Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

[

Jag har precis varit i kontakt med vra tekniker angående detta. De sa ju först att de hade löst problemet, men det tydligen knepigare än vad de trodde. Med andra ord så jobbar vi på saken.

 

Tja, antingen får ni skaffa er nya teknikern? eller så jobbar de inte speciellt hårt på saken, för en månad efter att du skrev det här fungerar HH-historyfunktionen fortfarande inte.

 

Dags att komma in i matchen?

Hej.

 

Jag beklagar problemen men kan bara ge samma info som sist. Vi jobbar på att lösa problemet.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ett problem. Kan inte installera klienten på burken hemma.

 

Får ett felmeddelande när jag ska köra igång installationen som menar att installprogrammet inte är ett giltigt Win32-program.

 

Någon som vet hur man kommer runt detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett problem. Kan inte installera klienten på burken hemma.

 

Får ett felmeddelande när jag ska köra igång installationen som menar att installprogrammet inte är ett giltigt Win32-program.

 

Någon som vet hur man kommer runt detta?

Ladda hem igen, du har nog inte fått hem hela filen. Vet att jag hade det problemet en gång iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett problem. Kan inte installera klienten på burken hemma.

 

Får ett felmeddelande när jag ska köra igång installationen som menar att installprogrammet inte är ett giltigt Win32-program.

 

Någon som vet hur man kommer runt detta?

Hade samma problem och mailade support och fick följande tydliga svar:

 

Dear XXXX,

Thanks for your message.

The solution to install the problem to be able to be run, what you have to do is clear the cash, and have desactivated the pop up option and the firewall option too. Then Uninstall and reinstall again the software.

Should you need further assistance please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Cristina
Eurobet Customer Services

Hi!
The install program cannot be run, I get an error message stating that it is not a valid Win32 application. What to do?

Thanks!

För att förtydliga: Gör inte slut på alla kontanter du har, utan töm cachen, det hjälpte för mig. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihopa.

 

Vi hade ju en uppdatering för ca en vecka sedan, då det inte gick att komma in på klienten. Jag är ledsen för att jag inte gick ut och varnade för den. Nu kommer vi att ha en till som kommer att äga rum på torsdag den 23:e mars mellan klockan 06.00 och 16.00 svensk tid. Pokerrummet alltså delvis att vara avstängt under den här tiden pga uppdateringar i mjukvaran. Detta kommer dock inte att medföra några synbara förändringar.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta ska ni ha såna här avstängningar under lång tid? Kommer det vara avstängt en dag i veckan känns det ju inte så jättekul att spela vidare på denna sajt.

 

Detta är den sista planerade avstängningen. Det kommer absolut inte att vara något vanligt förekommande.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att börja spela på Eurobet, men då jag inte spelat på nätverket tidigare så skulle jag gärna vilja ha lite upplysningar om följande:

 

* Hur är tuneringsutbudet? Går det många tuneringar på "svenska tider" dvs med tuneringstart 18:00 -> 22:00 ca. Spelar främst tuneringar med inköp upp till 100$

 

* Hur är motståndet? många bonusjägare som mest sitter och försöker sammla händer eller är det skapligt löst spel? Spelar främst NL50 - NL100

 

* Hur många spelar brukar det vara vid peakhour på nätverket?

 

* Hur upplever ni programvaran, av dom "screenshot's" jag sett så verkar det ju vara en grafisk fin client, men hur fungerar den rent praktiskt? Slukar den mycket kraft? (laggar) Bra funktioner? (läst om någon "all in-stapel") Hur många bord kan man spela? Mer än 4?

 

Tacksam för svar på dessa frågor och gärna om det är något övrigt som kan vara värt att känna till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att det inte står något om $600 bonusen på siten längre, är den borttagen eller? Man kanske bara måste använda bonuskoden NORTON?

 

Vi har kvar bonusen. 100% upp till 600$. Använd bonuskoden NORTON när du för över pengar från Sportkontot till Pokerkontot.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WSOP-kampanj på Eurobet

 

Nu belönar vi dig som spelar mycket hos oss.

 

Mellan den 29:e mars och 24:e april så har vi en tävling där den som rejkar mest vinner en plats i WSOP Main Event. Förutom detta kan du vinna platser till vår stora GSOP-final, en turnering med 1 000$ buy-in och en garanterad prispool på 500 000$. Dessutom får alla som anmäler sig till tävlingen och rejkar minst 150$ en Eurobet t-shirt.

 

Prislista:

 

1:a pris, Inköp i WSOP Main Event + resa och hotell (värde ca 13 000$)

2:a - 5:e pris, Inköp i GSOP 29 april (värde 1 000$)

6:e - 25:e pris, exklusivt Eurobet-markerset (värde ca 200$)

 

Tävlingsinfo:

 

Tävlingen är endast öppen för Eurobet Nordics kunder och dess affiliates. Alltså inte kunder hos rakerebate, rakebreak etc. För att veta om du är kund hos Eurobet Nordic, skicka ett mail till tavling@eurobetnordic.com med Eurobetkontonummer (du hittar det högst upp till höger när du loggar in på http://www.eurobet.com), namn och screenname.

 

För att anmäla dig till tävlingen så skickar du ett mail till tavling@eurobetnordic.com med ditt namn, Eurobetkontnummer och screenname.

 

Vi kommer att ha regelbundna uppdateringar av 10itopp rejkarna här på http://www.pokerforum.nu.

 

Vänliga hälsningar

 

Eurobet Nordic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihopa.

 

Vi kommer att ha en till uppdatering som kommer att äga rum på tisdag den 4:e april mellan klockan 10.00 och 16.00 svensk tid. Pokerrummet alltså delvis att vara avstängt under den här tiden pga uppdateringar i mjukvaran. Detta kommer dock inte att medföra några synbara förändringar.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...