MJ Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Ska börja kolla på programmet nu när Geigert har försvunnit orka med en sån TV personlighet. Swartling är perfekt för det här programmet! Vad är det du inte orkar med? Förklara dig gärna närmare, jag gillar att få kritik om den är berättigad. Programmet skall ju bara levereras MVH Joakim Känns bara dumt att du ska ta åt dig av negativ kritik. DU gjorde ett bra jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andiegirl Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Tror knappast att jag kommer kolla på den nya säsongen av Pokermiljonen... Det verkar som om TV4 är ute efter en svensk version av Celebrity Poker Showdown snarare än ett seriöst pokerprogram. Och jag orkar inte ens kommentera hur extremt löjligt det är att byta ut Geigert som programledare/kommentator istället för det självutnämnda pokerproffset Glimne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Jag ser ingen anledning att byta ut någon av dom. Tycker Geigert & Glimne var en skön duo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bsr Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Geigert du är tråkig i rutan, du pratar som en efterbliven person som inte snappat upp någon poker som helst under din tid. Du passar inte som sidekick helt enkelt. Gå och gör nåt annat program typ rampfeber eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Geigert du är tråkig i rutan, du pratar som en efterbliven person som inte snappat upp någon poker som helst under din tid. Du passar inte som sidekick helt enkelt. Gå och gör nåt annat program typ rampfeber eller dylikt. Ha ha ha... Konstruktiv Kritik när den är som bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vedis Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Jag ser ingen anledning att byta ut någon av dom. Tycker Geigert & Glimne var en skön duo. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Tyckte mer att Giegert var en tv-profil, än en pokerkommentator. Inget fel på honom, men jag gillar mer kommentatorer som Ken Lenaárd när gäller poker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hejhopp Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Orka se den där swartling. J Giegert var ju bra, varför byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bsr Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Jag tillrättavisar dig, Geigert till Annas kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 För min del fick dom gärna ta bort kändisarna helt. Jag förstår inte vad som är så lockande med att ha med kända människor som är svaga pokerspelare. Det är väl lite som att ställa Marc Lewengood i mål och Ernst Billgren/Robinson-Robban som backpar i en elitseriematch för att locka tittare. Satsa på seriös poker istället, á la WPT. Jag spelar hellre själv än sätter mig i soffan och tittar på nån vars enda merit är att man har lyckats bli känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Jag skulle garanterat se ett program där robinson robban e med o pokrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Jag skulle garanterat se ett program där robinson robban e med o pokrar hahaha ja, nu när jag tänker det är det nog enda kändisen som skulle vara värd att se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Jag skulle garanterat se ett program där robinson robban e med o pokrar Sitter inte han inne för att ha arrangerat en våldtäkt, ringt polisen och pressen och sen "räddat" tjejen? Jobbigt att bli synad på en sån bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Tyckte mer att Giegert var en tv-profil, än en pokerkommentator. Inget fel på honom, men jag gillar mer kommentatorer som Ken Lenaárd när gäller poker =) Han är en tv-profil som kan mycket om poker. Till sin hjälp skulle han ha en "expert" och denne var ju tyvärr Dan Glimne. Geigert+ Ken skulle vara helt suveränt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Geigert var ju grymt stabil i "Glöm inte tandborsten" och det där programmet där man skulle göra nånting som man var livrädd för och få några tusen för besväret. Jag ser Glimne som en större börda för programmet. Han vet säket mycket om poker, men han är inte programledarmaterial. Jag föreställer mig att Steffo Törnkvist skulle bli en bra programledare för Pokermiljonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Geigert var ju grymt stabil i "Glöm inte tandborsten" och det där programmet där man skulle göra nånting som man var livrädd för och få några tusen för besväret. Jag ser Glimne som en större börda för programmet. Han vet säket mycket om poker, men han är inte programledarmaterial. Jag föreställer mig att Steffo Törnkvist skulle bli en bra programledare för Pokermiljonen. Utveckla gärna..! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birgerstam Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Har pokermiljonen börjat nu igen? Jag hittar det bara i tablån för tv400, kommer det bara att visas där, eller kan vi andra dödliga (tv4 och tv4+) se det snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Har pokermiljonen börjat nu igen?Jag hittar det bara i tablån för tv400, kommer det bara att visas där, eller kan vi andra dödliga (tv4 och tv4+) se det snart? Såg på tv400 för nån veckas sen och då var det repris från säsong 1 (tror jag att det va) så det du såg var nog också en repris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Upprepar frågan, när börjar det? Mvh Första programmet sänds måndagen den 24:e april i TV4. /Per Sjögren, Producent Pokermiljonen Jag har forskat lite och kom fram till att FYRAN visar Säsongsstarten av Pokermiljonen, 23:35-00:30 den 27/4. (Enligt DNs TV-guide dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pekka3 Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Upprepar frågan, när börjar det? Mvh Första programmet sänds måndagen den 24:e april i TV4. /Per Sjögren, Producent Pokermiljonen Jag har forskat lite och kom fram till att FYRAN visar Säsongsstarten av Pokermiljonen, 23:35-00:30 den 27/4. (Enligt DNs TV-guide dvs) Det stämmer. Sen jag skrev det där har TV4 ändrat säsongstarten. Den är alltså ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 vilka är det som battlar ikväll??? såg att Peter Swartling skulle vara programleadare, är han så säker? iofs Dan Glime fick ju leka av sig som program leadre där kan ju inte bli mkt sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Geigert var ju grymt stabil i "Glöm inte tandborsten" och det där programmet där man skulle göra nånting som man var livrädd för och få några tusen för besväret. Jag ser Glimne som en större börda för programmet. Han vet säket mycket om poker, men han är inte programledarmaterial. Jag föreställer mig att Steffo Törnkvist skulle bli en bra programledare för Pokermiljonen. Utveckla gärna..! Jag menade allvar. Steffo är bra. Om han vet nåt om poker känner jag däremot inte till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Steffo är bra. Om han vet nåt om poker känner jag däremot inte till. Vilket ju faktiskt känns ganska relevant..? Edit1: Premiär ikväll som sagt: Tid: 2335 - 0030 Titel: Pokermiljonen Övrigt: Svenskt spelprogram från 2006. Del 1 av 7. Programledare: Peter Swartling. Även 28/4. Edit2: Har ni tänkt på att Dr.Evil är ganska lik svartling? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birgerstam Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Pokermiljonen ska ju tydligen bli ett familjeprogram nu med alla kändisar. Varför sänder ni då programmet på en sådan tid att bara de inbitna kommer att kolla på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Täppas Fogelberg och Lirarerik vill jag se som kommentatorsduo nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts