Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 3


KalleAnka

Recommended Posts

  • Svars 425
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sittar och kollar på Pokermiljonen nu och detta var en RIKTIG FLOP...

 

Visst, det kanske är roligare personligheter men pokern har blivit enormt lidande. Detta känns verkligen inte som ett pokerprogram längre , hoppas ni byter namn på detta program, för det här är inget pokerprogram...

 

Dessutom är inte swartling bra som kommentator.

 

Ni har iallafall tappat mig som tittare, och förmodligen många många fler.

 

btw : om ni nu ville "bredda" detta program, varför går det såhär sent på kvällarna ,eller är det bara tillfälligt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har redan sagts men jag måste också få spy galla över programmet!

 

Förra säsongen satt jag klistrad framför TV:n varje avsnitt, såg ofta även på repriserna. Men det här var till och med sämre än celebrity poker på ZTV.

 

Precis allt var sämre, programledarna, upplägget med fler kändisar, antal visade händer m.m.

 

Var det något delpris i detta heat? Har för mig att vinnaren av varje avsnitt i förra säsongen fivk 50.000 eller har jag bara drömt det? Om det var så skulle nog inte ens Dogge syna sig allin med dam hög.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw : om ni nu ville "bredda" detta program, varför går det såhär sent på kvällarna ,eller är det bara tillfälligt ?

 

Precis! Det är väl ingen som sitter uppe och väntar på att se Dogge m.fl spela? Hela upplägget var tråkigt och riktigt synd att inte kvalspelaren Patrik vann.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, vad mysig Glimne är när han berättar om vilken hand som slår vilken. Helt ärligt ser programmet helt åt helvete ut, inge chipcounts, lamt kommenterande o.s.v. Får väl hoppas att proffsen vinner resten av heaten så det blir en bra final åtminstone. Men Tobbe Blom spelade trots allt helt okej för att ha spelat 2 veckor eller vad dem surra om, kan säkert bli en hyfsad pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw : om ni nu ville "bredda" detta program, varför går det såhär sent på kvällarna ,eller är det bara tillfälligt ?

 

Precis! Det är väl ingen som sitter uppe och väntar på att se Dogge m.fl spela? Hela upplägget var tråkigt och riktigt synd att inte kvalspelaren Patrik vann.

 

men vafaan, han var ju minst lika kass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...