Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

Thank you for your message.

 

I would like to inform you that usually 1 whole working day is needed for a transaction to be processed and sent. Unfortunately due to high volume of work and the Christmas and new year's holidays we are currently experiencing some delays in processing the payments as fast as we do.

Your payment will be sent as soon as possible.

 

We apologise for the inconvenience and thank you in advance for the cooperation and understanding.

 

Så sas det till mig/M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur mycket måste man rejka för att samla på sig 1 pokerpoäng?

 

Är det gennerellt svårt att cleara deras sign-up bouns?

 

/L-S

 

Det är ongames vanliga. Man får 0.7 p per $ i rake. För att det skall gå relativt fort och klara av den så behöver man spela i alla fall minst 0.5/1 FL. (Den går snabbare och klara av om man spelar FL). Rent generellt så vill man inte ha mer än 10x på Ongame för att den inte skall vara för jätteseg. Dvs upp till HEARTS går att klara av även om den är lite seg att köra. Spelar du bara NL50 så är DIAMONDS bättre att göra.

 

Spelar du SnG så behöver man köra 160 $10+1 för att klara av DIAMONDS och 500 $10+1 för att klara av HEARTS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Att det skulle införas någon sådan förändring är ingenting som vi har någon kännedom om. Hurvida det fetstilta är viktigt är upp till Best Poker att svara på.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

 

Har varit känt länge att siter som har Rakeback blir bannade av Ongame LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ongames vanliga. Man får 0.7 p per $ i rake. För att det skall gå relativt fort och klara av den så behöver man spela i alla fall minst 0.5/1 FL. (Den går snabbare och klara av om man spelar FL). Rent generellt så vill man inte ha mer än 10x på Ongame för att den inte skall vara för jätteseg. Dvs upp till HEARTS går att klara av även om den är lite seg att köra. Spelar du bara NL50 så är DIAMONDS bättre att göra.

 

Spelar du SnG så behöver man köra 160 $10+1 för att klara av DIAMONDS och 500 $10+1 för att klara av HEARTS.

 

Tack så mycket, vetgirig!

 

Det får bli DIAMONDS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som inte får pengar från Eurobet?

 

Har väntat i en månad på 10 k dollar. Allt dem säger är att dem har skickat pengarna men dem vet inte vart dem har tagit vägen. Jag måste vänta på att pengarna kommer tillbaka till dem, för till mig har dem inte kommit.

 

Är det omöjligt för dem att se vart pengarna som dem skicka i slutet av december har tagit vägen?

 

 

Känns bara som en dålig ursäkt, dem kan ju inte skicka pengar från deras bank utan att någon vet vart dem har tagit vägen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som inte får pengar från Eurobet?

 

Har väntat i en månad på 10 k dollar. Allt dem säger är att dem har skickat pengarna men dem vet inte vart dem har tagit vägen. Jag måste vänta på att pengarna kommer tillbaka till dem, för till mig har dem inte kommit.

 

Är det omöjligt för dem att se vart pengarna som dem skicka i slutet av december har tagit vägen?

 

 

Känns bara som en dålig ursäkt, dem kan ju inte skicka pengar från deras bank utan att någon vet vart dem har tagit vägen!

Det låter allvarligt, har alltid fått pengar inom en knapp vecka via kontokortet. Vilken utbetalningsmetod valde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står att jag inte får casha ut på grund av någon bonus. Har clearat 2 bonusar och fick de insatta på kontot när jag var klar. Vad kan jag göra? Har för det var någon skitsumma på kontot redan när jag började. Är det på grund av den? Jag vägrar konsekvent att ringa support på någon site men tacksam om någon kunde ge mig tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står att jag inte får casha ut på grund av någon bonus. Har clearat 2 bonusar och fick de insatta på kontot när jag var klar. Vad kan jag göra? Har för det var någon skitsumma på kontot redan när jag började. Är det på grund av den? Jag vägrar konsekvent att ringa support på någon site men tacksam om någon kunde ge mig tips.

 

 

I kassören står vilka bonusar du har när du klickar på dina PP - kolla in den och se vilken bonus du inte gjort klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som inte får pengar från Eurobet?

 

Har väntat i en månad på 10 k dollar. Allt dem säger är att dem har skickat pengarna men dem vet inte vart dem har tagit vägen. Jag måste vänta på att pengarna kommer tillbaka till dem, för till mig har dem inte kommit.

 

Är det omöjligt för dem att se vart pengarna som dem skicka i slutet av december har tagit vägen?

 

 

Känns bara som en dålig ursäkt, dem kan ju inte skicka pengar från deras bank utan att någon vet vart dem har tagit vägen!

 

Har du fått dina pengar?

Funderar på att börja spela där men när man läser saker som detta så tvekar man.

 

Sen vet någon om man kan få rakeback trots att man gjort ett konto o reggat sitt Visa sen tidigare?

Någon annan sajt som erbjuder rakeback?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...