blää Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Är det någon som har bevis på att en hand som egentligen är bättre preflop någonsin vunnit i slutändan på Svenska Spel? Har det någonsin skett? Jo jag vann med a-a mot k-10 ikväll......haha, men det var nära...bordet blev 10-q-j-j-8 men tumregeln på svs är ju att aldrig syna med bra händer, däremot utan varken träff eller drag, bordet brukar utveckla sig om man säger så... funderar på att utveckla ett speciellt SvS spel där jag bara lirar skräphänder........borde funka. Edit:övermörk är väl bara till för att få större potter dvs rake till bolaget??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Bättre klient är väl ok, men begränsningen på 5 bord samtidigt borde sänkas till 4. Kan man inte få behålla en enda klient som inte är infekterad med nits som behöver spela 89 bord för att inte helt implodera av tråkighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Jo jag vann med a-a mot k-10 ikväll......haha, men det var nära...bordet blev 10-q-j-j-8 Fan vilket flyt du har, antar att du fick rätt mycket skit för den . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Vad tycker ni om det nya "satsa övermörk" ?Tråkigt med folk som sitter på dom borden men inte väljer att kryssa för, finns ju inte så många heller. HAhahHAhahAH bafucin1 ja ägde dig på svs 1/2 igår !!!!!!1111112 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bafucin Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 HAhahHAhahAH bafucin1 ja ägde dig på svs 1/2 igår !!!!!!1111112 Hehe jasså, vad nickar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KaptenMugg Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 kan inte förstå alla som är så lyckliga över att SvS har infört övermörk. Finns väl bra många andra funktioner som man hellre hade velat ha. Här är några exempel... 1. Top-up dvs att så fort man inte har 200 bb på bordet så fylls det på automatiskt, så att man inte behöver klicka på kassa knappen hela tiden och fylla på. 2. Funktion så att man kan justera storleken på borden själv. 3. Lägga till så att man kan ha olika färgmarkering på spelare i notes fönstret. 4. Lägga till en kolumn i lobby fönstret så att man ser dessa färgmarkeringar. o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Är det någon som lyckats lägga en övermörk? Har haft rutan lägg övermörk ikryssad varje gång jag spelat på dom borden utan att jag fått lägga någon någon gång. Inte varit med om att det lagts av någon annan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Är det någon som lyckats lägga en övermörk?Har haft rutan lägg övermörk ikryssad varje gång jag spelat på dom borden utan att jag fått lägga någon någon gång. Inte varit med om att det lagts av någon annan heller. Funkat fint när jag spelat med det. Dock lyckades jag hamna mellan blindsen när alla spelare hade suttit ute, då knappen postade SB, jag ingenting(egentligen SB) och killen efter mig postade BB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Finns väl bra många andra funktioner som man hellre hade velat ha. Här är några exempel... 1. Top-up 2. justera storleken på borden 3. olika färgmarkering på spelare i notes Det fanns en annan tråd om önskad funktionalitet på SvS (och en om buggar). Om bara SvS köpt/beställt klienten från Full Tilt i stället för Boss... Full Tilts klient är gjord för att spela poker, Boss' klient skulle jag tro att de har en grundmodell som de anpassar, och följden blir att det inte passar någon perfekt. En kund vill ha en Black Jack-knapp, en annan vill spela i flera valutor, några vill ha flitpoäng, man vill ha rullande reklam till höger, vänster, i toppen och i nedankanten på lobbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snobollen Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 HAhahHAhahAH bafucin1 ja ägde dig på svs 1/2 igår !!!!!!1111112 Hehe jasså, vad nickar du då? Hmm... Undrar om inte du ägde mig igår. Så du är nog even iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Ny bugg? BossMedia Game #788093973: Table Britta 63 - $1.00/$2.00 - No Limit Hold'em - 21:37:10 - 2008/08/30 Seat 1: gadvart ($407.36) Seat 2: Sol0 ($201.63) Seat 3: bedde1 ($212.63) Seat 4: crappy ($111.94) Seat 5: Fishy Fish ($166.51) crappy posts the small blind of $1.00 bedde1 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to crappy Sol0 folds bedde1 calls $2.00 crappy raises $6.00 bedde1 folds *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $3.91 | Rake $0.09 Board: gadvart won ($0.00), showed [ER ER] Sol0 won ($0.00), mucks bedde1 won ($0.00), mucks crappy won ($3.91), mucks Fishy Fish won ($0.00), showed [ER ER] Lite kul, alla la sig men vi fick se alla kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Ny bugg? BossMedia Game #788093973: Table Britta 63 - $1.00/$2.00 - No Limit Hold'em - 21:37:10 - 2008/08/30 Seat 1: gadvart ($407.36) Seat 2: Sol0 ($201.63) Seat 3: bedde1 ($212.63) Seat 4: crappy ($111.94) Seat 5: Fishy Fish ($166.51) crappy posts the small blind of $1.00 bedde1 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to crappy Sol0 folds bedde1 calls $2.00 crappy raises $6.00 bedde1 folds *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $3.91 | Rake $0.09 Board: gadvart won ($0.00), showed [ER ER] Sol0 won ($0.00), mucks bedde1 won ($0.00), mucks crappy won ($3.91), mucks Fishy Fish won ($0.00), showed [ER ER] Lite kul, alla la sig men vi fick se alla kort Ny rabbithunting funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Övermörkborden har maxinköp på 20BB och minimum på 2BB... