Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Inte för att jag är någon direkt stjärna men jag kan raila litegrann någon dag om du vill och se om jag hittar någon stor lucka. Samma med dina stats, kanske något tydligt fel, vem vet. Du får hojta på msn isåfall. Annars GL helt enkelt, och starta ny dagbok med hemligt SVS-nick bara IMO
  2. Sämsta jävla UFCgala jag någonsin sett och överlägset sämsta titelmatchen jag sett. Och så får man inte ens se det man sett fram emot jättelänge nu. Känns som man blir spoilad förr eller senare om man vill vänta tills Bielkhedens match kommer ut antingen på nätet eller i reprisen då. Uppskattar om ingen skriver hur det gick i hans match här iaf. Får väl se om jag orkar vänta tills den går att se.
  3. Men vafan håller Silva på med. Sämsta jag sett. Förutom Leites då. Värsta är ju att detta gör att risken ökar enormt att vi inte får se Bielkheden. VAKNA SILVA
  4. Men FITTA också Lidell förlorade mot Shogun Missade även mitt bet på Cantwell mot Cane men satte det på polacken. Kommer inte ens ihåg vilka kombos jag hade men tror det blir fiasko på bettingfronten. Fast iofs, har 1K svenska på Bielkheden så en vinst där räcker nästan Men trist som fan att Chuck förlorade, trodde han skulle komma tillbaka efter knocken av Rashad men han såg gammal ut för första gången. Tror det blir bye bye Chuck. Plussade iaf $2.8K på 1300 händer på Lads innan! Inte fel, är inte så jättemycket back för månaden nu tror jag. KOM IGEN OCH VISA BIELKHEDEN NU för fan och VINN VINN VINN!
  5. Trodde du att Ramzi skulle svara nej på den frågan?
  6. Tjena CDS. Hur går grinden nuförtiden? Kvar på Ongame? Vad kostade det där hotellet och självfallet, hade dem en pool med EN BAR MITT I?
  7. Metaddict

    .

    Skulle tippa på bra mycket tightare än så. Det ser bara värre ut eftersom han ofta verkar spewa när han väl spelar en hand
  8. Varför tror du jag satt uppe och grindade till 7 i morse? Kontraproduktivt dock, suttit och halvsovit i två timmar nu. Men en liten cykelrunda och en energidryck hjälpte. Tänkte grinda tills det är dags nu och se om man orkar hålla sig vaken sen.
  9. Btw så klarade Bielkheden vikten med absolut minst möjliga marginal och var tydligen ändå relativt fräsch. När man såg hans kropp för 7-8 kilo sen känns det som ett smärre mirakel att han klarade vikten Inatt blir det krig, UFC 97 Redemption. TV4 Sport visar så ni vet! Tror de kör countdownshowen 03.15 och sen galan 04.00
  10. Skulle gissa att jag höjer flop runt 65-70%, men jag floatar en del där på floppen så det kan väl kanske vara bra att ha med 54 där. Jag tror jag hade övertalat mig själv att syna om Ongame haft en tidsbank. Jag var så inställd på att inte göra några dåliga syner just då och fick en så dålig känsla när han skeppade så satans fort. Heltok trodde faktiskt river var ok, FWIW
  11. Jag körde så jättelänge och insåg sen att jag satt helt snett eftersom jag omedvetet lutade mig framåt för att kunna se text, och siffrorna på pokerborden Förstår inte hur folk kan köra 1900*1200 på en 15tums.
  12. Metaddict

    .

    Är ju ingen direkt mening att vara hemlig om stats på Unibet när det bara är för folk att öppna borden och kolla själv Hemska Spel däremot.
  13. Skulle bli förvånad om det inte blev Gerrard.
  14. Hehe, hade på känn att det skulle bli lite gnäll. Det är första gången jag gör sådär. Vet inte om det kommer hända så ofta. är ju så jobbigt att inte veta. Synar man så vet man ju iaf att det var en dålig syn När en reg, som hållt sig "in line" och jagat mongoloidfiskarna som fanns inne precis som mig, INSTAskeppar där så känns det inte bra. Och livet ska väl kännas bra, eller? Ergo, rätt fold! Kanske är för obalanserat. Borde gjort som fjunig sa, synat istället och sen lagt upp handen här och gnällt och så hade nån kommit och sagt att jag borde vikt istället Nu sa heltok att jag borde höjt turn istället så nu blev det lite mer att tänka på.
