Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar...

 

säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar...

 

säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr.

 

mvh

 

whaaaat !! ska de va bra för? scared money? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar...

 

säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr.

 

mvh

 

+1 skulle jag också gilla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar...

 

säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr.

 

 

Jag vill ha ett bort där man spelar med värdet på snickers hos min lokala ICA-butik. Lite krångligt iofs eftersom alla ICA inte har samma priser, men hey, det är sånt man får ta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det låter väldigt vettigt att kunna ställa in så man spelar i big blinds istället för kr, är ju perfekt om man mixar nivåer och eller tar skott/klättrar. En enkel funktion i inställningar om man vill se det i valuta eller bigblinds kan ju inte vara så svårt att implementera.. Bra förslag i alla fall, får ett +1 härifrån också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha ett bort där man spelar med värdet på snickers hos min lokala ICA-butik. Lite krångligt iofs eftersom alla ICA inte har samma priser, men hey, det är sånt man får ta.

 

hmm, förstår inte vad du vill ha sagt :/

 

Skulle du be jultomten ha gröna kläder på sig bara för att du gillar grönt?

Jädra smurfideér...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med att man skulle se sin stack i antal BB tycker jag är en extremt dålig idé.

 

Självklart ska klienten vara användarvänlig, men det är MINST lika viktigt att tänka på hur man får amatörer och nöjesspelare att trivas på bästa sätt. Det ska vara kul att spela poker, man ska kunna få kickar av det, det ska se saftigt ut när man spelar stora potter osv. Jag tror att det minskar spelglädjen för fiskar och nöjesspelare att se sin stack i BB i ställer för SEK, man vill ju se hur mycket CASH man kan vinna av de andra spelarna!

 

Nej usch, jag vädjar till alla som känner med mig att skriva det här, det vore hemskt tråkigt om ett sådant här förslag gick igenom.

 

Mvh

 

SVS-VD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med att man skulle se sin stack i antal BB tycker jag är en extremt dålig idé.

 

Självklart ska klienten vara användarvänlig, men det är MINST lika viktigt att tänka på hur man får amatörer och nöjesspelare att trivas på bästa sätt. Det ska vara kul att spela poker, man ska kunna få kickar av det, det ska se saftigt ut när man spelar stora potter osv. Jag tror att det minskar spelglädjen för fiskar och nöjesspelare att se sin stack i BB i ställer för SEK, man vill ju se hur mycket CASH man kan vinna av de andra spelarna!

 

Nej usch, jag vädjar till alla som känner med mig att skriva det här, det vore hemskt tråkigt om ett sådant här förslag gick igenom.

 

Mvh

 

SVS-VD

 

De ska vara valfritt om man vill se sina cash eller bbs, men de kanske du förstog.

 

aja va bara en ide som kom upp i alla hast när jag va lite tiltad, kanske är en dålig ide som gör gamesen till de sämre som vissa skriver :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, ibland railar jag folk och vill göra det i miniview då jag surfar på sidan om... Sen startar jag ett eget bord och glömmer klicka tillbaks att jag vill ha stora bord och då är de kört att ändra storlek på just det bordet utan att lefta och hoppas man får plats igen...

borde inte detta gå att fixa? -att kunna ändra storlek på borden utan att behöva stänga ner och starta upp dom igen?`

 

i övrigt avgudar jag SvS, det mesta funkar som smort och uttag går jäkligt fort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...