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 gg svs, roligt att man kan köpa in med min 100 kr på 25/50 och max 1000kr edit: övermörksborden ProToss han visst före........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Övermörkborden har maxinköp på 20BB och minimum på 2BB... Jag som var inne o skotta idag på 25/50... inte fan fick man chansen att gula kontot... kunde ju bara gå in m 20BB... TILT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Jag som var inne o skotta idag på 25/50... inte fan fick man chansen att gula kontot... kunde ju bara gå in m 20BB... TILT!!! Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Någon mer än jag som har problem med svs just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Någon mer än jag som har problem med svs just nu... Problem!? Siten är ju jävla sjukt dålig så det är pinsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Nån som råkar veta i vilken katalog händer + notes sparas? Jag hittar bara notes och händer fram till 2008-05. Vad fan har hänt med all data sen dess? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
McFishy Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 GGGGGGGGGGGGGGRTGATH543qt5vtqvt5vtqqqvycjhvcjjsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacvhmb,i+fuk7652vtvt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orangutango Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 WTF klientjäveln låser hela jävla tiden .. hade nötterna i omaha en kille höjer pot 400 jah ska gå all in då låser skiten sig ... hade AK klöver på knappen i turbo turren också ... VAD I HELVETE ??? VAR SAMMA SKIT IGÅR NATT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Heja svenska spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerLeffe Postad 4 September , 2008 Rapport Share Postad 4 September , 2008 Jag hatar SvS jag hatar SvS Jag hatar SvS.... Deras klient är det största skämtet som kommit till i internethistorien, den är ju inte ens redo för beta testning, mjukvaran är ju fortfarande i alfa stadiet!!! Att sedan SvS alltid skyller ifrån sig, "problemet ligger inte hos oss" är ju bara ännu mer irriterande, hur kommer det sig då att buggar och hangups, disconnetcts osv händer kanske 30 ggr oftare på SvS än på andra siter? Är det för att alla Svenska ISP har ett innestående agg mot SvS så att de sänker kvalién på våra uppkopplingar när vi kopplar upp oss mot deras servrar... eller är det så att deras mjukvara inte är byggd för att fungera i internetmiljö med diverse små störningar som infaller på alla uppkopplingar när man skickar över nätet utan på sin höjd är tänk att fungera på ett lokalt nätverk... FAAAAAAAAN JAG HATAR SVS HATAR SVS HATAR SVS.... Men jag spelar där ju ändå eftersom den samlade dummheten på mikronivåer inte ens skulle få plats i Norge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 4 September , 2008 Rapport Share Postad 4 September , 2008 Problem!? Siten är ju jävla sjukt dålig så det är pinsamt! GGGGGGGGGGGGGGRTGATH543qt5vtqvt5vtqqqvycjhvcjjsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacvhmb,i+fuk7652vtvt WTF klientjäveln låser hela jävla tiden .. hade nötterna i omaha en kille höjer pot 400 jah ska gå all in då låser skiten sig ... hade AK klöver på knappen i turbo turren också ... VAD I HELVETE ??? VAR SAMMA SKIT IGÅR NATT Jag hatar SvS jag hatar SvS Jag hatar SvS....Deras klient är det största skämtet som kommit till i internethistorien, den är ju inte ens redo för beta testning, mjukvaran är ju fortfarande i alfa stadiet!!! Att sedan SvS alltid skyller ifrån sig, "problemet ligger inte hos oss" är ju bara ännu mer irriterande, hur kommer det sig då att buggar och hangups, disconnetcts osv händer kanske 30 ggr oftare på SvS än på andra siter? Är det för att alla Svenska ISP har ett innestående agg mot SvS så att de sänker kvalién på våra uppkopplingar när vi kopplar upp oss mot deras servrar... eller är det så att deras mjukvara inte är byggd för att fungera i internetmiljö med diverse små störningar som infaller på alla uppkopplingar när man skickar över nätet utan på sin höjd är tänk att fungera på ett lokalt nätverk... FAAAAAAAAN JAG HATAR SVS HATAR SVS HATAR SVS.... Men jag spelar där ju ändå eftersom den samlade dummheten på mikronivåer inte ens skulle få plats i Norge.... Varför slutar ni inte spela där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerLeffe Postad 4 September , 2008 Rapport Share Postad 4 September , 2008 Varför slutar ni inte spela där då? Som jag sa, för att den samlande dumheten på mikronivåer är otrolig! Men det betyder väl inte att maninte får klaga på en undermålig tjänst som enkelt skulle kunna vara så mycket bättre. Tänk på så många mer fiskar som skulle testa på poker på SvS om allting fungerade klockrent! Det är ju allmänt känt att SvS poker klient är typ i alfatestningstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts