-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Jepp, lider med dig Jennez. Så äckligt när folk försöker ställa upp och fixa det fint för alla andra och en enstaka idiot förstör. Hoppas ni hade kul ändå
-
Sundin har varit bra, Makondele har varit urusel. Kom Daniel Andersson in och gjorde två mål? Känns mer logiskt med Rasmus Jönsson...hehe.
-
Checka för att folda hand ett antar jag? Haha jaså det var du! Jag satt faktiskt och tyckte det var jätteskumt att du hade så nitiga stats men ändå trebetade mig rätt ofta. Hade kanske inte spelat handen likadant om jag vetat att det var du Mmm Pandan är CP. Danskjävel!
-
Fast det här är helgens överlägsna favorithand Han skulle ingenstans som man brukar säga... $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($724.00) UTG+1 ($117.95) CO ($412.50) BTN ($507.95) Hero (SB) ($684.00) BB ($591.00) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is SB 5:heart: A:heart: 3 folds, BTN calls $6, Hero calls $3, BB checks Flop: Q:heart: A:spade: 6:heart: ($18, 3 players) Hero checks, BB checks, BTN bets $6, Hero raises to $36, BB folds, BTN raises to $66, Hero raises to $159, BTN calls $93 Turn: 5:diamond: ($336, 2 players) Hero bets $516, BTN calls $342.95 River: A:club: ($1,194.95, 2 players) Final Pot: $1,194.95 BTN shows: 6:diamond: 7:spade: Hero shows: 5:heart: A:heart: Hero wins $1,191.95 ( won +$510.95 ) BTN lost -$507.95 BB lost -$6
-
Gillar iaf hur jag spelade denna mot Spewy_Panda $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($80.00) UTG+1 ($513.00) Hero (CO) ($374.50) BTN ($926.40) SB ($317.52) BB ($624.50) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is CO 8:heart: 8:spade: 1 fold, UTG+1 raises to $16, Hero calls $16, 2 folds, BB raises to $64, UTG+1 folds, Hero calls $48 Flop: 9:heart: 6:heart: 3:diamond: ($146, 2 players) BB checks, Hero bets $70, BB raises to $556.50, Hero calls $240.50 Turn: 4:club: ($1,013, 2 players) River: 7:heart: ($1,013, 2 players) Final Pot: $1,013 Hero shows: 8:heart: 8:spade: BB shows: 6:diamond: 4:diamond: BB wins $1,010 ( won +$389.50 ) UTG+1 lost -$16 Hero lost -$374.50
-
Fan va grymt! Det är rätt snart va? Synd man är i Thailand.
-
Ska tillochmed posta händer! Kommentz pliiz! För tunnt river? $5/$10 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($288.40) UTG+1 ($533.00) Hero (CO) ($863.75) BTN ($2549.25) SB ($507.76) BB ($1167.12) Pre-flop: ($15, 6 players) Hero is CO K:spade: J:diamond: 2 folds, Hero raises to $30, BTN calls $30, SB calls $25, 1 fold Flop: K:club: J:heart: 2:spade: ($100, 3 players) SB checks, Hero bets $85, BTN calls $85, SB folds Turn: 5:diamond: ($270, 2 players) Hero bets $199, BTN calls $199 River: A:club: ($668, 2 players) Hero bets $549.75 _______________________________________________ För tunnt river? $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: Hero (UTG) ($437.30) UTG+1 ($364.50) CO ($348.48) BTN ($612.30) SB ($581.90) BB ($894.97) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is UTG K:heart: J:club: Hero raises to $16, 2 folds, BTN calls $16, 2 folds Flop: T:heart: 4:diamond: Q:club: ($38, 2 players) Hero bets $28, BTN calls $28 Turn: 6:diamond: ($94, 2 players) Hero bets $76, BTN calls $76 River: K:diamond: ($246, 2 players) Hero bets $170 ______________________________________ River OK om vi inte checkar bakom någon tidigare gata? $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($725.90) UTG+1 ($658.35) CO ($947.57) BTN ($1082.30) SB ($1126.65) Hero (BB) ($1112.73) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is BB 5:diamond: K:diamond: 4 folds, SB raises to $21, Hero raises to $65, SB calls $44 Flop: 6:diamond: 4:diamond: Q:spade: ($130, 2 players) SB checks, Hero bets $90, SB calls $90 Turn: 5:heart: ($310, 2 players) SB checks, Hero bets $179, SB calls $179 River: A:spade: ($668, 2 players) SB checks, Hero bets $390 ____________________________________
-
Spelade inte jättebra idag och förtjänade inte att plussa 1800 dollar men det gjorde jag Ska inte ens säga ett enda negativt ord om dagen (sjukt jag vet)! Fick igen för alla gånger man suttit och jagat nån fisk och blivit utdragen hela tiden. Skönt att låta dem smaka på sig egen medicin Fick dock nästan lite dåligt samvete och tyckte synd om snubben. Måste nog jobba på min killerinstikt à la MrJimmy! Ganska säker på att detta är rekordhelg! Sjukt nog är jag nu plus för månaden! Trodde jag fan inte ens på själv. Är riktigt trött efter sent jävla grindnötande så jag tror jag håller för månaden nu. Ska flytta ut om två dagar, komma upp tidigt på tisdag och hämta mitt visum, och göra det jag hatar mest, nämligen att packa. Sen är det ju två hyfsade fotbollsmatcher på TV med Och så åker jag då till Bangkok på torsdag. Hade ett riktigt grymt gympass idag, förstår faktiskt inte alls hur jag lyckats öka såpass mycket i styrka som jag gjort senaste månaden. Det enda jag kan tänka är min rygg nu är tillfixad av naprapat och att det tidigare är den som begränsat mig även om jag inte tänkt på det själv. Lägg till pokern och gympasset den finfina konserten igår och en trevlig fredag så har vi en väldigt bra helg. Detta behövde jag verkligen, go go go me
-
Jämför man Liverpools trupp med Uniteds och Chelseas tycker jag inte inte ens de känns nära. Klart, NÅGON titel borde de ju kunna ha knipit åt sig men det är fan inte så lätt när United är så stabila i ligaspelet. Då finns det ju bara cuper kvar och det är alltid swings som fan där. Jag tycker Liverpool gör det bra med den trupp dem har. Fast där spelar ju såklart värvningsdelen in.
-
Spelar inte ens turrar men trebetsfolda AJ tror jag inte är skitbra. GL! BTW står det inte fel i din dagbokstitel eller har du bytat nick till Okochas?
-
Några speciella dueller att berätta om? Någon närkamp med Lantz kanske? Hade HIF bra uppställning? Inte ens orkat bry mig efter fiaskot mot HBK senast.
-
Han e jugge och säger bara "mannen" hela tiden så han skulle inte fatta ändå brushan
-
Wat?! Det måste han väl inte alls Jävligt skumt resonemang tycker jag, man kan trebeta lite suited skräp som inte är värt att syna med ibland men det behöver verkligen inte betyda att man MÅSTE göra det varje gång. Det är för övrigt inte så att jag förespråkar ett trebet alls, jag hade hellre foldat. Bara så det inte blir oklart. Håller med angående CB, kommenterade bara betstorlekarna. Handen som helhet är spew deluxe arne skulle jag vilja påstå.
-
Fisk, jag spöar dig i vilket fall! Tar ner dig på marken och stryper ut dig inom en minut jag svär!
-
+1 Mycket kärlek! Måste vara en asiat som gjort den för Park var med överallt Fantastiskt att man äntligen har fått vara på Old Trafford efter så många år som supporter Manchester är faktiskt en fin stad med, kan knappt vänta på nästa resa dit!
-
Tro det eller ej men jag har faktiskt inga problem med dig alls, jag bryr mig inte så mycket om lite småtrams på internet. Kan tillochmed vara kul ibland om det inte går över gränsen. Det är nog mer att det är du som ogillar mig Men jättestort +1 i övrigt.
-
1700 dollar upp igår natt och 2800 inatt. 5.5k händer totalt. Igår var en vidrig session trots plusset men idag är jag mycket mer nöjd Började bli lite smånojjig när jag rasade ner 1k euro från peaken väldigt hastigt (för fjärde sessionen i rad) men denna gången slogs det inte på någon doomswitch Höll mig på BE efter det. Kunde kanske stängt ner någon timme tidigare men kändes iaf ok. Var på konsert innan ikväll, Evergrey (aka Evergay). Jag gillar dem skarpt. Bra låtar, bra musiker och väldigt skicklig sångare. Bra konsert överlag, sångaren var på skämthumör och var faktiskt rätt rolig, trots de obligatoriska hånen av vår vackra skånska. Bandet går under genren progressiv metal om ni inte alla redan visste det Dock är de ju faktiskt rätt lökiga ibland så jag tänkte lista topp 3 gayh-ögonblick under spelningen. 3. Ett fyllo skriker "Spela en låt", varpå bandet svarar med att köra intro, vers och en refräng på Born in the USA! 2. Sångaren tar en vattenflaska, lutar sig lite bakåt och häller över sitt hår. Han skakar på huvudet lite smågayh och smeker sedan sitt blöta hår bakåt och formar det till en fiktiv hästsvans. 1. När de kör sin cover på Dilbas I'm sorry slutar de spela och låter publiken sjunga refrängen à cappela med orden "gör Dilba stolt nu då".
-
Samma bord om du inte visste det Men nej jag kan verkligen inte hålla med, jag tycker maffiofa är klart sämst.
-
Sköööönt med Unitedvinst när man ligger under med 0-2 i halvtid
-
Tror inte heller det var något fel med din fold. Kändes lite märkligt för honom att dyka upp med AQ-liknande händer där och du är ju krossad av en vettig värderange. Tycker svirre verkar stabil men jag ser honom inte direkt som LAGgish. Fast samtidigt är ju både du, jag och svirrre maniacs jämfört med de flesta av regsen Självklart räknar jag in Maffiosa där.......