  15. Springer fan inte bra. Lite komik att jag är så trött att jag såg fel när jag fyllde på pengar på Ladsborden på slutet. Trodde summan som stod att jag hade kvar på kontot var dollar men det var ju euro Fick riktig jävla ångest när jag trodde att jag var back 3K igen. Var bara runt $200 visade det sig. Jobbigt när man krigar såhär jävla sent. Sick värde på både Lads och Ongame nu på morronen. Helt galet. Åkte på två otäcka beats men kunde nog kommit undan billigare i båda. Fi reg, betar fort river och instaskeppar mot min raise. Kändes så jävla sjukt att vika, men jag kan inte ens nu i efterhand se hur jag skulle kunna vara bra. Sen får det väl vara obalanserat om det är det. $2/$4 No Limit Holdem 3 players Converted at weaktight.com Stacks: BTN ($366.90) SB ($1320.40) Hero (BB) ($993.60) Pre-flop: ($6, 3 players) Hero is BB 5:spade: 4:spade: BTN folds, SB raises to $14, Hero calls $10 Flop: 5:club: 5:heart: 9:club: ($28, 2 players) SB bets $20, Hero calls $20 Turn: T:club: ($68, 2 players) SB bets $50, Hero calls $50 River: 4:heart: ($168, 2 players) SB bets $126, Hero raises to $345, SB raises to $1,236.40, Hero folds Final Pot: $1,749.40 SB wins $1,747.40 ( won +$427 ) Hero lost -$429
  16. Var lite inne på Hardonk men han känns väl lite som en sämre kopia av Kongo Förutom Stann är vi överens då. GL till os båda, har även jag betssonrullen på spel Ja alltså mycket SÄMRE kan den ju fan inte vara. Men de kunde väl iaf gjort något seriöst Rocky-likt eller whatever istället för en till ung snygg kille som är lite "utanför" och blir tränad av en äldre mörk herre och börjar slåss i undergroundscenen. Jag undrar om det ens finns någon undergroundscen nuförtiden. Fightingen i sig bör vara klart bättre när Cung Le är med iaf!
  17. Fyfan, jag som trodde vi var vänner, shanin
  18. Känner likadant. Men fint jobbat verkligen.
  19. Ja jag var också impad som fan av durrr. Igen. Dessutom är han väl känd som lite halvt av en synstation annars. Tror inte Antonius skjuter river tom såvärst ofta efter att ha sett durrr syna sig dit och sen vika om och om och om igen.
  20. Fan va jag skriver mycket här själv nu. Betalade nyss mitt flyg till Thailand. Sjukt nog var Thai Air den billigaste biljetten jag hittade på STA Förra gången jag åkte var dem ett av de dyrare flygbolagen. Rätt kul. Åker den 30 april, mao rätt snart. Har bokat hemresan den 10 juni så jag isåfall kan åka till Tyskland och kolla UFC. Eventuellt bokar jag fram 2 veckor om tjejen kan stanna längre och vara kvar i Thailand på sin födelsedag.
  21. Wow, en ny Never Back Down redan! Kollade halva trailern nu och det är fan HELT sjukt, det är ju i princip EXAKT samma film. Mycket hetare brud i NBD dock. Men Terrence Howard i denna, samt att det verkar vara denna film Strikeforce mellanviktschamp Cung Le tagit ledigt från sin egen fighting för att medverka i. http://www.fightingmovie.net/ Antagligen kommer jag se skiten bara för det är fighting men jag har en riktigt stark känsla av att den kommer suga pung. Solen skiner som aldrig förr här så jag tänkte köra ner till havet och gå en runda. Helsingborg är inte alltid helt fel
  22. Lagt massa bets på lördagens UFC nu om någon skulle bry sig. 1.12 på Anderson Silva Ett av de lägsta bets jag sett tror jag. Ska INTE spela det, märkligt om det är många som lirar den. Hade tänkt försöka lägga mig lite "tidigare" igen men ska nog göra tvärtom nu så man har en chans att orka hålla sig vaken lördag natt, och hålla tummarna för att man får se Bielkheden.
