Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Jag vet att när jag velat byta stol på ett bord (av taktiska skäl), och således gjort det för att det har funnits möjlighet så har HH helt fuckat upp och gått upp i rök.

 

Så är det givetvis!

Det är ju dom händerna där man blivit utdragen, lämnat bordet fort som f-n som inte finns med. Tråkigt, eftersom det är dom händerna som man vill se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så är det givetvis!

Det är ju dom händerna där man blivit utdragen, lämnat bordet fort som f-n som inte finns med. Tråkigt, eftersom det är dom händerna som man vill se.

Ja, om man lämnar bordet för snabbt så kommer nog inte HH med. Men vad jag egentligen menade är om du byter stol på ett och samma bord så får du inga mer HH från det bordet överhuvudtaget av någon anledning. GT+ slutar således oxå att fungera på detta bordet vid ett sådant tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med glad min loggar jag in på SVS nya "uppdaterade" sida för att plocka ut månadens lön, stämningen dämpas snabbt av att deras nya flash sida är extremt seg. När jag väl krypit fram till överförningssidan, knappat in summa, kod och tryckt på OK så ser allt fridens ut. Pengarna är ute i cyberspace på väg till mig. När jag sen loggar in på pokerklienten så ser jag att 2 överförningar gått igenom. Skickar snabbt iväg ett mail till deras support och frågar vad dom behöver för information för stoppa den ena överförningen. Har väntat sedan igår kväll men fortfarande inte en viskning från deras sida...

 

Nu har jag klagat tillräckligt. Är det någon annan som varit med om att överförningen registrerats två gånger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar svenskaspel jämfört med andra sajter? Har de rakeback, bonusar, eller VIP program där man får byta poäng mot varor ? Om man vill starta ett svenskaspel konto är det något man måste tänka på ?

 

nae vilket e rätt trist

 

lr man kan få

Erbjudanden:

Prenumerationserbjudande på facktidningen Vi Tippa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...