Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Börjar finnas hopp om världen när tillochmed Late har fattat nåt. WP. FAN VA GO SEGER!!!
  2. Looool tjurrusning! 1.08 är ju som taget ur en dålig komedi, helt jävla klockrent
  3. Agree to disagree, känns svårt att ta diskussionen längre Hängmatta låter najs, HF
  4. Metaddict

    .

    Och du tyckte ditt inlägg var intressant? Lugna könet buddy.
  5. Din mamma!! Uppenbarligen är jag ingen expert i paint ditt kötthue Ah, man kan välja format....ty Jo, min graf var kanske lite mesig i jämförelse med din SVS-graf. Kan passa på att säga att jag faktiskt tänkte lite på dig. Lät det där gay eller vad? Men hade du varit lika känslig mot swings som mig, hade du, om du ens varit vid liv, minst haft en jävla massa ärr på handlederna...Är imponerad av ditt lugn och försöker inspireras. Målet är att en dag komma halvvägs dit du är, då jävlar blir jag giftig
  6. $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($400.00) Hero (UTG+1) ($786.90) CO ($282.60) BTN ($394.00) SB ($500.70) BB ($833.90) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is UTG+1 K:spade: K:diamond: UTG raises to $16, Hero raises to $55, 2 folds, SB calls $53, 1 fold, UTG folds Flop: 2:heart: J:club: T:spade: ($130, 2 players) SB checks, Hero bets $80, SB calls $80 Turn: 7:club: ($290, 2 players) SB checks, Hero bets $170, SB calls $170 River: 7:heart: ($630, 2 players) SB bets $193.70, Hero calls $193.70 Final Pot: $1,017.40 Hero shows: K:spade: K:diamond: SB shows: 9:heart: J:heart: Hero wins $1,014.40 ( won +$515.70 ) UTG lost -$16 SB lost -$498.70 MVH Maffiosa, Ladbrokes bästa reg
  7. Har du ens sett Tevez insatser på sistone? Väldigt svårt att slå enkla passningar ens. Men var sågade jag hans arbetskapacitet och löpvilja? Vilken åsna som helst ser att han har stort hjärta och vilja, det är därför han är så populär. Engelsmännen gillar en kämpe. Men en plats i topp3 lag i världen har han inte med dessa prestationer.
  8. Och hur får man bort så man slipper se andra skärmen och bara grafen? Fick ta print screen för imageshack ville inte lägga upp formatet som HEM gör grafen till. Eller finns det någon bättre sida?
  9. Riktig psykbrytsession nu återigen. Tredje i rad jag tappade fint plus ner till back i en rasande fart men jag höll verkligen i spelet hyfsat. Skön avslutning så just nu känns rätt ok, men mtp motståndet och hur man fick in pengarna är det svårt att vara skitnöjd.
  10. Men lööööl, satte mig ner med riktigt grindsug sjukt nog. Får in 60BB med JJ mot snubbe med fiskstats. Q7o står Börjar nästan se komiken i det nu faktiskt. Nästan!
  11. OMG OMG OMG http://www.eurolinx.com/en/Poker/NewSoftwareImprovements.aspx?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=april_newsletter Tror fan inte det kan bli mycket bättre?! Hejdå pissflaska :mrgreen:
  12. Du håller med, eller hur? Är man sådär jävla efterbliven måste man väl tåla lite okvädesord va?
  13. Metaddict

    Rooney

    Looool päronen redan? Nu får vi nog snart ha en intervention. Ebisumaru, läser du här? Ronny lyssnar på dig så du kanske kan ta tag i det här Angående presentationen så är det ju givet med "Ronny, unik och rik". Sen gärna någon skojfrisk kommentar om morsan, typ "OJ, jag visste inte att din syster skulle vara här också, eheheheh". Annars GL, vad skulle en downswing på pokerborden vara jämfört en sån här klonk
  14. Axe Dry is the shiiiiiiit för övrigt! Svider och klibbar en aning men torrt blir det iaf
  15. Metaddict

    .

