-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Usch usch usch lås in dem jävlarna i en liten hörna i något ruttet thaifängelse och kasta bort nyckeln. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5132335.ab
-
Det är min också, men inte fan hjälper det
-
Tycker ljudet är rätt otäckt bara. Sällan man hör det så tydligt som i det klippet. Stream vet jag inte men matchen i sig finns ju på piratebay t.ex. Men om du är allvarlig har jag en motfråga: Är du dum i huvet eller? Hehe nä skojar bara, men det där är den klart sämsta titelmatch i UFC jag sett! Och då har jag faktiskt sjukt nog tagit mig igenom alla galor de haft i efterhand Spara tiden, tanka inte hem den skiten! Det var faktiskt det första jag tänkte med. VA? Tränade grottmänniskorna sådär Blev Sizzler (tyvärr). Har alltid varit bra och prisvärt där men man kan undra vafan som har hänt. Exakt ALLT vi beställde var fan sämre än någonsin. Rätt sjukt hur de kunde lyckas. Mm längesen man var på Fuji, får testa igen kanske Gillar dock inte sushi hehe. River betfoldar jag. Slår han om är jag fett slagen. Tråkigt kort överlag eftersom det antagligen träffar min range hårdare än hans och han nu viker de flesta enparshänderna. Kanske kunde betat 155 på river men större än så gillar jag nog inte där.
-
Sick sick sick! Han drog inte ut?!?!?!?!? Får nog ta och ringa Unibet och kolla vad som blivit fel.
-
Ser väl bra ut. Kan tänka mig att checka QQ på flop, eller ffa turn, men folk gillar ju att syna så det känns väl ok som spelat
-
Beror lite på tjejen, men jag har biljett bokad hem 10 juni om inte hon kan stanna längre.
-
Mest för att jag kände för det. Men delvis för att jag testar att donka lite smått igen, och delvis för att jag tror att det var bättre värde mot fi.
-
Jag är visserligen fisk, men vafan betyder GOR GLORY? Har hört talas om For Glory möjligen.
-
$3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($576.15) UTG+1 ($798.55) CO ($108.00) BTN ($84.15) SB ($1256.40) Hero (BB) ($638.85) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is BB Q:spade: J:heart: 1 fold, UTG+1 calls $6, 2 folds, SB raises to $30, Hero calls $24, UTG+1 calls $24 Flop: 9:heart: K:spade: 5:spade: ($90, 3 players) SB bets $60, Hero calls $60, UTG+1 folds Turn: J:spade: ($210, 2 players) SB bets $156, Hero calls $156 River: 8:spade: ($522, 2 players) SB bets $1,007.40, Hero calls $386.85 $3/$6 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($718.35) CO ($93.00) BTN ($606.00) SB ($597.00) Hero (BB) ($1662.68) Pre-flop: ($9, 5 players) Hero is BB 8:club: 9:diamond: UTG raises to $12, 3 folds, Hero calls $6 Flop: 3:diamond: 8:heart: 9:heart: ($27, 2 players) Hero bets $24, UTG calls $24 Turn: J:spade: ($75, 2 players) Hero bets $61, UTG calls $61 River: 6:heart: ($197, 2 players) Hero bets $139 _______________________ Ikväll blir det middag och Wolverine. Har inte bestämt om vi ska käka på Sizzler eller Daidomon men båda är nöt!
-
Nä, men fi är
-
Doyle håller iaf inte på med massa gravt efterblivna linjer som till 90% mynnar ut i att någonstans göra en raise (eller ibland ett bet) för info. Lite väl vektajt överlag ser det ut som men det är inte i närheten av samma lucka som vissa av de andra vid borden.
-
När jag ändå är i farten: Lite semihård träning à la Sean "Muscle Shark" Sherk... Treadmill Gangstah vill också träna lite
-
Man skulle kunna tro att följande klipp är ett skämt, men det är det inte. Det är en riktig MMA-gala i Japan. Super Hulk Tournament. Går väl inte så jättebra för deras vanliga MMA så de gör en freak show av det istället. Men men, man kan ju inte förneka att man vill se skiten
-
Låter spännande, utveckla om du orkar. Och om inte Okocha har något emot det
-
Statsmässigt är det ju normalt. Möjligt att du väljer fel händer, är rätt svårt för någon här att svara på. 88 gillar jag iaf inte alls att trebeta mot såna där standardTAGs.
-
Stabilt snarare än snabbt. Så du får nog helt enkelt välja mellan pest och kolera. Ur pokersynpunkt är ju valet aslätt iaf Mmm har redan sett den tio gånger men jag fattar fortfarande inte hur i helvete det gick till Lär vara den sjukaste submission man sett. Älskar dock Ryo Chonans flying heelhook på Anderson Silva I DIN RÖV!! Hahahaha
-
Jag har inte haft något annat än True när jag bott i lägenhet så det är svårt för mig att säga. Men som jag skrev tidigare har alla jag pratat med som bott i lägenhet haft massa problem. Har kommit upp i över 200kbit/sek men det är inte ofta. Det normala är väl knappt 20 om man tankar torrents. Det är iaf oftast runt 100 om man tankar från cardrunners eller deucescracked så det är klart godkänt för att vara Thailand.
-
Fint att du erkänner vad det är du har iaf. Det ska du ha cred för!
-
TT med 30bb mot en raise i en turre måste väl ändå vara en rätt enkel push?
-
Nä som sagt, ska absolut inte hacka på True. Det är trots allt Thailand man är i liksom Man får tåla något litet avbrott ibland.
-
Ja alltså...ok filma är han ju inte ensam om men så oerhört chockad han verkar bli sen. Han ger sig ju inte heller. Tekniken är inte att leka med dessutom
-
Får hoppas de håller i sig tills på torsdag då!
-
Betfolda är inte bra, checka flop är inte hemskt alls. Så nä, det är inte ens nära
-
Var inget whine om du tolkade det så Bara ett konstaterande. Sen har det också kommit ett riktigt Thailandsoväder vilket var jävligt väntat när man kände värmen och luftfuktigheten. Två strömavbrott pga åska idag, mitt i grinden båda två
