Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Är det sant att svenskaspel inte är "öppet dygnet runt"??? Det låter ju helt sjukt! Jag läste här i forumet att det stängs klockan 03.00, kan det verkligen stämma ? inga trackingprogram PT/HM stöds av SVS ?

Det är inte riktigt sant, de stänger kl.03 ibland för att underhålla klienten. Trackerprogram funkar visst, PT+HHC+GT+ funkar fint för mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS kommer nog aldrig ha ett VIP-system. Dom vill helt enkelt inte att folk ska grinda...

 

Vill och vill, de får inte (lagen säger nej) ha VIP-system, bonusar och liknande helt enkelt.

 

Dom sparkade ju till och med hon Cecila Nord-nånting för att hon var professionell pokerspelare, och det passade inte med deras image.

 

Inte helt insatt men är du säker på att hon fick sparken och att inte hennes kontraktstid bara gick ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kungrikard lirar tight, Garuch spelar skapligt (om han inte tiltar, då är det enkla pengar), sen finns det ett tiotal nötgrinders som du kommer lära dig känna igen snabbt. Se upp för folk med fulla inköp.

 

Tack för tipset!

 

Jag försöker undvika lite då och då folk med fulla inköp och verkar fungera ganska bra. De flesta har över 50% I VPIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Hur lång tid tar det att föra över pengar från spelkontot till sitt konto? Jag tänkte föra över pengarna till ett nordea sparkonto, måste jag då ange 3300 som clearingnummer?

 

Det brukar ta 1-2 dagar, vet inte exakt men det går snabbt jämfört med andra sidor.

 

Ja ange 3300.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Gametime+ och Pokertracker gör alltså att man får overlaystats. Om man bara vill ha statsen räcker det då med att pokertracker och sen importera filerna från historymappen på ens egen dator? Det går inte att få Pokeroffice att funka med svs handhistorik på ngt sätt?

 

Jag har PO sen tidigare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gametime+ och Pokertracker gör alltså att man får overlaystats. Om man bara vill ha statsen räcker det då med att pokertracker och sen importera filerna från historymappen på ens egen dator? Det går inte att få Pokeroffice att funka med svs handhistorik på ngt sätt?

 

Jag har PO sen tidigare...

Testa med HH Converter. Borde funka, även om det var ett bra tag sedan jag testade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...