    Jodå, posten finns där, bara att kolla! Btw, den som sa det kan va det!!!!1!!!
  16. Metaddict

    Rooney

    Oh nooeeeees, inget gott tecken, snart ringer hon på dörren med tandborste och sminkväska. Trust me! Spring innan det är för sent.
  17. Inte nog med att Tevez varit fullkomligt värdelös, nu kan han överhuvudtaget tänka sig att spela i Liverpool? Fan va han tappar i värde för mig...
  18. Hehe, fick lite skäll av farsan för mitt utbrott på Olympia igår. Två rader framför oss satt två mongoloider i Halmstadtröjor. En småfet brud och en flintskallig snubbe runt 40 skulle jag tro. Jag har nog aldrig varit med om några som skrikit och jublat mer överdrivet på en match. Ställ er i Halmstadklacken då för fan. Anywho, jag råkade ställa mig upp och skrika HÅLL KÄFTEN efter Halmstads 2-1 mål Jag förstår att man kan bli glad med man kan väl iaf tona ner det liiiitegrann när man sitter på bortaplan i motståndarlagets tröja? Och nu kanske ni tror att jag ljuger men killen stod faktiskt och gungade på höfterna samtidigt som han skrek TJONG I MEDALJONGEN. Jag är jävligt glad att jag inte hade en öl eller något i handen Har provat en hel del olika proteinpulver men idag var första gången jag hittade ett som man faktiskt njöt av att dricka! Riktig klonk det. En hyfsat stor del av min kost när jag tränar består av proteinpulver så detta var faktiskt rätt skönt, man får ju försöka hitta ljuspunkter när allt går fel. Hämtade min bil idag. 4200 kronor TILL för att få den igenom besiktningen så slutnotan hamnade på ca 7000 kronor. Bromsoket var tvunget att bytas ut och självklart var det extra dyrt till just min modell. Det som stör mig mest är att jag redan hade lämnat in den för att fixa bromsarna innan besiktningen. Den mekanikern sa iofs att det kunde vara så att bromsoket behövdes bytas ut ändå men tilt i vilket fall. Sjukaste var annars att jag snackade med morsan idag och bad henne att gissa vad det senaste kalaset hade kostat. "Hmm" säger hon, "fyra och två?" WAT?
  19. Metaddict

    .

    Plus det uppenbara, att du helt enkelt har jättefel.
  20. Hur fan kan man göra ett datamineprogram som inte funkar till alla sidor på ett nätverk? WP Ongame Handgrabber...TILTA MIG INTE. Om ni läser på nyheterna om hur filmen Falling Down blev verklig så vet ni vem det är!
  21. Kanske inte, men du är iaf underhållande! Paus kommer det bli mycket av om en vecka så jag vill köra på så mycket som möjligt innan jag åker. Jag har aldrig varit någon förespråkare av paus i vilket fall, så länge man känner att man har läget under kontroll. Jag har kanske inte spelat mitt A-game men har inte suttit och tiltat och egentligen bara spelat riktigt dåligt en session. Har ffa varit sinnessjukt mycket setups, och beatsen har såklart kommit i de absolut största potterna jag spelat. Känns inte som det är så mycket att göra mer än att försöka bita ihop och hålla tillbaka ångesten. Och vem vet, nu är det helg+löning så om man bara pressar in en 10 timmars spel kanske man kan hitta ännu en räddande helg och sitta och titta tillbaka och fnissa åt hur dum man var som mådde såhär dåligt över resultaten. Det skulle ju inte vara första gången. Allt blir så mycket svårare när det är IRLtilt inblandat dock. Men men, ty för omtanken. Anyway, kände att jag var på väg att spåra så jag stängde ner alla bord rakt av, spelade inte ens varven ut. Gick ut en liten runda och avreagerade mig lite och känner mig lugnare igen. Tänker ofta att jag inte ska skriva massa "tyck synd om mig"-whine här men det är väl bara att inse att det är en del av processen.
  22. Fick plussa hyfsat mycket direkt och spela bra. Funderade på att safea men gjorde det "rätta" och spelade eftersom värdet var fint och jag hade fokus. Vet inte ens hur jag tänkte, fanns väl inte på kartan att det skulle gå bra med något för mig. Kämpat på och verkligen gjort allt för att hålla fokus uppe och inte bryta ihop men det ska fan inte gå. Blir så jävla äckligt utdragen och setupad om och om igen mot såna jävla ärkemongon. Senaste 5 gångerna jag fått in stack med KK har det varit AA hos motståndaren 4. Tvåoutad på turn och 5outad på river i stora potter med. Nu mår jag sådär riktigt jävla dåligt att man inte var man ska bli av. Det slutar fan inte. Ingenting..
  23. Metaddict

    Rooney

    Nä men för fan, skämtar du? Kom in i matchen!
  24. Metaddict

    Rooney

    Hjälpte det inte ens med sockerbit och pincett?
  25. Hehe du sa det själv.
×
×
  • Skapa nytt...