Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Jojo, du har absolut en poäng. Fast det är inte direkt så att jag spenderat jättemycket tid på det här Ville bara skriva av mig och kom på inte på många andra ställen att göra det på än här. Jag är klar. Nu handlar det om reseplanering och att undvika backmånad (var mycket positiv i förrgår men efter dagens setup-session blir det väldigt svårt).
  2. Du verkar logisk och vettig.
  3. Varför frågar du något du redan vet? Inte helt vettigt. Jag fortsatte här eftersom jag märkte att det fanns lite vettigt folk som skrev här (dvs ManU-fans).
  4. Jag bryr mig för att det är jävligt tjatigt och tröttsamt. Även ens egna polare har problem att fatta ibland. Ty.
  5. Är väl bara att erkänna att man får instämma med farsan, vill man se roliga matcher just nu får man väl kolla Liverpool. Men stor humor att Late gnäller på vad folk skriver i denna tråden.
  6. PL-guld, here we come!
  7. Tack så mycket herr Gago, det värmer! Jag fick faktiskt en oerhört hjärtskärande ursäkt av Jozoa i PM, skrivet efter ditt inlägg här.
  8. Hålipipa med 96s som satt på river. Hur det nu skulle vara relevant. Jag förlorade sinnessjukt mycket till MrJimmy men blandade inte in hans mamma eller syster för det (han har ingen tjej såvitt jag vet). Inte minsta levling för en gångs skull. För att vara seriös på ett annat plan är jag så fruktansvärt innerligt trött på att höra/läsa saker om min tjej hela jävla tiden. Hon är den finaste, mest omtänksamma och generösa person jag träffat i hela mitt liv, det inkluderar släkt och vänner, men det har ingen betydelse, för bara för att hon är FÖDD i ett annat land verkar folk tro att det är fritt fram att säga vad som helst och döma ut både henne och vårt förhållande. Det handlar inte bara om elakheter på internetforum (t.ex. kallade även fetto henne thailuder på pokertomtarna utan anledning). Det är heeela tiden något slags ifrågasättande av vårt förhållande och förutsättande att det måste handla om att hon är ute efter pengar. Vi kan väl inte älska varandra på riktigt liksom? Det har gått så långt att jag själv direkt påpekar att hon bara är född i Thailand och nu bor i USA om man träffar någon som inte vet om att man har tjej, bara för att slippa folks reaktioner. Det är verkligen sjukt hur mycket fördomar människor har. Tror jag skrivit för utlämnande här, det finns alltid folk som tar chansen att använda saker emot en. Det vet även t.ex. Rooney. Får se om jag fortsätter skriva.
  9. Du får inte dig själv att direkt framstå i bättre dager just nu om det var meningen. Tror du det uppfattas som "halvrolig approach" när du säger så om min tjej som jag varit tillsammans med i 1½ år för att du förlorar ett inköp? Som sagt, du är patetisk. Edit: Antagligen rasistisk också.
  10. mortqrus> jävla turcäckel, gå och strula med ditt thai* Kul att folk kan bete sig. Särskilt forumfolk. Du är en patetisk liten fitta, bara så du vet.
  11. Metaddict

