Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får meddelandet "You already have 4 tables open" när jag försöker öppna mitt 5:e bord. Spelade 6 bord igår så det måste vara något nytt de har hittat på, någon som vet? Om de tänkt fortsätta med det får jag väl byta site, vem orkar sitta nöta bara 4 bord liksom...

 

Buy, buy ca $2000 i rake i månaden efter rakeback i så fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får meddelandet "You already have 4 tables open" när jag försöker öppna mitt 5:e bord. Spelade 6 bord igår så det måste vara något nytt de har hittat på, någon som vet? Om de tänkt fortsätta med det får jag väl byta site, vem orkar sitta nöta bara 4 bord liksom...

 

Buy, buy ca $2000 i rake i månaden efter rakeback i så fall...

 

Du kan spela fler bord om du lägger dig i kön för att spela på ett bord - det poppar nämligen upp när det är din tur och sätta dig vid bordet. Pss kan du få upp fler bord om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan spela fler bord om du lägger dig i kön för att spela på ett bord - det poppar nämligen upp när det är din tur och sätta dig vid bordet. Pss kan du få upp fler bord om du vill.

 

Aha, tack!

Så jag gjort jämnt, för en gång skull försökte jag öppna 5:e bordet på konventionellt sätt och det gick inte så bra. Konstigt att jag inte märkt det tidigare. Tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Programmet. Det finns något timingrelaterat fel i det som gör att det slutar funka.

Ok, ännu en orsak till sajtflytt. Gäller det alltid när man kör mer än två bord?

 

Det har inte med antalet bord att göra utan är timingrelaterat så det kan inträffa oavsett hur många bord man har uppe. Men ju fler bord man har uppe desto större chans att det inträffar. Det finns någon deadlock-situation i programvaran.

 

 

Det är inte Eurobets fel - såvitt jag vet - utan felet ligger i ongames programvara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det har inte med antalet bord att göra utan är timingrelaterat så det kan inträffa oavsett hur många bord man har uppe. Men ju fler bord man har uppe desto större chans att det inträffar. Det finns någon deadlock-situation i programvaran.

 

 

Det är inte Eurobets fel - såvitt jag vet - utan felet ligger i ongames programvara.

 

Hur åtgärdar man det om det funkar ibland men ibland inte? Startar om klienten/datorn/provar tills det funkar?

 

När det spårar ur får jag upp ett meddelande om att ett problem har uppstått och klienten måste stängas. Iom det slutar PT registrera vad som händer och jag kan/vill inte alltid stänga ner så fort meddelandet dyker upp. Inge' bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än mig som haft problem med withdrawal senaste veckan?

 

Tog ut 20 k den 12/11, men den är fortfarande som förfrågan i cashier, supporten är hade inte mycket att komma med.

 

Simma lugnt

Gjorde ett uttag i tisdags som gick igenom i fredags. Skickade meddelande till supporten, som ursäktade sig med att de har mycket att göra nu. Mailbomba nötterna lite till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har precis bytt till eurobet efter att ha spelat på andra ongame siter. Har haft stora problem med att klienten hänger sig och jag tvingas starta om. Har haft liknande problem med pokerloco och hollywood poker där jag har spelat innan, men då fick man upp en ruta som sa "bla bla problem, tryck här för att starta om programmet" och så kunde man i lugn och ro spela färdigt sina händer och starta om sen. Detta inträffade dock inte alls lika frekvent som det gör på Eurobet. Tips på lösning någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har inga planer på förändring i vårat belöningssystem. Ingen anledning till oro över huvudtaget alltså!

Enligt information och samtal med Ongame Network så kommer ALL rakeback att upphöra från alla skins inom Ongame. Rakeback kommer således, enligt Ongames strategi och önskan, att inom väldigt kort att försvinna helt. Vi på BestPoker har därför i utformandet av våra kampanjer, bonusar, vip-shop, tävlingar och promotions lagt stor vikt på mervärde för Er spelare.

 

Vårt mål har varit att skapa den bästa produkten för våra spelare och vi är väldigt nöjda. Vi hälsar er alla välkomna till ett nytt och förhoppningsvis populärt BestPoker.com!

 

MVH,

 

BestPoker

Hur går det här ihop? Är det fetstilta viktigt i sammanhanget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar inte tidpunkerna Eurobet har lagt ut sina Guaranteed. UK time. Sverige +1.

 

$25,000 Lördag 20:00 $30+$3 Re-buy

 

$15,000 Fredag 22:00 $20+$2 Re-buy

 

$20,000 Mån-Tors 17:00 $20+$2 Re-buy

 

$10,000 Mån-Tors 02:00 $20+$2 1 re-buy, 1 add-on

 

$12,000 Mån-Fre 19:00 $5+$0.5 Re-buy

 

$5,000 Dagligen 22:00 $2+$0.25 Re-buy

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det här ihop? Är det fetstilta viktigt i sammanhanget?

Jag tvivlar på att det går ihop. Betson började just med sitt system efter att aldrig ha haft det, så att det snart skulle försvinna verkar inte troligt. Det borde vara så att det snarare blir ett viktigt instrument för att dra till sig/behålla spelare när konkurensen blir hårdare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

jag har väntat på min cashout på $200 från eurobet till neteller nu i en vecka. börjar bli lite småless. är en skitsumma jag vet, men behöver dem för att deposita stars reload och har alla mina andra pengar där.

 

varför tar eurobet så lång tid på sig med sina cashouts? övriga siter jag har spelat på har tagit 6h-24h för samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...