Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Fan va tråkig du är Nu ska jag ut och supa Heineken och heja fram ManU och inte tänka på poker en sekund!
  2. WP, han drog högst sannolikt in en bakdörrstege som vanligt.
  3. Alltså seriöst, kan jag EN ENDA JÄVLA GÅNG få slippa att backa stort direkt i Thailand? Skrivit det varje gång jag kommit hit, jag vet, men nu är det fan fyra raka jävla gånger det börjar direkt. Och då fick jag ändå vinna ett inköp direkt. FJAKDFKLrnemRME;nr,meanrm,ae Glömde säga att skambud inte accepteras, ber om ursäkt!
  4. Hittade hotell för halva priset som verkar helt sinnessjukt nötigt. Återkommer med rapport Vet inte exakt nu, innan var 200 bath knappt 40 spänn men nu är det väl närmre 50 skulle jag tro. Jepp jag vet men vi slutade gå dit efter att ägaren tafsade på min tjej och försökte köpa henne. Han är ett jävla svin i övrigt med. Jag har dock ett fint foto på en extremfull benknackan från Gazeebo Läggs upp mot betalning, några bud?? Känns rätt lugnt för mig och tjejen
  5. Metaddict

    .

    Vet inte hur man ska säga det utan att låta otrevlig men det där är en hemskt usel analys. Jag sätter det dock på level-kontot
  6. Nä precis, pushar inte denna river men nog alla icke-spader som inte parar brädan.
  7. Kunde inte hålla mig, tyckte det var ascoolt med ett +1 på en smajlie faktiskt. Sen behöver du ju inte fjäska för haslo helt plötsligt efter det
  8. Nej för guds skull, vik inte pre Annars är det så jag menade ja. Spelat på oavgjort, 0-0 och 1-1. Hade varit jävligt jobbigt MEN jävligt skönt med tidigt 1-0 till Arsenal och 1-1 för United i 91a. Nöjer mig med snabbt Unitedmål dock
  9. Sakta i backarna, här diskuterar vi Hold'em!
  10. Jag skulle ljuga om jag sa att jag ens kände hälften av gymsuget här i Thailand jämfört med hemma, men jag är så innerligt trött på att pressa röven av mig i Sverige och äta bra för att sen åka hit och inte träna, inte äta bra och dessutom dricka på tok för mycket öl Så det blir ändring denna gång. Två gympass i veckan iaf med målet att inte tappa i styrka och att inte gå ner mer än två kilo i vikt. Tyvärr är "gymet" i vår byggnad helt meningslöst och det fina gymet nära är svindyrt och har dumma bindningstider så jag kommer gå till ett hotellgym på KhaoSan. 200 bath per gång är ett sinnessjukt överpris för vad de har men det får duga helt enkelt. Var där igår och körde HIF slog MFF och leder serien. GÖTT eller? Ännu viktigare match inatt här dock. Fyfan va knäckt jag blir om vi (United) inte fixar detta! Såg senaste HSP igår efter ett dygns nedladdning..............måste säga att Negreanu verkligen har utvecklats!
  11. Gillar verkligen inte 75s-handen, bara för att det blev "rätt" denna gången betyder det inte att du tappar en jävla massa värde i längden med ditt spel där. Q9 är bättre och KK är standard.
  12. Fan va häftiga +1inlägg du börjat tuffa dig med nu också. Så macho du är.
  13. Metaddict

    .

    Om du menar att den är sämre än "sådär" håller jag med. Orka syna 5x-3bets med suited onegappers bara för att det är djupt. Men det gick ju hyfsat River med AQ känns väl ok mot ett sådant där bet. Ser väl lite ut som QJ eller något annat semistarkt. Problemet med såna där mycket mindre riverbet än tidigare gator är att de brukar vara så jävla obalanserade att det blir ett levlingskrig av det hela. Eller att det är ett stopbet med halvstark made hand precis som man tror men fi sen ändå inte orkar vika fast han planerat det
  14. Haha ok! Det sjuka är ju att det finns en massa trådar skapade EFTER den där de bara skriver "kolla i FAQen och länkar dit". Så jävla korkat, detta funkade ju direkt! Letade iaf upp det nu om någon skulle råka ut för samma problem: http://208.109.95.123/forum/showthread.php?t=8261 Steg 1 räckte för mig, men då hade jag redan gjort i princp allt det andra en gång innan så det är möjligt att det var därför det funkade direkt.
  15. Metaddict

    Rooney

    Mm vi är nog överens. Och betar jag ändå turn här är det inte med planen att vika sen.
  16. Jag gick igenom allt som stod i deras FAQ, en massa olika grejer. När jag sen var vid sida 14-15 i holdemmanagerforumet och nästan gav upp hittade jag ett svar som inte bara var en länk till FAQen från supporten. Det var sinnessjukt enkelt visade det sig. Skulle någon annan ha samma problem kan jag leta upp det, kommer inte ihåg exakt men det enda som krävdes var att leta upp någon slags textfil i windowsmappen och lägga till ett ord och "127.0.0.1" längst ner. Sedan funkade det! Riktigt löjligt Men det var tydligen någon windows update som orsakat problemet. Så jag slapp installera om allt, gjorde bara det med postgreSQL.
  17. Long shot verkligen, men någon som haft problem att connecta till postgreSQL i Thailand? Provat varenda tips som finns i FAQen på Holdemmanager men får fortfarande bara upp "failed to establish connection to 127.0.0.1". Börjar bli rätt steamad nu...
  18. Metaddict

    .

    "ganska" bra? Skulle vilja påstå att det var mer än "ganska bra" när jag tillochmed sätter honom på rätt hand
  19. Checksyn är horribelt i AA-handen. Och höj J8s preflop.
  20. Metaddict

    .

    Fattar inte hur folk alltid kan "veta" att ett stort bet betyder si eller så. Tror inte det finns så många regs på 50/100 som betar stort med bluffar och mindre med värdehänder. Sen skulle det verkligen inte vara något konstigt med att kallsyna en sjua på flop. Kan inte hålla på och räkna bort händer ur folks range utan tvivel bara för att det är en dragig flop. Däremot finns det inte direkt jättemånga sjuor eller fyror kvar att ha, rent kombinatoriskt som det så fint heter. Möjligtvis är det bättre att beta river själv. Känns som fi lättare tar sig till river såhär med made hands än drag, speciellt när turn dubbelparar. Är väl mer eller mindre omöjligt att säga säkert om han värdebetar sämre men jag tror inte det är omöjligt iaf. Jag tror standard-fi synar fler sämre made hands än han betar på river. Det i kombination med att det nog normalt sett inte finns jättemånga rena bluffar i vår motståndares range gör att jag överväger bet river (blom90s rykte är väl iofs inte det som helt "normal" ). Som spelat skulle jag mycket väl kunna se blom dyka upp med a-hög som han vill undvika split med. ps jag är trött och bakis, kan verkligen inte avgöra om det jag skrev makes sense at all
  21. Metaddict

    .

    Convertern som gör det. Obv Handen ser väl ok ut skulle jag tro.
  22. Nämnde jag att livet leker? Bokat en liten strandtripp nu. 14-18 åker vi och hälsar på Miami med tjej i Phuket.
  23. Men United vann iaf efter drömmål och snart är vi ligamästare för tredje året i rad
  24. Något exakt svar kan man såklart inte ge. Skulle tro att det krävs väldigt väldigt väldigt lite för att hamna bland de 3000 eller vad det är.
×
×
  • Skapa nytt...