Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

Hej allihopa!

 

Här kommer en uppdatering på hur det ser ut i vår raketävling med ett WSOP-säte i förstapris.

 

Babylonia 2958.84$

riverpike 2823.16$

MrYamamoto80 1739.37$

Bagge123 1439.02$

TiltFisk 1228.46$

Yucelo 545.18$

ztorkiz 532.31$

moffe123 217.38$

Jimmy Ulin 160.46$

mrmicko79 160.32$

 

Inte så svårt att knipa en plats på topp10listan ser det ut som.

 

Kämpa på allihopa. Än är det inte försent att regga sig till tävlingen. Skicka ett mail till tavling@eurobetnordic.com för mer info eller för att regga dig.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

[

Jag har precis varit i kontakt med vra tekniker angående detta. De sa ju först att de hade löst problemet, men det tydligen knepigare än vad de trodde. Med andra ord så jobbar vi på saken.

 

Tja, antingen får ni skaffa er nya teknikern? eller så jobbar de inte speciellt hårt på saken, för en månad efter att du skrev det här fungerar HH-historyfunktionen fortfarande inte.

 

Dags att komma in i matchen?

Hej.

 

Jag beklagar problemen men kan bara ge samma info som sist. Vi jobbar på att lösa problemet.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

 

Fortfarande problem med handhistoryn ... Skall den här buggen åtgärdas snart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[

Jag har precis varit i kontakt med vra tekniker angående detta. De sa ju först att de hade löst problemet, men det tydligen knepigare än vad de trodde. Med andra ord så jobbar vi på saken.

 

Tja, antingen får ni skaffa er nya teknikern? eller så jobbar de inte speciellt hårt på saken, för en månad efter att du skrev det här fungerar HH-historyfunktionen fortfarande inte.

 

Dags att komma in i matchen?

Hej.

 

Jag beklagar problemen men kan bara ge samma info som sist. Vi jobbar på att lösa problemet.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

 

Fortfarande problem med handhistoryn ... Skall den här buggen åtgärdas snart?

Hej.

 

Problemet ligger hos Ongame. Kolla i denna tråd på Pokertrackers eget forum så kanske du kan hitta något som kan hjälpa.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte avvara pokerspel några timmar en gång i veckan så ska man kanske se över sina spelvanor... (och skaffa ett liv? ;) )

 

trippel true, tycker själv det är lite irriterande men det måste ju finnas andra saker att syssla med en dag i veckan :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eurobet har iaf inte den snabbaste cashouten jag varit med om=( Under status står det "skickad", detta skedde igår morse...

Borde inte pengarna komma in på ens konto när det har blivit skickat? Någon som vet?

 

Det tar ungefär 2-4 bankdagar från det att Eurobet skickat pengarna tills de kommer in på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte avvara pokerspel några timmar en gång i veckan så ska man kanske se över sina spelvanor... (och skaffa ett liv? ;) )

 

Förstår inte tankesättet, applicerar du sånt på mycket i ditt liv? Bilen startar inte några timmar i veckan, elen funkar inte några timmar i veckan, polisen har nerstängt några timmar i veckan.

 

Det enda vi människor behöver är ju vatten, näring, syre och lite till, resten kan vi klara oss utan under ganska långa perioder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som vet hur man kollar HH på eurobet? har provat pokertracker men kan inte få igång det där. nån som har lust o hjälpa mig?

 

 

Kör du java-klienten så är det bara och klicka på föregående hand-numret upp i vänstra hörnet och det poppar upp ett fönster med HH.

 

 

PS Jag bojkottar pokertracker för att de inte har någon version för Linux.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...