodell som gäller? Porschen har ju funnits där sen 06(?) och priset ligger ju då som nu på 3M FPP. Är det inte en 09:a så blir det ju en ordentlig förhandling om priset iaf. Det står dessutom att man ska kontakta support för tillgänglighet utanför USA, hur ser det ut på denna fronten? Har för mig att du bara får stålar att handla en bil för hos en porschehandlare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Har för mig att du bara får stålar att handla en bil för hos en porschehandlare. Hoppas det är så. Skulle ju vara galant med tanke på det låga FPP-priset gentemot bilens värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts