Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Sant, men går väl att lösa genom att bara syna och låta dom sitta med sina småpengar kvar? det sista beslutet blir ju ändå alltid ditt.

 

Det är störigt generellt sett att bli all-in och inte få se korten. Tex HU är det riktigt jobbigt.

 

inför livstidsban eller låsning av pengarna eller nått om man blir påkommen för multiaccounting, det är sjukt vanligt på de lite högre nivåerna och om jag förstått det rätt är det i dagsläget helt riskfritt. inför hårdare straff så kan jag tjalla på några konton sen. ;-)

 

Helt klart. Ni kan väl avsätta nån rake krona till att antälla någon så vi slipper få 10 olika konton från samma IP-nr...

 

fast ni får gärna fixa buggen som gör att man inte kan köpa in på ett bord man köat till och haft uppe. väldigt irriterande.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte söka efter svar från 'Svenska Spel' på spel med antar och en top-up funktion men hittade inget svar.

Finns dessa förslag på er to-do-list?

Vid ett eventuellt ante-bord bör taket på min/max inköp höjas till 100bb/250bb.

 

Det har inte funnits på to-do-listan tidigare, men vi håller just nu på och går igenom hela cashgame-upplägget för sajten. Vi tar med ditt önskemål dit, så får vi se vad som händer.

 

Vore det inte bättre att stänga pokerrumet mellan 04.00 och 07.00? Eller 04.30 och 07.30? Blir tidigt att stänga ner en session strax efter halv tre ibland kan jag tycka. (På onsdagsmorgonen då förstås, så folk slipper rätta en på de...)

 

Kruxet är att servicearbetet är kopplat till hela serverparken i Svenska Spels datahallar, genom vilka även allt spel hos spelombud sköts. Vi måste vara säkra på att allt är uppe och snurrar till 06:00 i god tid innan spelbutikerna runt om i landet öppnas - och då påverkar det tyvärr även när vi kan göra servicearbete på pokern.

 

En snabb fråga söte runt lite hitta ingen vettig info, Går det att spela från USA på svs just nu? inget krångel?

 

Inga problem alls, så länge du är svensk medborgare.

 

fast ni får gärna fixa buggen som gör att man inte kan köpa in på ett bord man köat till och haft uppe. väldigt irriterande.

 

Suck, ja, vi är medvetna om det och ska försöka lösa det så fort som möjligt. Tack för påminnelsen.

 

Kan ni inte sätta in uttagningsgränser också? Det vore helt fantastiskt för oss livsmissbrukare som inte alls lyckas ta ansvar för vårat spelande.

(nej, jag skojar inte)

__________________

Save me, save me, save me from this squeeze

I got a big fat mama trying to break me

 

Vi hänger nog inte riktigt med här, även om du inte skojar. Kan du utveckla lite mer hur du menar?

 

P.S. Kul Kinks-referens för övrigt. Sunny afternoon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hänger nog inte riktigt med här, även om du inte skojar. Kan du utveckla lite mer hur du menar?

Om det gick att sätta en gräns på hur mycket jag fick ta ut från kontot per månad vore jag antagligen en mycket lycklig människa idag, monetärt mätt.

 

Nu förstår jag ju att de andra gränserna finns där för att tygla spelmissbruk så även om jag inte skojar har jag ingen stor förhoppning om att det ska tillkomma.

P.S. Kul Kinks-referens för övrigt. Sunny afternoon?

Jajamen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inför livstidsban eller låsning av pengarna eller nått om man blir påkommen för multiaccounting, det är sjukt vanligt på de lite högre nivåerna och om jag förstått det rätt är det i dagsläget helt riskfritt. inför hårdare straff så kan jag tjalla på några konton sen. ;-)

Inget svar på detta?

 

edit: om det inte införs nått kännbart straff kanske det vore en idé att låta alla byta nick några gånger per år, således skulle det fuskarna inte få lika stor fördel emot oss som inte fuskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inför livstidsban eller låsning av pengarna eller nått om man blir påkommen för multiaccounting, det är sjukt vanligt på de lite högre nivåerna och om jag förstått det rätt är det i dagsläget helt riskfritt. inför hårdare straff så kan jag tjalla på några konton sen. ;-)

 

Är detta sant? Varför inte droppa lite nicks i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inför livstidsban eller låsning av pengarna eller nått om man blir påkommen för multiaccounting, det är sjukt vanligt på de lite högre nivåerna och om jag förstått det rätt är det i dagsläget helt riskfritt. inför hårdare straff så kan jag tjalla på några konton sen. ;-)

 

+1, extremt vanligt.

 

och samma straff för delning av konton, vilket imo är ännu värre.

 

(Naturligtvis bör degen fördelas bland de spelare som förlorat till kontona)

 

 

Känns som att det är ett gäng ploregs som snurrar runt med olika konton iaf på högre nivåer.

 

Ja, så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är detta sant? Varför inte droppa lite nicks i så fall?
outa gärna vilka

har inga bevis som är 100%iga, men när två spelare spelar med exakt samma preflopranger, betsizear likadant, slår om i samma spots och dessutom aldrig sitter på samma bord blir man ganska misstänksam. när dessutom det ena av nicken dessutom spelar som en tredje spelare (som har en väldigt utmärkande spelstil) och som enligt rykten just då är och hälsar på den förste spelaren blir man ganska misstänksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att jag ställt frågan innan men kan inte minnas att jag fått något svar.

 

Men varför i helvete kan man inte logga in direkt efter man tappat anslutning?

 

Varför blir man överhuvudtaget utloggad för att anslutningen går ner? Man borde istället få valet att försöka ansluta igen. Det har blivit bättre men det finns kvar att jobba på där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inför livstidsban eller låsning av pengarna eller nått om man blir påkommen för multiaccounting, det är sjukt vanligt på de lite högre nivåerna och om jag förstått det rätt är det i dagsläget helt riskfritt. inför hårdare straff så kan jag tjalla på några konton sen. ;-)

 

Inget svar på detta?

 

edit: om det inte införs nått kännbart straff kanske det vore en idé att låta alla byta nick några gånger per år, således skulle det fuskarna inte få lika stor fördel emot oss som inte fuskar.

 

Är detta sant? Varför inte droppa lite nicks i så fall?

 

outa gärna vilka

 

Känns som att det är ett gäng ploregs som snurrar runt med olika konton iaf på högre nivåer.

 

+1, extremt vanligt.

 

och samma straff för delning av konton, vilket imo är ännu värre.

 

(Naturligtvis bör degen fördelas bland de spelare som förlorat till kontona)

 

 

 

 

Ja, så är det.

 

har inga bevis som är 100%iga, men när två spelare spelar med exakt samma preflopranger, betsizear likadant, slår om i samma spots och dessutom aldrig sitter på samma bord blir man ganska misstänksam. när dessutom det ena av nicken dessutom spelar som en tredje spelare (som har en väldigt utmärkande spelstil) och som enligt rykten just då är och hälsar på den förste spelaren blir man ganska misstänksam.

 

Hur som helst äckligt jävla vidrigt och något ni borde kolla upp och göra något åt

 

Tråkigt att bara outa 1 person men någon annan får följa upp och outa fler.

Nedersta raden här är infon ni ville ha.

SirKezo brukar också pendla med olika nick men kommer inte på vilket/vilka.

skrmklippcc.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...