StoffeRemy Postad 20 Januari , 2019 Rapport Share Postad 20 Januari , 2019 Hälften av mina bord frös nyss på svs Kan chatta med andra på borden men vi sitter fast. WP SVS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 20 Januari , 2019 Rapport Share Postad 20 Januari , 2019 1 timme sedan, säger StoffeRemy : Hälften av mina bord frös nyss på svs Kan chatta med andra på borden men vi sitter fast. WP SVS! +1 Man känner sig ändå hemma.. ahh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 21 Januari , 2019 Rapport Share Postad 21 Januari , 2019 Nu verkar dom ha stängt ner 2/4 och 2.5/5. Hur lyckas dom ´? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 Januari , 2019 Rapport Share Postad 21 Januari , 2019 Mycket konstigheter. Finns inga anonyma bord på 1/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 Januari , 2019 Rapport Share Postad 21 Januari , 2019 Den röda tråden är att det aldrig finns någon röd tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 Januari , 2019 Rapport Share Postad 21 Januari , 2019 Agerar som en duktig pokerspelare, keep em guessing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 Januari , 2019 Rapport Share Postad 21 Januari , 2019 Spela lagom. Varför öppna mer bord när man istället kan ha folk på kö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 21 Januari , 2019 Rapport Share Postad 21 Januari , 2019 Vissa bord frös igår och pengarna ligger fortfarande och svävar i svs rymden. Låter som att det strular fortsatt när de försöker lösa dessa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 21 Januari , 2019 Rapport Share Postad 21 Januari , 2019 6 timmar sedan, säger werdball : Vissa bord frös igår och pengarna ligger fortfarande och svävar i svs rymden. Låter som att det strular fortsatt när de försöker lösa dessa problem. Tror detta är en del av spelregleringen. Om pengarna svävar runt i cyberspace så kan ju folk inte gambla bort dem. ^^ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luna Postad 22 Januari , 2019 Rapport Share Postad 22 Januari , 2019 (redigerade) Den 2018-12-19 kl 02:04, säger SvartaKattten : Hej! Jag ber om ursäkt för sent svar, Luna. Enligt rykten oberoende av varandra så ligger det till som följer: Nån i ledningen tyckte klienten skulle bli allt för rörig med så pass många olika alternativ per bord, på samma nivå. De har sedan tagit upp detta och bollat fram och tillbaka med vissa utvalda regs på klienten, och enligt SvS själva så är det just dessa spelarna som kommit med de slutliga önskemål som idag ligger till grund för klientens utbud. De valde att skrota 2-4, 5 max och istället satsa på 2.50-5 borden , 5 max. Om det stämmer angående att ett visst antal regs har vart inblandade i beslutet låter jag vara osagt. Jag har nämligen inte fått detta bekräftat till 100% , så det vore fel av mig att säga att det förhåller sig så. Men detta är vad jag har hört från flera olika källor, oberoende av varandra. Mvh Svartakattten Nu är 5-max borden tillbaka på 2-4 igen. Haha, vad är detta för cirkus? Redigerad 22 Januari , 2019 av Luna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bryggkaffe Postad 22 Januari , 2019 Rapport Share Postad 22 Januari , 2019 Får ibland problem med att uppkopplingen till SVS går ner på 1/3 staplar trots att allt annat flyger fram som det ska. Det har varit när jag lämnat datorn på över natten, och sen när jag startat om datorn har det gått fint igen. Ingen aning om varför, men omstart av PC har funkat när omstart av router eller nätverksanslutning i windows inte gett resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rapcmrevpaevtmvaet Postad 24 Januari , 2019 Rapport Share Postad 24 Januari , 2019 Snälla Svs Fixa så att man inte blir utloggad fastän man väljer att Spela Vidare..... Händer flera gånger per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 26 Januari , 2019 Rapport Share Postad 26 Januari , 2019 Den 2019-01-24 kl 08:47, säger rapcmrevpaevtmvaet : Snälla Svs Fixa så att man inte blir utloggad fastän man väljer att Spela Vidare..... Händer flera gånger per dag Aldrig hänt mig. Ändå spelat 110h i Januari. Trycker du på "JA"´? ? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AmyWinehouse Postad 26 Januari , 2019 Rapport Share Postad 26 Januari , 2019 Tänkte bara flika in som uppföljning av mitt tidigare inlägg här ang. laggig klient. Det visar sig att det enda som behövdes var att ändra "Grafikläge" från prestanda till kompabilitet och allt flyter en miljon gånger bättre! Hoppas det kanske hjälper någon. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 28 Januari , 2019 Rapport Share Postad 28 Januari , 2019 Hur funkar det med convertern om man spelar på flera datorer? 400kr/månad är det värt för mig men inte 400kr/månad per dator jag spelar på(3st). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 28 Januari , 2019 Rapport Share Postad 28 Januari , 2019 Går det att importera gamla händer med hjälp av convertern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 28 Januari , 2019 Rapport Share Postad 28 Januari , 2019 1 minut sedan, säger JGrande : Går det att importera gamla händer med hjälp av convertern? Nä det tror jag inte. Vad jag har förstått så läser convertern av chatten eller borden för att skapa en handhistorikfil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 29 Januari , 2019 Rapport Share Postad 29 Januari , 2019 Gåre o fixa hotkeys till svs? Nåt program som funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 31 Januari , 2019 Rapport Share Postad 31 Januari , 2019 Nvm. Löste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 1 Februari , 2019 Rapport Share Postad 1 Februari , 2019 Bara jag som inte lyckas logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 1 Februari , 2019 Rapport Share Postad 1 Februari , 2019 2 timmar sedan, säger magico : Bara jag som inte lyckas logga in? Funkat för mig sista timmarna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 1 Februari , 2019 Rapport Share Postad 1 Februari , 2019 1 timme sedan, säger Lundin89 : Funkat för mig sista timmarna iaf. Det funkade för mig också efter någon halvtimme eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 (redigerade) Den 2019-01-28 kl 10:57, säger magico : Hur funkar det med convertern om man spelar på flera datorer? 400kr/månad är det värt för mig men inte 400kr/månad per dator jag spelar på(3st). Det är 400kr/mån per dator. Jag frågade dem om det och det funkar bara på en dator, vilket är jävligt surt och därför bestämt mig för att skita i convertorn framöver. 400kr/mån är redan svindyrt som det är och vägrar betala 800kr/mån för att använda det på båda mina datorer. Redigerad 13 Februari , 2019 av Iggan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 12 minuter sedan, säger Iggan : Det är 400kr/mån per dator. Jag frågade dem om det och det funkar bara på en dator, vilket är jävligt surt och därför bestämt mig för att skita i convertorn framöver. 400kr/mån är redan svindyrt som det är och vägrar betala 800kr/mån för att använda det på båda mina datorer. 400kr/mån svindyrt... que? Med tanke på hur mycket mer information man får tillgång till är det grus. Räcker med att man får se FIs hand i EN väsentlig pott för att man ska ha tjänat tillbaka stålarna flerfaldigt. 400kr kanske är mycket pengar, men det är inte dyrt med tanke på vad du får. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 Just nu, säger Lundin89 : 400kr/mån svindyrt... que? Med tanke på hur mycket mer information man får tillgång till är det grus. Räcker med att man får se FIs hand i EN väsentlig pott för att man ska ha tjänat tillbaka stålarna flerfaldigt. 400kr kanske är mycket pengar, men det är inte dyrt med tanke på vad du får. Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts