wheelinho Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 6max borden? sen förstår jag inte hur svaret VARJE gång kan bli "vi framför önskemålet till boss media" även fast frågan vart på tapeten i 2 år, spec d här med alla buggar, har ni ingen kommunikation med boss? Citera
Woarda Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 När går det förbannade kontraktet med BOSS Media ut? När ska ni inse att 100% avskyr mjukvaran? Citera
Madwett Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 När går det förbannade kontraktet med BOSS Media ut? När ska ni inse att 100% avskyr mjukvaran? Du har intervjuat alla spelare, eller är siffror tagna ur luften och överdrifter något du brukar använda dig av för att hoppas att du får som du vill? Citera
FriedLiverAttack Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Jag har alltid gillat utseendet och spelkänslan med Boss ,samt Pokerstars och Full Tillt (utan avatarer). Party Poker går an men resten har jag av olika skäl svårt att spela på. De problem och buggar som finns på SvS borde kunna fixas utan ett så drastiskt beslut som byte av leverantör. Anställ någon kompetent programmerare att en gång i veckan gå igenom de problem som är specifika för SvS. Han behöver allltså troligen inte ens vara heltidsanställd så det skall de väl ha råd med. Ipoker, Mikrogaming, Ongame med flera andra tycker jag konstigt nog blivit sämre med åren. Gamla Pacific, Paradise och Expekt var sköna klienter för över 5 år sedan. Citera
nutfold Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Efter Boss-hatarna skriker högst just nu: Älskar SvS-klienten. Byt aldrig. Finns ingen annan klient som är så skön. Men fixa för fanken till "lägg mig"-knappen omgående. Annars så wp svs! Citera
Bajselof Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 När går det förbannade kontraktet med BOSS Media ut? När ska ni inse att 100% avskyr mjukvaran? Byt förhelvete inte mjukvara!!! Fixa till buggarna bara, så är d King king! Citera
Nikopolidi Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Byt förhelvete inte mjukvara!!!Fixa till buggarna bara, så är d King king! +1 Citera
Vraket Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Citat: Ursprungligen postat av tomtemedlem Varför går det bara att spela 5 bord? Något som kan ändras? Detta var ett val vi gjorde när vi öppnade pokersajten 2006. Det finns vissa som tycker spärren är bra och vissa som vill att den skall släppas eller ökas. I dagsläget finns inga planer på att släppa eller öka begränsningen på cashbord. Men vi tar med ditt önskemål till framtida förändringar. Ni dödar klienten om ni släpper på bordsspärren. Kommer bli tre-fem 14 tablande regs på varje bord och någon enstaka "fisk" som folk choppar upp. Sen börjar folk inse det marginella värdet på varje bord och sitter ut i väntan på fisk. Det hände exempelvis på Party Poker. Citera
wheelinho Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 mjukvaran e rätt kung, går jävligt snabbt vilket e grymt! Citera
dalton Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Det är väll bara boss som har 5max? Så då blir det väll automatiskt garanterat 6max om den byts? Citera
Wavy_Crockett Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Finns det HUD som fungerar till SVS-turneringar som inte är HEM? Citera
juventini Postad 14 Mars , 2012 Rapport Postad 14 Mars , 2012 Hej amatörer, varför stänger ni ner siten 09:40 på en onsdag efter att ha haft stängt mellan 02:30 och 06:00 redan? Går vi mot 12h öppet? Nice när man spelar fisk 20 händer och tappar 3bi innan siten stängs ner Citera
freddyponken Postad 14 Mars , 2012 Rapport Postad 14 Mars , 2012 går inte att deposita med internetbanken nu får ni inga slantar av mig idag Citera
juventini Postad 15 Mars , 2012 Rapport Postad 15 Mars , 2012 Siten stängs alltså för tredje gången på 24h, vet inte riktigt vad man kan säga egentligen Citera
Woarda Postad 15 Mars , 2012 Rapport Postad 15 Mars , 2012 Byt förhelvete inte mjukvara!!!Fixa till buggarna bara, så är d King king! Det blir nog inga som helst problem, hoppas sajtreppen ser detta så vidarbefodras det fortare än kvickt till handlingskraftiga BOSS. Citera
TonyS Postad 15 Mars , 2012 Rapport Postad 15 Mars , 2012 Siten stängs alltså för tredje gången på 24h, vet inte riktigt vad man kan säga egentligen Om man inte vet vad man ska säga så ska man vara tyst.... Citera
Bajselof Postad 15 Mars , 2012 Rapport Postad 15 Mars , 2012 +++ Sjukt du sa något vettigt Allt jag säger är vettigt, gäller bara och ta det på rätt sätt.. Mvh Baselof Citera
vemfansnoddemittnick Postad 17 Mars , 2012 Rapport Postad 17 Mars , 2012 Funderar på att flytta till SVS, tänkte lira Omaha. Kollar lobbyn nu, ett bord vardera 2.5/5, 5/10 och 10/20. Är det standard på en lördagkväll? Hur torrt är det på veckodagarna? Citera
lurker123 Postad 17 Mars , 2012 Rapport Postad 17 Mars , 2012 Funderar på att flytta till SVS, tänkte lira Omaha. Kollar lobbyn nu, ett bord vardera 2.5/5, 5/10 och 10/20. Är det standard på en lördagkväll? Hur torrt är det på veckodagarna? Jag tycker det går i vågor. Mixar du in 2/5 i ditt spel så bör du kunna ha uppe 5 bord under primetime varje kväll. Du behöver kanske inte lägga allt spel på en klient? Att välja bort svenskaspel är i alla fall ganska dumt då värdet är alldeles förträffligt ända upp på 25/50. Citera
vemfansnoddemittnick Postad 17 Mars , 2012 Rapport Postad 17 Mars , 2012 Jag tycker det går i vågor. Mixar du in 2/5 i ditt spel så bör du kunna ha uppe 5 bord under primetime varje kväll. Du behöver kanske inte lägga allt spel på en klient? Att välja bort svenskaspel är i alla fall ganska dumt då värdet är alldeles förträffligt ända upp på 25/50. Ja så länge det finns underlag att hålla igång några bord även på veckorna är det inga problem. Tack för inspelet! Citera
HataSKV Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Kan ni fixa så borden poppar upp om man är för långsam? Citera
Level Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Kan ni fixa så borden poppar upp om man är för långsam? Defaultar inte klienten med denna inställning? Det första man ändrar tillsammans med 4-färg. Citera
Recommended Posts