Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

Eftersom den gamla tråden för Eurobet var innan nätverksflytten så kör vi igpng en ny SAJT-tråd i denna. Lånar lite text av dksthlm.

 

Tisdagen den 22 november, så påbörjas bytet av pokernätverk. Vi byter som bekant från PartyGamings nätverk till Ongame Network som är ett av de tre största nätverken i världen.

 

Bytet kommer att medföra flera stora förbättringar.

 

* Betydligt fler spelare på alla nivåer.

* Tillgång till turneringar på hela nätverket, t ex dagligen $10 000 och $20 000 garanterade och veckovis $40 000 och $50 000 garanterade.

* Högre bord, ända upp till $500-1000 Limit och $50-100NL

* Möjlighet att spela direkt i browsern utan att behöva ladda hem en klient.

* Den nya mjukvaran kommer att vara både Mac och Linux kompatibel.

 

Vidare finns även krauken som kontaktperson här på forumet.

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej allihopa.

 

Som QoS sa så kan ni fråga mig om ni har några frågor angående Eurobet. Antingen i denna tråd, via pm eller kontakta mig på något av nedan stående sätt. Jag ska försöka att svara på allt ni kan tänkas undra ;)

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får plötsligt inte hem några handhistorys automatiskt längre. Något fel hos eurobet eller trilskas min dator igen månne?

 

 

Pokernätverkets servrar har varit mycket långsamma de senaste veckorna. Det gör att det tar tid innan handhistories skapas - vilket jag då antar påverkar de som använder automatiska program för att hämta dessa - för de hämtar dem för snabbt innan servarna har blivit färdiga så programmet hittar inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade upp med en kod men slarvigt nog råkade valutavalet landa på SEK (var det deafultvärdet?). Det visade sig att jag därför inte kan använda Mastercard eller Neteller. Mailade supporten om det och till slut kom vi fram till att det inte går att ändra utan då måste kontot annulleras och jag skapa ett nytt. Då jag frågade om jag kan skapa nytt konto med samma kod fick jag som svar att de skulle bolla över den frågan till någon ansvarig. Jag uppfattade det som att det egentligen inte går. Detta var över en vecka sen och har inte fått svar.

 

Kan du Krauken ge mig besked?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade upp med en kod men slarvigt nog råkade valutavalet landa på SEK (var det deafultvärdet?). Det visade sig att jag därför inte kan använda Mastercard eller Neteller. Mailade supporten om det och till slut kom vi fram till att det inte går att ändra utan då måste kontot annulleras och jag skapa ett nytt. Då jag frågade om jag kan skapa nytt konto med samma kod fick jag som svar att de skulle bolla över den frågan till någon ansvarig. Jag uppfattade det som att det egentligen inte går. Detta var över en vecka sen och har inte fått svar.

 

Kan du Krauken ge mig besked?

 

Hej.

 

Pm:a mig ditt användarnamn (inte screenname) och kontonummer till Eurobetkontot så ska jag kolla på det.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får plötsligt inte hem några handhistorys automatiskt längre. Något fel hos eurobet eller trilskas min dator igen månne?

Hej.

 

Det har varit lite problem men det ska fungera igen inom en mycket snar framtid.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väl 3 månader på dig, räknarungefär 3$ i timmen så en 200 timmar för att cleara den.

 

Ja, vilken nivå och NL eller FL och hur många bord?

 

Hitatde lite info på deras hemsida.

 

6. Spelarpoäng ackumuleras genom att spela pokerspel och –turneringar. Poäng delas ut med 0.07 poäng för varje $0.10 i avgift i en omgång. Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som bidragit till potten. I turneringar delas poäng ut med 5 poäng för varje dollar i turnerings-anmälningsavgift som betalats. Till exempel om en spelare är med i en $10+1 turnering, kommer han att få 5 poäng.

 

För saftigt! Bara att säga upp sig och grinda på heltid om man ska lyckas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två snabba frågor till eurobets kontaktperson:

 

- När ni hade tänkt fixa problematiken kring HH's som försvinner? Har varit problem med att händer "försvinner" under två veckors tid nu ...

 

- Ni har inte funderat kring ett system för HH's liknande det som Party använder sig? Dvs att händerna sparas i *.txt-filer på hårdisken istället för nuvarande system?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två snabba frågor till eurobets kontaktperson:

 

- När ni hade tänkt fixa problematiken kring HH's som försvinner? Har varit problem med att händer "försvinner" under två veckors tid nu ...

Problem ligger i första hand hos Ongame men det ska lösa sig.

 

- Ni har inte funderat kring ett system för HH's liknande det som Party använder sig? Dvs att händerna sparas i *.txt-filer på hårdisken istället för nuvarande system?

En bra ide som ska föras vidare.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid brukar de ta att få in sin deg till sitt neteller konto efter man gjort en utbetalning?

 

Förvåna mig att det ska snabbare att få in det till sitt Visa kort.

 

Tog ut $750 till mitt Visa och som status står det "Sent"

Men de $700 jag utbetalat till mitt Neteller har status "Requested"

 

Mvh Henke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att jag är grymt besviken på Eurobets service. Jag nappade direkt för erbjudandet och satte in 600 $ och få 100 % insättningsbonus. Efter att jag spelat i 3 dagar så kunde jag inte logga in på deras pokerklient då det stog att mitt pokerkonto var blockerat.

Jag ringde upp eurobets service och förklarade problemet och hon kunde inte se vad som var fel så hon sa att dem skulle maila mig dagen efter.

Mailet kom aldrig och 2 dagar efter de så ringde jag upp igen och pratade men en annan person då sa hon att min konta var upplåst men de funkar ändå inte bara strul med andra jag kommer göra ett sista försök imorn o hoppas på bättre hjälp då.

¨

Nån annan som upplevft samma problem?

 

Tråkigt att detta skulle vara mitt första inlägg på forumet men hoppas kunna skriva roligare saker i framtiden.

 

Mvh Robin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...