Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

skrivet 10:01 på svs forum

 

Hej!

 

 

 

Vi beklagar driftstörningen. Vi kan försäkra er att felsökning pågår men vi kan fortfarande inte svara på hur lång tid det kommer att ta att lösa problemet. Vi återkommer med mer info under morgonen och framåt dagen tills problemet är löst.

Tack för ert tålamod!

 

 

 

Mvh Mattias

 

Svenska Spels Poker

Postad

I normalt fall brukar man kunna skylla på sommarjobbare, men här ligger kompetensen sjukt långt under en ersättare året om. Ren jävla idioti hur dom får hålla på. Skiftbyte i bregottfabriken.

Postad

12:47

 

Hej,

 

Felsökning pågår fortfarande och vi testar olika spel i klienten. Problemet är komplext och tyvärr kan vi fortfarande inte ange någon tid när problemet är åtgärdat. Vi återkommer med mer information så snart vi blir uppdaterade om orsaken till problemet.

 

Stort tack för erat tålamod!

 

 

 

Vänliga hälsningar

 

Mattias

Kundservice

 

 

:evil: :evil: :cry: :cry: :evil:

Postad
12:47

 

Hej,

 

Felsökning pågår fortfarande och vi testar olika spel i klienten. Problemet är komplext och tyvärr kan vi fortfarande inte ange någon tid när problemet är åtgärdat. Vi återkommer med mer information så snart vi blir uppdaterade om orsaken till problemet.

 

Stort tack för erat tålamod!

 

 

 

Vänliga hälsningar

 

Mattias

Kundservice

 

 

+1 på sommarjobb teorin. Såhär länge är ju bedrövligt!

Postad

MEN VAFAAAN LÅT MIG JOBBA!

Wild guess in the dark: Utan de ständiga nedstängningarna så hade det inte blivit några fel på klienten.

 

Tilt att inte få spela när man har som bäst fokus. Ersättning? :-(

Postad

Hej!

 

Vi har inga problem att förstå er frustration - vi är själva extremt frustrerade över att vi ännu inte har lyckats identifiera felet och att vi av det skälet fortfarande inte kan ange någon tidpunkt då det är fixat.

 

Just nu håller vi för fullt på och testar igenom olika spel i klienten.

 

Vi kommer fortlöpande att lägga ut information i forumet på svenskaspel.se så fort vi har nya besked att ge.

 

Allt gott!

 

Jerker/Svenska Spel

Postad
Hej!

 

Vi har inga problem att förstå er frustration - vi är själva extremt frustrerade över att vi ännu inte har lyckats identifiera felet och att vi av det skälet fortfarande inte kan ange någon tidpunkt då det är fixat.

 

Just nu håller vi för fullt på och testar igenom olika spel i klienten.

 

Vi kommer fortlöpande att lägga ut information i forumet på svenskaspel.se så fort vi har nya besked att ge.

 

Allt gott!

 

Jerker/Svenska Spel

 

Okej. Uppskattat att ni kommer med de här små posterna även om ni inte vet hur lång tid det tar. Vill du eller någon annan i supporten åtminstone bekräfta eller förneka sommarjobbarteorin när ni väl får klienten på fötter igen?

 

Detta är så oerhört dyrt (obv både för svs och för spelare) och känns inte jättehållbart. Söker ni personal? Jag jobbar gratis (reseersättning önskas dock) mot att jag får vara med och implementera funktioner på klienten som spelare verkligen eftertraktar.

 

Jag är sådär halvt seriös, och menade egentligen inte att låta dryg, men poängen är att spelarbortfallet pga sådana här brister riskerar att bli för stort.

 

// flyttar halva rullen till en annan klient

Postad

Hej igen!

 

Till slut hittade vi felet och när det väl var identifierat, så gick det snabbt. Nu är klienten uppe igen.

 

Tack för erbjudandet om gratis arbetskraft, ViktorH - det uppskattas stort! Har du vägarna förbi Visby någon gång ändå, så titta gärna förbi kontoret och hälsa på vårt pokergäng.

 

Jag måste dock dementera sommarjobbarteorin, även om den är rolig.

Gänget som jobbar här är extremt kompetent. Så fort man vet vad felet är, så löser man det - som synes - snabbt.

 

Men innan man kommit dit, så handlar det om ett tidsödande testande av varje tänkbar möjlighet. Och det är förstås surt för alla att det ska ta så lång tid som det gjorde idag. Beklagar detta uppriktigt.

 

Allt gott!

 

Jerker/Svenska Spel

Postad
Hej igen!

 

Till slut hittade vi felet och när det väl var identifierat, så gick det snabbt. Nu är klienten uppe igen.

 

Tack för erbjudandet om gratis arbetskraft, ViktorH - det uppskattas stort! Har du vägarna förbi Visby någon gång ändå, så titta gärna förbi kontoret och hälsa på vårt pokergäng.

 

Jag måste dock dementera sommarjobbarteorin, även om den är rolig.

Gänget som jobbar här är extremt kompetent. Så fort man vet vad felet är, så löser man det - som synes - snabbt.

 

Men innan man kommit dit, så handlar det om ett tidsödande testande av varje tänkbar möjlighet. Och det är förstås surt för alla att det ska ta så lång tid som det gjorde idag. Beklagar detta uppriktigt.

 

Allt gott!

 

Jerker/Svenska Spel

 

Kul att höra! Jag tar mig dit direkt! :D

Postad

Jag förmodar att det är en vikarie som är framme och visar framfötterna på svs :) Den ordinarie får passa sig

 

Riktigt bra att du svarar så fort, och kan du dessutom redan direkt när problem uppstår, gå ut med det här, så tror jag det skulle uppskattas enormt av alla.

Dessutom tror jag det skulle bespara er en del oförtjänt "skit"

Information ftw

Postad
Varför väljer man en programledare som helt uppenbart inte kan ett dugg poker?

 

För att hon ser bra ut och är avslappnad framför kameran? Är väl inte hennes uppgift att stå för pokerkunskapen?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...