BOGiS Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Haha, den enda som måste vara nöjd med den här nya klienten är ju våran kära Valterego. Såhär mycket nya kommentarer har väl detta forumet inte haft på år. Vad är det man säger; den enes död är den andres bröd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Haha, den enda som måste vara nöjd med den här nya klienten är ju våran kära Valterego. Såhär mycket nya kommentarer har väl detta forumet inte haft på år. Haha ja tänkte lite samma fast med Ola. "Nu sitter han med ena handen på F5 och andra i brallan och hoppas att hela svs-klientelet emigrerar till PAF" Vi borde uppmärksamma SVS om den här tråden så de kan läsa och ta till sig, om dom nu bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 I procent - ja, för cashgame I kronor och ören - det beror på nivå du spelar på, för cashgame Ok I effektiv rejk - inte ens nära Vad betyder det? I turneringar - SvS är typ sämst i klassen Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Haha ja tänkte lite samma fast med Ola. "Nu sitter han med ena handen på F5 och andra i brallan och hoppas att hela svs-klientelet emigrerar till PAF" Vi borde uppmärksamma SVS om den här tråden så de kan läsa och ta till sig, om dom nu bryr sig någon som har en aning om hur det ser ut med aktion på paf? tänkte främst på fl. siten finns inte på pokerscout.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Tack alla för underhållande läsning, detta gjorde min dag. Plus ett på att folke bör få biobiljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Tack alla för underhållande läsning, detta gjorde min dag.Plus ett på att folke bör få biobiljett. Tack, men jag har redan fått en biobiljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Jag tycker att lobbyn är onödigt gråmurrig. Vit text mot grå eller svart bakgrund ser inte bra ut. Nog borde Svenska Spel ha kunnat åstadkomma en ljusare och trevigare lobby. Ljus bakgrund och svart text hade varit betydligt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Jag tycker att lobbyn är onödigt gråmurrig. Vit text mot grå eller svart bakgrund ser inte bra ut. Nog borde Svenska Spel ha kunnat åstadkomma en ljusare och trevigare lobby. Ljus bakgrund och svart text hade varit betydligt bättre. Jag begriper faktiskt inte alls hur de har tänkt med färgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Jag har kommit på en annan sak som borde förbättras. När man står i kö för en plats vid ett vanligt bord så vet man sin plats i kön. Men när man står i kö för en plats vid ett anonymt bord så vet man inte sin plats i kön. Man kan stå först, sist eller var som helst. Det borde Svenska Spel kunna lösa på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Jag har kommit på en annan sak som borde förbättras. När man står i kö för en plats vid ett vanligt bord så vet man sin plats i kön. Men när man står i kö för en plats vid ett anonymt bord så vet man inte sin plats i kön. Man kan stå först, sist eller var som helst. Det borde Svenska Spel kunna lösa på något sätt. Du kan ju se hur många som står i kön till bordet under "VÄNTAR" innan du klickat "köa". Så när du köar så vet du din plats. Sen är väl resten dolt för att det inte ska kunna spekuleras fram vem som står i kön. Tycker OK system Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Istället för att lägga pengar på Dybban flyttar in osv så kan man väl sätta in lite reklam på typ Sportbladet och expressen. Eller så kunde de tagit 2 minuter och frågat Dybban om hans åsikt på klienten innan den lanserades. Och om de nu gjorde detta och Dybban gav tummen upp så hör den tummen hemma på annan plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Du kan ju se hur många som står i kön till bordet under "VÄNTAR" innan du klickat "köa". Så när du köar så vet du din plats. Sen är väl resten dolt för att det inte ska kunna spekuleras fram vem som står i kön. Tycker OK system Din metod fungerar bara om jag hela tiden håller koll på vad som händer. Men om jag gör annat och kommer tillbaka efter en stund så vet jag inte var jag finns i kön. Kön kan ju ha minskat framför mej samtidigt som den har växt bakom mej. Det är det problemet som jag vill att Svenska Spel ska lösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Kan man inte göra så att man bara ser vem som vann potten + chatten? Just nu funkar det bara se allt eller enbart chatten för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Kan man inte göra så att man bara ser vem som vann potten + chatten? Just nu funkar det bara se allt eller enbart chatten för mig Jag har tänkt på samma sak. Borde fixas snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingOfGamblers Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Spelat på plattformen ett par dagar nu och har märkt av många av de buggar som nämns här, idag har jag upptäckt ett problem jag fram tills nu inte stött på, anslutningsfel. Har någon annan märkt av det just idag eller är det bara o vänja sig vid den här standarden? Jag får upp en gräsligt ful ruta om att det inte går att ansluta längre, trycker OK så stängs hela skiten ner. Ibland sker det endast på ett av borden ibland gäller det samtliga man har uppe. Bedrövligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Spelat på plattformen ett par dagar nu och har märkt av många av de buggar som nämns här, idag har jag upptäckt ett problem jag fram tills nu inte stött på, anslutningsfel. Har någon annan märkt av det just idag eller är det bara o vänja sig vid den här standarden? Jag får upp en gräsligt ful ruta om att det inte går att ansluta längre, trycker OK så stängs hela skiten ner. Ibland sker det endast på ett av borden ibland gäller det samtliga man har uppe. Bedrövligt... Hade precis detta 5-6 ggr i rad. Kostade mig en del peng, irriterande jååå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 någon som har en aning om hur det ser ut med aktion på paf? tänkte främst på fl. siten finns inte på pokerscout.comJodå, paf är en del av Microgamingnätverket som ligger på plats 11 på Pokersitescout (som jämförelse så ligger SvS på plats 16). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 (redigerade) I effektiv rejk - inte ens nära Vad betyder det? Ja du Folke... jag vet inte varför jag försöker förklara för dig, för du lär ju ändå inte lämna för grönare jaktmarker. Men om pokerklubb ett tar 100 kr i rake och inte ger tillbaks något till spelarna, och pokerklubb två tar 110 kr i rake men ger tillbaks tjugo kronor till spelarna i form av gratis mat eller bira eller adderade/garanterade SM-paket till SM i Tallinn (pokerförbundets SM alltså), så har pokerklubb två lägre effektiv rake. Resten av liknelsen får du räkna ut själv. Redigerad 4 Mars , 2017 av Ola Brandborn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Jodå, paf är en del av Microgamingnätverket som ligger på plats 11 på Pokersitescout (som jämförelse så ligger SvS på plats 16). Tack Ola. Dock är det nätverket helt dött vad gäller FL Edit: post 500 jippi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Tack, men jag har redan fått en biobiljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Haha. Man måste alltså ha orginalsize på borden för att kunna skriva notes. Jesusfuckingchrist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nebu Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Wow! Har svs börjat med bad beat jackpott?!! edit: ingen aning om hur man lägger in bilden så den syns direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Wow! Har svs börjat med bad beat jackpott?!! edit: ingen aning om hur man lägger in bilden så den syns direkt... Din bild länk är: http://i.imgur.com/fJ2oR0f.png Man höger klickar på bilden och väljer kopiera bildadress så det blir: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nebu Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Din bild länk är:http://i.imgur.com/fJ2oR0f.png så det blir: Tack! Helt otroligt vad buggigt det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 4 Mars , 2017 Rapport Share Postad 4 Mars , 2017 Nej, det är kopierat från nån annan klient Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts