Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

Ville bara komma med lite uppskattning: Tror inte klienten har strulat mera en max 1-2 gånger på hela bonusperioden och bonusen dök upp på kontot efter 2 sekunder och eftersom kapitalet nu har börjat öka lavinartat efter tidarnas värsta loss-streak (ur förlust kommer lärdom ;)) tror jag minsann jag stannar kvar ett bra tag :D!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Verkar dessvärre som om $600 signupbonus har försvunnit? Hittar den inte på sidan och när jag skriver till supporten svarar de att den inte längre gäller.

 

Känner ni till någon annan signup-bonus jag kan använda mig av?

 

Hej.

 

Det är så att bonusen nu inte längre aktiveras automatiskt. För att få den aktiverad måste bonuskoden "NORTON" anges.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WSOP-satelliter

 

Vi kommer nu att inleda ett satellitspel där 3 platser till WSOP Circuit Ceasars Palace 10 000$ Event står på spel. Paketet kommer totalt att vara värt 13 800$ och då ingår:

 

• Inköp till 10 000$ turnering (10 000$)

• Flyg och boende (2 800$)

• 1 000$ i fickpengar (1 000$)

 

Som vanligt så kommer satellitspelet att gå till så att spelare på alla nivåer har chansen att vinna ett säte. Det kommer också att gå att kvala in gratis via freerolls!!

 

• Satelliter kommer att spelas i sex veckor.

• Varannan vecka kommer en final, där ett WSOP-säte finns garanterat i prispotten, att hållas.

• Upp till 36 schemalagda satelliter till finalen varje vecka. Utöver dessa så går hela tiden Sit’n’Go’s

• En gång i veckan går en freeroll där de två bästa direktkvalificeras direkt till finalen.

• Finalerna kommer att gå av stapeln

o Söndag den 19:e mars

o Söndag den 2:a april

o Söndag den 16:e april

• Finalerna kommer att ha ett inköp på 100$ + 8$

 

Passa på att ta chansen att vinna en plats i ett av WSOP:s största event!

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK... Är Eurobet nere för tillfället? Kan inte ens se mina pengar när jag loggar in på sidan... *orolig*

Hej.

 

Pokernätverket ligger för tillfället nere för uppdateringar. Det är heller ingen fara med dina pengar.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[

Jag har precis varit i kontakt med vra tekniker angående detta. De sa ju först att de hade löst problemet, men det tydligen knepigare än vad de trodde. Med andra ord så jobbar vi på saken.

 

Tja, antingen får ni skaffa er nya teknikern? eller så jobbar de inte speciellt hårt på saken, för en månad efter att du skrev det här fungerar HH-historyfunktionen fortfarande inte.

 

Dags att komma in i matchen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar pokerforums signup kod på eurobet? Jag har mailat med supporten och det verkar tvemskamt?

Hej.

 

Menar du att du har problem att aktivera bonusen? För att göra detta så behöver du ange bonuskoden NORTON när du för över pengar från Sportkontot till Pokerkontot.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kan inte användas till något förutom att cleara bonusar med.. woho..

Hej

 

Vi håller på att utveckla ett sätt som man ska kunna använda sina Pokerpoints på. Mer info i dagsläget kan jag dessvärre inte ge.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...