Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

Mig veterligen är Eurobet den ENDA siten i Ongamenätverket som inte visar när sattelitbiljetter "går ut" och inte heller meddelar NÄR de går ut. Hur kan man ha "bäst före datum" på biljetter utan att komunicera när de är!?!??!?!?!!?

 

Se goddag yxskaftdiskussionen med supporten nedan (för den som orkar). Själv byter jag site from idag.

 

 

 

 

------

Hej Jakob,

 

Tack för ditt meddelande.

 

Vänligen bli informerad att vår Poker avdelning har beslutat att ha utgångs datum på poker biljetterna. Jag kan tyvärr inte kommentera något mer på varför utan detta är ett beslut taget för länge sedan.

 

Om du skulle behöva ytterligare hjälp tveka inte att kontakta mig eller en av mina kolleger.

 

Med Vänliga Hälsningar,

Jenny

Eurobet Kundtjänst.

 

------

 

 

Dear Jenny (can we do this in swedish btw?),

My point is that Eurobet.com is not communicating these dates. And I dont find it reasonable to delete tickets if you dont communicate that you WILL do that neither WHEN you will do that. Is this Eurobets.com's policy?

 

I know that Eurobet as a company can refund the money or extend the ticket if they want to. I you can not take that decision can you please put me in contact to your superior and have them explain to me how this is reasonable? I do accept you need time frames on tickets, but I demand to be informed about them to be able to accept them. And as a customer I find it very reasonable to be so.

 

Thanks,

Jakob.

 

--------------

Dear Mr Andersson,

 

Thank you for your message.

 

Please be informed that all tickets you receive on Eurobet have an expire date on them. This is decided by our Poker department and unfortunately we cannot change it.

 

If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team.

 

Kind regards,

Jenny

Eurobet Customer Service.

 

-------

 

HI,

please explain how it is possible to have "best before date" on this while you are not communicationg that it IS a such date or either WHEN it is?

 

How is that reasonable??

 

/Jakob

--------------

Dear Mr Andersson,

 

Thank you for your message.

 

Please be informed that your tournament ticket expired on the 21 October 17:06 EST time, and that we are unable to extend this, as per our Terms and Conditions.

 

If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team.

 

Kind regards,

Tariq

Eurobet Customer Service

 

 

------

 

Hi,

can you please give it another week? I do appreciate that you need to have "best before dates" but I dont find it ok NOT to state anywhere on the site what that date is. And now I got the feedback from you the day before it expires (and I read your answer today - the day after)

 

I hope this can be arranged.

 

Thanks,

Jakob.

--------------

Dear Mr Andersson,

 

Thank you for your message.

 

Please be informed that your tournament ticket will expire on the 21 October 17:06 EST time.

 

If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team.

 

Kind regards,

Jenny

Eurobet Customer Service.

 

 

 

--------

Hi, plese let me know for how long my 150+12 dollar ticket is valid. Thanks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Har strul med Eurobet när jag loggar in kommer det inte upp några bord, väntar på bord står det men inget händer så nu undrar jag om jag avinstallerar och installerar igen försvinner mina anteckningar på spelare då, ligger dom på min dator eller deras server? / Otto :rolleyes:

 

Som du ser av inläggen ovan har jag samma problem ibland. Jag vet inte om du blir av med spelaranteckningarna om du avinstallerar och installerar programmet igen, däremot försvinner alltid min sessionshistorik så fort programmet uppdaterar sig, så omöjligt att spelarantckningarna försvinner är det kanske inte. Jag brukar förresten gå in på eurobet.com och spela direkt via deras sida istället för klienten/programmet när det muppar sig sådär. Prova det kanske? Minns dock inte om du via detta spel kommer åt dina spelaranteckningar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som du ser av inläggen ovan har jag samma problem ibland. Jag vet inte om du blir av med spelaranteckningarna om du avinstallerar och installerar programmet igen, däremot försvinner alltid min sessionshistorik så fort programmet uppdaterar sig, så omöjligt att spelarantckningarna försvinner är det kanske inte. Jag brukar förresten gå in på eurobet.com och spela direkt via deras sida istället för klienten/programmet när det muppar sig sådär. Prova det kanske? Minns dock inte om du via detta spel kommer åt dina spelaranteckningar...

 

har haft det länge nu, har spelat på en annan Ongamesida men gillar Eurobet bättre så vill gärna lösa det här men vill inte torska alla mina anteckningar på spelare ifall jag installerar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Finns det någon kontaktperson här på forumet från eurobet?

 

Jag har blivit så illa behandlad av supporten där nu och får en massa automatsvar hela tiden. Skulle behöva prata med någon utan dessa automatsvar.

Ruggigt irriterande.

Jag vill snart inte ha något mer med denna sida att göra. Är inte direkt första gången...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Eftersom kvalomgångarna drar mot sitt slut är jag extra glad att kunna meddela att vi erbjuder ytterligare fem startpaket till Poker SM 2008!

 

o Inför den sista kvalturneringen till finalen (12 April) garanterar vi 3 startpaket istället för 1!

o Turneringen med fritt inträde kommer innehålla 2 garanterade startpaket! 10 April, 19.30 svensk tid (tillgänglig för endast Svenska invånare)

 

Det var då ingen turnering ikväll kl 19:30. Och någon 12:e aprilturnering har dom inte lagt upp heller. Där har dom ju iofs lite tid kvar på sig men det gick ju inget vidare med den idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, satt också och letade efter freerollen idag. Supporten tyckte att jag skulle försöka anmäla mig till Poker SM Online Final $300.00 + $20.00 istället när jag mailade -_-

 

Precis vad dom sa till mig också. Seriös support som inte ens besvarar frågan. Man kan väl heller knappast hoppas på att den extra bra satten på lördag blir av, den som skulle ha hela 3 platser. Jag tiltade dock bort min biljett på den som var idag eftersom det var så få deltagare med. Så just nu är jag dubbelt irriterad.

 

Nej, upp med en frirulle illa kvickt om ni vill rädda anseendet. Lägg gärna till en extra plats också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lördagens turnering blev verkligen en hit för deltagarna bara 13 deltagare fick dela på 3 packet. Övervärdet blev enormt då det behövs 14 deltagare för att det skall bli 1 paket.

 

Otur att jag redan vunnit ett paket och därför inte har någon nytta av att spela kvalet iteg.

 

 

Har föresten någon annan som vunnit ett paket fått information från Euro om vilket hotell man har fått bokat ett rum osv ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Nä, satt också och letade efter freerollen idag. Supporten tyckte att jag skulle försöka anmäla mig till Poker SM Online Final $300.00 + $20.00 istället när jag mailade -_-

 

Det slutgiltiga svaret i denna frågan blev att det viss kördes en sådan och att det var över 500 pers med i den. Då är man väl blind då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...