    Rooney

    Ban plz!!!
  12. Nädå, 24/7 här i Helsingborg var det.
  13. Det var ju precis tappa koncentrationen jag gjorde, där hela problemet ligger. Hade jag inte förlorat 3 stora potter på kort tid hade jag spelat vidare någon kvart tills jag var för trött och då stängt ner direkt. Nu spårade jag ur och spelade skitdåligt efter det. Låg plus ca 1K efter de 3 potterna och ändå satt jag och jagade "back", skulle inte sluta förrän jag vann tillbaka det där. Visste innerst inne att jag borde stängt ner men klarade inte av det. Pinsamt.
  14. Är verkligen riktigt toktiltad denna gång. Jag skulle inte spela länge idag eftersom jag har en massa att fixa inför resan och behöver komma upp i tid. 2 timmar var precis lagom, och ännu mer lagom när jag är upp en massa. Varför kan jag inte bara stänga ner borden när jag väl sitter där? Det är fan nästan lite otäckt. Lär mig ALDRIG verkar det som. Ghhahhhhhhhhhhhhhhhhhhadf jadlifjlaidjfldajflkadjflkadjnm,nm
  15. Så jävla overkligt. Tog mig upp till BE för månaden, BOOM KK mot AK förlust. Tar mig tillbaka och tillochmed hyfsat upp totalt för månaden. BOOM två KK mot AA (en 1200-pott) och en AK mot KQ på Kxx Q. Var på väg att safea och stänga innan det men där började jag semitilta ett litet tag och spela dåligt sen. Jättevärde i kombination med det så kunde jag verkligen inte lämna. Hade behövt sova ut dessutom. Var upp €2.3k för dagen och slutar 400 ner. Drog dessutom höger framdäck rakt in i trottoaren idag så fälgen är helt uppskrapad. Vissa dagar vill man bara gråta.
  16. Jag är helt med Jello. Hade kunnat tänka mig Tevez om man hade kunnat betala vad han är värd. Och det är INTE runt 300 mille eller vad det är. Slog Berbatov en dålig straff? JA! Men kom igen, han ser ut sådär, har alltid sett ut sådär och kommer säkert se ut sådär så länge han spelar fotboll. Jag betvivlar skarpt att han hade kommit dit han är om han verkligen hade varit nonchalant på riktigt och inte brytt sig. Och jämför United när Berbatov var borta pga skada och nu när han kom tillbaka (inte FA-cupmatchen). Stooor skillnad när Tevez försvann från uppställningen och Berba spelade istället.
  17. Jag är nog med Luap. Bara det att jag aldrig drar ut Som spelat är det väl bara att dega och se glad ut.
  18. Vad får dig att att tro att jag hann besöka gymet under mina 4 dagar i London? Kan reka hotellet vi bodde på om man vill ha skitbra och gratis internet samt kan tänka sig att bo lite off. De har gym med Radisson Edwardian New Provicende Wharf.
  19. Efter förra säsongen kände jag att jag hade varit jättenöjd med en stor titel (FA, CL, eller PL). Att vi skulle vara såhär långt framme i allt var osannolikt. Signalerna från Ferguson igår var ju minst sagt tydliga: vinn om ni vill men om ni förlorar är det lugnt, vi har ju CL och PL kvar. Jag tror inte United tar CL igen men jag hoppas och semitror att vi ska kunna vinna ligan för tredje raka året!
  20. Ty ty Ty så mkt SPOILER SPOILER Jag är så fruktansvärt besviken nu. Trodde verkligen stenhårt på Bielkheden denna gång, tyckte verkligen han hade tagit helt rätt steg i sin träning och han har varit i princip skadefri hela perioden. Han har bl.a. brottats med svenska landslaget och jag trodde verkligen det skulle kunna vara skillnaden. Han har rätt inställning och kommer från en säker vinst. Men Bocek fick ner honom mycket mycket lättare än jag trodde. Var ingen överraskning att det skulle bli riktigt tufft om Bocek väl lyckades och hamnade på topp. Sen är det ju bara att hålla med Rogan tyvärr. Jag trodde inte heller Bocek skulle passera SÅ pass lätt när David ändå har svart bälte han med. Det var helt enkelt klasskillnad och tyvärr känns det som det blir mycket svårt för David att komma någonvart i UFC, om han ens får stanna. Varken han eller Eklund har gjort det speciellt bra. Undrar hur UFC tänker, de lär ju garanterat vilja ha svenskar i organisationen men om det inte finns några som kan konkurrera ens med mellannamnen så undrar man om egenvärdet för deras expandering är så viktig att de vill ha folk som bara går ut och blir avslutade i första ronden. Usch usch usch, detta var inte kul! Tack procke för att du tänkte på mig iaf! Hade nästan glömt bort det och vågade inte leta. Prelims brukar inte vara ute såhär fort! Har bets på två fighters jag gillar i resterande prelimmatcher. Två vinster där hade varit lite tröst iaf. Fast även då kommer mitt betande på denna gala bli ett dunderfiasko. Precis som den senaste gången jag betade. Trodde jag var en mästertippare efter min briljanta inledning
  21. Klonk, sparade typ 1500 imaginära dollar idag! Kom hem och hade tänkt grinda trots att jag är skittrött efter två lååååånga nätter och dålig sömn. Kände det här tvånget att jag måste spela och normalt sett gör jag det då hur trött jag än är. Har förlorat en jävla massa pengar på det viset Men idag stängde jag ner borden innan jag hade fått plats. Känns fan som ett plus
  22. Sett över hela matchen förtjänade knappt någon alls att vinna.
  23. Metaddict

    Rooney

    Nja, det är ju snarare cockblocking som gör att grabbarna håller tag i sin banan lite då och då.
  24. Metaddict

    .

    Nä tror inte det är relevant om man är sLAG, LAG eller maniac så länge man inte är en äcklig nit! Och det är du ju inte
  25. Plussade tyvärr inte tillräckligt mkt inatt för att hamna på plus för månaden. Så jag är hemskt ledsen, du kommer inte vinna San Remo
×
×
  • Skapa nytt...