rasmus88 Postad 12 December , 2016 Rapport Share Postad 12 December , 2016 Disc p, run it twice och lite nya spel så hade allt varit fulländat. Tänk att få se Svsfiskarna ta sig an 8-game tex...vattnas i munnen. Lite sjukt ändå att det inte hänt något på spelfronten sen starten. Americana och mörkpoker vem fan spelar det? Utseendet på klienten skiter jag helt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 12 December , 2016 Rapport Share Postad 12 December , 2016 Zoom på SVS så att alla sopregs som inte blivit bättre på poker sen 2009 kan lägga ner :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 12 December , 2016 Rapport Share Postad 12 December , 2016 Problemet är ju att dom har så sjukt strikta regler att förhålla sig till. 8-game går t ex inte för dom har inte licens att anordna det precis som CC. Zoom skulle säkert anses som att det lockar till mer spel och omedelbar belöning, dom drar ju sig t om för att ha rebuy o s v.. Jag skulle gärna se att dom vågar ändra o peta lite i utbudet. Vissa turrar t ex är helt meningslösa. Det har inte med inköp att göra. 500krs drar 7-15pers medans de nya måndagskampen 300kr drar 250-300pers. folk vill ha variation och nya format. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcuse Postad 13 December , 2016 Rapport Share Postad 13 December , 2016 (redigerade) . Redigerad 19 December , 2016 av marcuse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmitheman1 Postad 17 December , 2016 Rapport Share Postad 17 December , 2016 Hej,skulle vilja att personalen kollar upp Sneaker_1 och Sponsor. Har en misstanke att dem här två skypar medans dem sitter på samma bord. Om jag inte har helt fel för mig ska detta vara olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 18 December , 2016 Rapport Share Postad 18 December , 2016 Hej,skulle vilja att personalen kollar upp Sneaker_1 och Sponsor. Har en misstanke att dem här två skypar medans dem sitter på samma bord. Om jag inte har helt fel för mig ska detta vara olagligt Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmitheman1 Postad 18 December , 2016 Rapport Share Postad 18 December , 2016 Va i en hand med Sponsor där jag bluff jamma rivern i en HU pot SB vs BU(jag va i SB) Han va extremt nära på att folda, typ 1 sek kvar så tryckte han call. Jag fråga bara " Du gillar inte folda ser jag" hans svar var " Sneaker_1 prata mig in i att syna dig" så börjar jag fundera. Vid All ins är ju chat boxen avstängd så jag ställde frågan " Sitter ni och skypar? Är inte detta olagligt?" När jag ställt frågan lämna han nästan bordet direkt. Bluffen jag gjorde mot han var extremt dålig så jag blamar inte han för synen. Men är det så att Sneaker_1 har på verkat hans omdöme så kan den här sekunden vara skillnaden mellan att vinna eller försvinna, och det är inte bara mot mig utan det är mot alla dem här två sitter och spelar mot.Det är svårt att bevisa att dem här två sitter och skypar men efter det han sa och hur han reagera på när jag fråga så tänkte jag att det är värt att kolla upp. För rätt ska vara rätt. Är det olagligt så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 18 December , 2016 Rapport Share Postad 18 December , 2016 Du måste anmäla till svs. Det finns ingen representant som läser här. Du kan också ringa på 0770-111 111 Dom kan enkelt lägga in en spärr så att två sådana nick inte kan sitta på samma bord om dom misstänker ngt. Bara chatten verkar ju konstig i ditt fall men dom har ju möjlighet att kolla bakåt i tiden. Skulle det vara så att dom "alltid" sitter vid samma bord men aldrig spelar potter mot varandra så kommer dom säkert bli spärrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 30 December , 2016 Rapport Share Postad 30 December , 2016 Va i en hand med Sponsor där jag bluff jamma rivern i en HU pot SB vs BU(jag va i SB) Han va extremt nära på att folda, typ 1 sek kvar så tryckte han call. Jag fråga bara " Du gillar inte folda ser jag" hans svar var " Sneaker_1 prata mig in i att syna dig" så börjar jag fundera. Vid All ins är ju chat boxen avstängd så jag ställde frågan " Sitter ni och skypar? Är inte detta olagligt?" När jag ställt frågan lämna han nästan bordet direkt. Bluffen jag gjorde mot han var extremt dålig så jag blamar inte han för synen. Men är det så att Sneaker_1 har på verkat hans omdöme så kan den här sekunden vara skillnaden mellan att vinna eller försvinna, och det är inte bara mot mig utan det är mot alla dem här två sitter och spelar mot.Det är svårt att bevisa att dem här två sitter och skypar men efter det han sa och hur han reagera på när jag fråga så tänkte jag att det är värt att kolla upp. För rätt ska vara rätt. Är det olagligt så är det. Fast olagligt är det nog inte även om det bryter mot sitereglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 30 December , 2016 Rapport Share Postad 30 December , 2016 Sånt verkar vara hyfsat vanligt på SVS. Var två som extremt tydligt chipdumpade/kompis-spelade på ett finalbord för ett par månader sen men det höll inte SVS med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 23 Januari , 2017 Rapport Share Postad 23 Januari , 2017 Det är väl ändå natten till onsdag svs brukar stänga ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 24 Januari , 2017 Rapport Share Postad 24 Januari , 2017 Och där fick jag det bekräftat. Ny plattform. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 24 Januari , 2017 Rapport Share Postad 24 Januari , 2017 Äcklig layout imo, hoppas den är annorlunda på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 Januari , 2017 Rapport Share Postad 24 Januari , 2017 Äcklig layout imo, hoppas den är annorlunda på PC Lär väl se ut sådär även på PC antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Januari , 2017 Rapport Share Postad 24 Januari , 2017 Det där ser inte ut som Entractions klient? Men den påminner förvisso ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 24 Januari , 2017 Rapport Share Postad 24 Januari , 2017 Inte en dag för tidigt. Ser framemot detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus88 Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 Nya spelformer! Om inte det betyder 8-game och/eller Horse så kommer jag helhjärtat att stödja en rysk invasion av Gotland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moonk Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 bye bye 5max antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 Får hoppas de behåller vissa nyckelfunktioner så som: - 5 bord maximalt öppna samtidigt - 5-max spelare per bord - 200 bb, - att inte förenkla möjligheten att "hitta" fisken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moonk Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 Vet inte om jag är pessimistisk men det skulle förvåna mig om de behöll 5max och 200bb. Ber till gudarna att de inte höjer rejken i samma veva bara, då är det tack och godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 Får hoppas de behåller vissa nyckelfunktioner så som:- 5 bord maximalt öppna samtidigt - 5-max spelare per bord - 200 bb, - att inte förenkla möjligheten att "hitta" fisken +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 +1. +10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 bye bye hu antar jag edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 Helt med dig Str1ke! Sen vill jag ha kvar 5-manna sitandgo med 60-40 payout. Och gärna 10 sekunder längre betänketid. Och våga inte ens tänka tanken: anonyma bord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird88 Postad 25 Januari , 2017 Rapport Share Postad 25 Januari , 2017 Nya spelformer! Om inte det betyder 8-game och/eller Horse så kommer jag helhjärtat att stödja en rysk invasion av Gotland. Håller med. Langa in lite stud8 och Horse i utbudet nu ffs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts