Partyjack Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Hur jävla risigt nickname måste man ha för att orka engagera sig så pass?? Citera
Leooo Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Hur jävla risigt nickname måste man ha för att orka engagera sig så pass?? Kan väl va av andra skäl med lr? Typ du har varit 2550-50100 regg som tappat gamet och nu vill grinda 2.5/5 och tycker det känns pinsamt då folk undrar wtf du gör där? Citera
Slasktratt Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Kan väl va av andra skäl med lr? Typ du har varit 2550-50100 regg som tappat gamet och nu vill grinda 2.5/5 och tycker det känns pinsamt då folk undrar wtf du gör där? Jag tycker inte det är ett jättebra skäl men det finns fler anledningar. T.ex. kanske det av någon anledning lätt går att ta reda på var personen bakom nicket bor och dylikt. Jag vet inte hur många ggr jag har blivit mordhotad vid borden. "Telefonnumret" skulle ju t.ex. (mot all förmodan) kunna få för sig att han inte längre vill att folk ringer honom så fort han drar ut någon. Citera
Partyjack Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Kan väl va av andra skäl med lr? Typ du har varit 2550-50100 regg som tappat gamet och nu vill grinda 2.5/5 och tycker det känns pinsamt då folk undrar wtf du gör där? Jo men vette fan om den pinsamheten borde vara tillräckligt för att SvS ska bryta sin policy? Jag tycker inte det är ett jättebra skäl men det finns fler anledningar. T.ex. kanske det av någon anledning lätt går att ta reda på var personen bakom nicket bor och dylikt. Jag vet inte hur många ggr jag har blivit mordhotad vid borden. "Telefonnumret" skulle ju t.ex. (mot all förmodan) kunna få för sig att han inte längre vill att folk ringer honom så fort han drar ut någon. Haha.. Ja tycker han med telefonnumret borde ha tänkt på det innan, om det nu är hans riktiga nr. Citera
SasaOmerbasic Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Haha.. Ja tycker han med telefonnumret borde ha tänkt på det innan, om det nu är hans riktiga nr. Det är hans nummer he he Citera
K_MaN Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Det är hans nummer he he Hahaha velat ringa till han förrut men trodde man skulle komma till nån stackars bonde som blivit trött på alla samtal... men nu jävlar skall det ringas så fort han drar ut!!! Citera
jnxjnxy Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 hur vet ni att det är hans riktiga nr, någon som ringt det och har någon rolig historia att förtälja? Citera
Slasktratt Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 hur vet ni att det är hans riktiga nr, någon som ringt det och har någon rolig historia att förtälja? Jag vet ett par som har gjort det och efter vad jag har hört verkar han vara en pratglad herre. Citera
mattiaz Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Jag vet ett par som har gjort det och efter vad jag har hört verkar han vara en pratglad herre. HAHA Citera
Woarda Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Jag har haft önskan att byta pga ganska allvarliga grunder. Tyvärr får jag inte möjlighet av svenska-spel, men jobbar på det. Mvh Woarda Citera
Nr1 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Jag förstår verkligen inte varför man skulle behöva byta nick, förutom för att man ångrat sig då nicket är alldeles för töntigt. Består nicket av sitt eget namn och personnummer eller att man skapat sitt Hitler-konto på fyllan får man lite skylla sig själv helt enkelt. Kan verkligen inte komma på något annat skäl till varför man ska behöva byta, men jag är otroligt nyfiken på vad detta allvarliga kan vara. ciaoo Citera
Slasktratt Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Jag förstår verkligen inte varför man skulle behöva byta nick, förutom för att man ångrat sig då nicket är alldeles för töntigt. Består nicket av sitt eget namn och personnummer eller att man skapat sitt Hitler-konto på fyllan får man lite skylla sig själv helt enkelt. Kan verkligen inte komma på något annat skäl till varför man ska behöva byta, men jag är otroligt nyfiken på vad detta allvarliga kan vara. ciaoo Ett nick behöver nödvändigtvis inte bestå av namn och personnr för att man ska kunna lista ut vem som ligger bakom nicket. Mitt nick är t.ex. inte särskillt svårt att koppla ihop med mig som person. Nu har inte jag några allvarliga behov av att byta själv men jag kan förstå att det finns de som har det. Smutsfall blev ju t.ex. outad i chatten vid ett HU-game på svs. Citera
SasaOmerbasic Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 hur vet ni att det är hans riktiga nr, någon som ringt det och har någon rolig historia att förtälja? Rolig & rolig vet jag inte, men givetvis har jag ringt upp och skällt lite på han, svinet!!! Trevlig som fan ska tilläggas Citera
mattiaz Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 E de bara ja som inte kommer in på svs nu?? räckte med en omstart Citera
Backir Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Bara mitt Svs som laggar som fan ikväll? Citera
Partyjack Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Bara mitt Svs som laggar som fan ikväll? Laggade en hel del för mig runt lunch idag och det har i princip aldrig hänt för mig förr. Citera
Fudge Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Borden funkade hela dagen men klienten laggade till och från, kunde ta 10sek efter man tryckt innan den reagerade. Funkade dock fint för 10min sen. Citera
Backir Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Jag verkar ha samma problem ikväll... Sjukt seegt emellanåt.. Citera
fozzilman88 Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Någon mer som har problem att logga in ikväll? Det står bara: det går inte att ansluta, försök igen senare... Citera
SunTzu Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Inloggad, inga problem. Riggen är där som vanligt dock Citera
Joeduck Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Inloggad, inga problem. Riggen är där som vanligt dockDeposit eller uttags-riggen? Citera
SunTzu Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 lol deposita på SvS? Gör folk det ? Nä, kortdöd i 4 timmar sen 600BB potten blir man rivrad på riggen Citera
bjoelle Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 En polare ville ha några nybörjartips då han är ny i spelet, så han trycket igång en hög 5kr sitngos på svenska spel. Jag tänker inte gå in något på spelet där, men känns som en meningslös insatsnivå. Det som förbryllar mig är att efter nivån 50/100 dök nivån 100/150 upp. kan det tänkas vara så att det blivit något fel när de ändrade saker häromdagen? De är ju nu 1500 i startmarker istället för 1000, pilla de på blindsnivåerna med? Kanske bara är så på 5krnivån, och vem fan bryr sig då Citera
SunTzu Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 "Det är inte killen i filmen som skrivit brevet." Citera
Recommended Posts