  23. Lillback direkt, lyckas vända till något inköp upp iaf och var nära och stänga tidigt bara för o få ihop två raka plus men jag körde på. Förlorade dagens största pott i en flip men började komma in i spelet och hade en rätt bra känsla. Då loggar mitt internet såklart ur sig. One of those days, jag orkar inte försöka mer. Backade bara 80 bucks så det är ju skitsamma men hade varit skönt med lite flyt nu och några plus. Std va... $2/$4 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: CO ($929.00) BTN ($826.90) SB ($503.95) BB ($394.00) Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is 7:diamond: 5:diamond: 2 folds, Hero raises to $10, 1 fold, BB calls $6 Flop: 6:diamond: K:heart: 3:diamond: ($22, 2 players) BB checks, Hero bets $17, BB calls $17 Turn: T:heart: ($56, 2 players) BB checks, Hero bets $41, BB calls $41 River: T:diamond: ($138, 2 players) BB bets $90, Hero calls $90 Welcome to Ongame, bara att hålla i hatten och köra nu känns det som. Mot "tinkivink". $2/$4 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($404.50) Hero (CO) ($384.40) BTN ($835.00) SB ($268.30) BB ($374.00) Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is CO Q:club: Q:heart: 1 fold, Hero raises to $12, BTN raises to $42, 2 folds, Hero raises to $101, BTN calls $59 Flop: J:club: A:club: 4:diamond: ($208, 2 players) Hero checks, BTN bets $144, Hero raises to $283.40, BTN calls $139.40 Turn: J:heart: ($774.80, 2 players) River: Q:spade: ($774.80, 2 players) Final Pot: $774.80 Hero shows: Q:club: Q:heart: BTN shows: T:club: 8:club: Hero wins $771.80 ( won +$387.40 ) BTN lost -$384.40 $2/$4 No Limit Holdem 2 players Converted at weaktight.com Stacks: Hero (BTN) ($423.00) BB ($769.70) Pre-flop: ($6, 2 players) Hero is BTN 6:spade: 6:heart: Hero raises to $10, BB calls $6 Flop: 7:diamond: T:spade: 6:diamond: ($20, 2 players) BB checks, Hero bets $17, BB raises to $50, Hero raises to $141, BB raises to $759.70, Hero calls $272 Turn: 4:heart: ($1,192.70, 2 players) River: A:club: ($1,192.70, 2 players) Final Pot: $1,192.70 BB shows: T:heart: 9:spade: Hero shows: 6:spade: 6:heart: BB wins $346.70 ( lost -$423.00 ) Hero wins $845 ( won +$422 )
  24. För första gången på jag vet inte hur länge hittade jag inte mindre än FEM fina bord NL400 på Lads. Klonk tänkte jag, kanske kan rädda dagen. Men nääää då har köfunktionen hängt sig. NORMALT! Lyckades glömma gymkortet när jag stressade ner innan HIF. Var på väg att spåra då men som tur var var där öppet och sjukt nog kände tjejen i receptionen igen mig så jag fick träna ändå. Märkligt hur fort jag blir avtiltad när jag kör igång på gymet Var sen på Olympia och kollade HIF mot HIF. HIF var tyvärr urusla i första halvlek och HIF hade spelet. De var också rätt dåliga och skapde inte mycket iaf. I andra tog HIF över och dominerade HIF som backade hem. Stor HIF-press som till sist gav utdelning när HIF gjorde mål på en hörna som gick rakt in. Christoffer Anderssons ANDRA mål i allsvenskan från hörnflaggan faktiskt Mådde iaf ganska bra sen en kort period men tilten slog på igen när jag började tänka på poker och Lads CPa
×
×
  • Skapa nytt...