Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    Rooney

    Juniorallsvenskan i fotboll tänkte jag iofs på. Men visst det är ju inte CL det fattar alla. Tycker bara resonemanget att man inte kan veta hur det är eller nåt för att man inte spelat där själv är relevant - hur man uppför sig skiljer inte (ja, jag vet att det händer att Unitedspelare missköter sig med så ingen behöver påpeka det ) Har som sagt konstaterat att det är lätt hänt och man får ta det om det är någon enstaka gång.
  2. Metaddict

    Rooney

    Jag har spelat en jävla massa cuper i "lagidrott" och inte sprungit efter och dragit i domaren sådär så det resonemanget i sig är väl lite fjantigt. Men visst, jag har redan hållt med om att det kan vara lite förståeligt. Sen var det ju helt fel ställe att spåra ur på, tyckte inte direkt det skulle vara straff där.
  3. Metaddict

    Rooney

    Jepp du har nog rätt, jag är extremt opartisk när det gäller Chelsea...I just hate them so much
  4. Metaddict

    Rooney

    Med formen United är i nu och Barcas tafatta insatser mot Chelsea känns det som det hade varit fördel United i vilket fall. Med situationen i backlinjen som den är i Barca nu går det nog tillochmed över 60/40 United som jag ser det. 2x på United känns bra.
  5. Metaddict

    Rooney

    Ja alltså domaren är ju i ett kapitel för sig, men det håller inte direkt som ursäkt.
  6. De va då fan va du blev kär i Tom. Jävla gayh Chuck Norris' spirit is alive http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_1293397.e24
  7. Mmm det var ju helt sinnessjukt hur kass Alves var! Duger inte av någon som folk nämner som topp 3 av ytterbackar i världen.
  8. Metaddict

    Rooney

    Skadeglädje på hög nivå att se honom och ffa idiotäcklet Drogba göra bort sig sådär. Hoppas på lång avstängning på båda. Tror inte Ballack får det, men Drogba bör kunna få det
  9. Hahaha wp Jag satt ner i soffan och kollade men på slutet hoppade jag bara rundor och hånskrattade. I hate them so much Speciellt Drogbaaaa...muahahaha
  10. Tycker det ser ut som Anelka medvetet snubblar på sina egna ben efter att Abidal petar honom på armen. Är straffsituation 2 Etoo? Jag tyckte den var svår, armen är i lite onaturlig vinkel absolut men det ser ut som han försöker akta sig och bollen tar i armhålan. Pique däremot rör ju tillochmed handen mot bollen. Det som gör det ännu sjukare att ingen lyckas ta beslutet om straff. Domaren vinkar DIREKT bort det så han har uppenbarligen sett situationen.
  11. Förstår i sak, men nu är det ju så att Canal+ köpt engelska ligan och TV4 har den spanska, så man kan väl förstå att de inte snackar om hur bra engelska ligan är ändå
  12. FYP Megah, jag kommenterar säkert vidare ibland om du inte 1. postar så många händer på en gång och 2. använder en CONVERTER. Up to you
  13. Ja alltså, Malouda, va i helvete?? Men checka Bosingwa...värsta enbrynet jag sett i hela mitt liv. Ska det vara så jävla svårt att hitta en liten rakhyvel och fixa till det där trainwrecket? Satt också och störde mig på Chelseas toktråkande 2 raka matcher, men när man ser Barcas avslut utifrån och Alves inlägg (sämsta offensiva insatsen av en ytterback i CLs historia?) så skulle det ju med handen på hjärtat vara rena idiotin att spela på något annat vis (och det säger jag som Unitedfantast).
  14. Skadeglädje är den enda sanna glädjen - fuck Arsenal, fuck Chelski :mrgreen: Andra raka dubbeln ManU? Hade varit helt overkligt!
  15. Röda kortet var ett hån. Löjligt! Att fria Piques medvetna handboll var också ett hån. Norrbaggen gjorde verkligen bort sig totalt. Sen gjorde även Ballack och Drogba (som vanligt i andra fallet) bort sig totalt i slutet och efter matchen. Usch usch usch för Chelsea. Vilken enorm skadeglädje man fått uppleva idag och igår Det bästa av allt är ju att Barca varit totalt urusla två matcher i rad och slår ut ett Chelsea som istället sett ruskigt stabila ut. Klar fördel United i finalen enligt mig, 60/40. Men Barca är obv Barca. Hoppas bara de skippar skott- och inläggsträning resten av tiden med, då går det vägen för oss Drogba beter sig långt värre än Ronaldo och Nani tillsammans och då är det fan sjukt.
  16. Hysteriskt roligt klipp
  17. Jag tycker hela situationen ser exakt likadan ut som straffen vi fick mot Tottenham. Dvs det ÄR inte straff i mina ögon men från domarens vinkel kan man förstå att det ser ut som det. Nä man får inte göra vad som helst ju, inte gå in med två raka ben och dubbarna före t.ex. Men jag tycker inte detta var något av den kalibern alls, räckte att han tog bollen klart först som jag ser det. Men men, mest är det ju synd om Fletcher personligen, även om han varit grymt bra i år och jag även ser det som ett avbräck för United. Dock inte i klass med en avstängning på Rio eller Rooney obv.
  18. Tycker det är 100% solklart att Fletcher tar bollen först, den går helt klart rakt åt höger direkt. Märklig fint av Arsenalspelaren att skjuta bollen spikrakt åt höger när han springer rakt fram mot mål. Sen rött kort...mmmhmmm herregud. Ointressant för matchen, synd så in i helvete om Fletcher som är ända nere i eget straffområde för sin "Glenn Hysén-brytning" och får ett pinsamt rött kort på köpet. Hoppas United överklagar och får igenom det men det känns väl inte alltför sannolikt. Prio ett avklarat iaf, andra raka CL-finalen. Första lag med två raka CL-segrar hade INTE varit jättefel?!
  19. Arsenal förnedrat...najs najs. Inte riktigt den täta match som man hade hoppats, och mina bets var ju inte ens nära, men det känns som heeeelt fel läge att klaga?? BTW kul att de går bra för "Chippen": "Christian Wilhelmsson, 29, mittfältare, Al-Hilal, 19/4 Förlust för "Chippens" Al Hilal mot Al Shabab med hela 0-3 på hemmaplan. Returmöte är att vänta på söndag i Custodian of the Two Holy Mosques Cup of Champions. " Jag upprepar: Custodian of the Two Holy Mosques Cup of Champions!
  20. + en jävla miljon, fyfan så skönt!! Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuklassning
  21. Underbar utklassningsseger men jag kan fan inte släppa Fletchers utvisning. Tänk att jobba och slita som ett djur hela livet för att en gång få spela en CL-final och så bli utvisad och avständ av en idiotdomare efter en så fullkomligt sagoligt magnifik brytning nere i sitt eget straffområde. Som mittfältare!! Usch för domaren! Finns det någon chans att det idiotiska domslutet kan överklagas?? Annars, vad säger man??? Glory Glory Man United känns som det enda rimliga!
  22. Gloooooooooooooooooooooooooooory hahahhahah sug *** Arsenal och Gibbs HAHAHAH
  23. Nää, jag är en människa. Du är för övrigt inte direkt rätt person att öppna käften. Det är när man blanda in folks flickvänner för att man förlorar ett inköp man är ett skämt. Ett stort sådant. Hejdå.
  24. Var i Portugal en gång för ett antal år sen och det var också en sinnessjukt seg resa! Märkligt att det inte blivit bättre HF
  25. Antagligen jävligt bra!
×
×
  • Skapa nytt...