Gahlster Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 7/11 Är roligare med ett IQ-test imo. =P Citera
baloobas Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 9/11 Volleyboll frågan var sjuk. Sen moses alltså.... Stolt över att jag svarade fel på den frågan. Citera
eurythmech Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 6/11 tydligen Missade arken (dumhet), födelsedagen (bla bla), volleyboll, månaderna, och sen tror jag att den räknade fel åt mig Citera
Plala Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Pillrena räcker ju i 90 minuter, det e fel i svaret. Citera
Albert Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Pillrena räcker ju i 90 minuter, det e fel i svaret. Om du börjar kl 12.00 så tar du första pillret då. Nästa piller tar du 12.30 och det sista pillret tar du 13.00 alltså räcker pillrena 60 min. Citera
PirriPuder Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Pillrena räcker ju i 90 minuter, det e fel i svaret. Om du börjar kl 12.00 så tar du första pillret då. Nästa piller tar du 12.30 och det sista pillret tar du 13.00 alltså räcker pillrena 60 min. Det är ju en tolkningsfråga. Eftersom pillrena räcker en halvtimma så borde de "räcka" även 30 min efter man ätit det sista. men frågan var tydligen hur länge pillrena var ouppätna Citera
jackbalsam Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 9/11 (då chansade jag ändå på vollybollen). Man känner sig ju ytterst ägd på dom man svarat fel på. Citera
Nidson Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Jag svarade fel på Moses-frågan trots att jag hört den förr. Citera
Betterman Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Vaddå hur smart är du? Jag fattar inte... Citera
robster80 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Pillrena räcker ju i 90 minuter, det e fel i svaret. Om du börjar kl 12.00 så tar du första pillret då. Nästa piller tar du 12.30 och det sista pillret tar du 13.00 alltså räcker pillrena 60 min. pillrena räcker i 60 min men effkterna av pillrena räcker i 90 min Citera
Plala Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Pillrena räcker ju i 90 minuter, det e fel i svaret. Om du börjar kl 12.00 så tar du första pillret då. Nästa piller tar du 12.30 och det sista pillret tar du 13.00 alltså räcker pillrena 60 min. pillrena räcker i 60 min men effkterna av pillrena räcker i 90 min Kanske det, men man behöver ju heller inte ta det första på direkten? Man kan ju ta det efter en halvtimme har gått. Citera
Plala Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 En doktor ger dig 3 piller och berättar att du skall ta ett varje halvtimma. Hur många minuter kommer pillren att räcka? Jag löste den, svaret är "Jag vet inte". Det står ingenstans att jag verkligen tar pillrena. Jag måste ju inte följa hans råd, jag kan ju spara pillrena eller sälja pillrena eller varför inte ta alla 3 samtidigt för ökad effekt? Citera
CocaCola Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 9/11 Volleyboll frågan var sjuk. Sen moses alltså.... Stolt över att jag svarade fel på den frågan. Samma här... Citera
Skadast Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Pillrena räcker ju i 90 minuter, det e fel i svaret. Om du börjar kl 12.00 så tar du första pillret då. Nästa piller tar du 12.30 och det sista pillret tar du 13.00 alltså räcker pillrena 60 min. Det är ju en tolkningsfråga. Eftersom pillrena räcker en halvtimma så borde de "räcka" även 30 min efter man ätit det sista. men frågan var tydligen hur länge pillrena var ouppätna Ja, det är en tolkningsfråga. Men man får inte blanda ihop hur länge pillret räcker med hur länge effekten räcker. Men som jag sa tidigare har vi ju ingen aning om när pillret är helt nedsmält eller sönderfrätt. Citera
Skadast Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 vem fan vet egentligen hur många som står längst fram i volleyboll..? Antagligen de flesta som sysslat med någon form av idrott Förutom jag då. Vill minnas att vi körde 6 mot 6 under högstadietiden och då var det ju 3 pers fram och 3 pers bak.. men är man inte fler än 6 per planhalva "på riktigt"? "På riktigt" är det 6 pers. Citera
vetgirig Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Du fick en score på 0 av 11 möjliga Din karaktär: Öhhh..? Ingen kommentar Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Det finns ingen orsak till att ytterligere beskriva din situation. Du skulle inte förstå något av det i varje fall. För dig och din omgivnings del får vi hoppas att du inte tog detta test särskilt allvarligt. Citera
LOVEBOAT Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Ska man göra såna här tester får man se till att formulera sig korrekt. Det misslyckades dom ganska grovt med. Man måste försöka lista ut hur dom har tänkt, och inte vad som egentligen är rätt svar. Dvs exakt som på tentor och prov i skolan. Citera
striker Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Jag fick helt seriöst 2/11.. Ganska pinsamt... Jag får skylla på att det är sent på natten och jag ska sova nu! Citera
Sparven Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 11/11 "Din karaktär: Du har nog fuskat" Vad tusan är det här för sida egentligen? Citera
Sagge Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Ska man göra såna här tester får man se till att formulera sig korrekt. Det misslyckades dom ganska grovt med. Man måste försöka lista ut hur dom har tänkt, och inte vad som egentligen är rätt svar. Dvs exakt som på tentor och prov i skolan. Det är ju bara på skoj ju. Klart dom inte behöver formulera sig korrekt om dom inte känner för det. Det är ju liksom inte på riktigt.... Jag missade Vollybollen pga att jag inte vet något om vollyboll och Moses pga att jag "gick på den lätte". Citera
eyedol Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Löjligare test får man ju leta efter, och det är inget nyskapande heller. Såg ett liknande för flera år sen. Citera
Dahlberg Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Pillrena räcker ju i 90 minuter, det e fel i svaret. Om du börjar kl 12.00 så tar du första pillret då. Nästa piller tar du 12.30 och det sista pillret tar du 13.00 alltså räcker pillrena 60 min. Det är ju en tolkningsfråga. Eftersom pillrena räcker en halvtimma så borde de "räcka" även 30 min efter man ätit det sista. men frågan var tydligen hur länge pillrena var ouppätna man frågar ju inte efter hur länge pillrenas effekt räckte utan hur länge pillrena räckte. Citera
Ayahuasca Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Fick 1 poäng. Vet inte vilken jag klarade men det var säkert bara ett missclick. Gjorde för övrigt testet efter att varit vaken i ca. 50h. Var inte "on fire", så att säga. En tanke som slog mig medans jag klickade i svaren var "fan va enkelt detta var"... Citera
psatiw Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 11/11. Samtidigt kunde jag lika gärna haft 10, eftersom jag bara chansade på att "Några månader har 31 dagar, hur många har 28?" skulle vara "alla" - jag tycker dock att "1...inte skottår" är exakt lika rätt. Frågan är klart dåligt/luddigt formulerad, tycker jag. Citera
Recommended Posts