Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Owwwwwwwwwwwww snälla SNÄLLA GUD säg att detta betyder att man kommer slippa se Ola Wenström, Zladjan, Bosse CPettersson och Elin Retard Bak varenda helgggggggggggg!!!
  2. Din mamma
  3. WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööö sluta böla
  4. ÅSTORP ÄR INTE 042!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag funderar på om de har gjort beatet själv, för jag tyckte det lät riktigt bra. Bortsett från den usla wannabegangstahtexten var det fan inte alls illa. Dock fanns där ingen yxa i videon
  5. Jo jag förstår det med. Jag som alltid brukar tjata om att det är kalorier in och ut som räknas borde ju ge med mig direkt egentligen Det handlar fortfarande om det. Mitt upplägg är faktiskt inte sååå långt ifrån detta. Jag brukar käka någon timme efter att jag gått upp, sen vänta ca två timmar och dra till gymet. Sen brukar jag äta två hyfsat stora måltider som jag försöker lägga så tätt inpå träningen som möjligt. Normalt första målet ca 1½ timme efter att jag är klar med träningen och andra målet ca 2 timmar efter det första. Ovan är ju faktiskt i princip IF Men det blir alltid något proteinrikt till innan jag går och lägger mig. Nästan alltid mitt tjatobjekt nummer ett, Eiselt Double Pro Chocolate...är jag för hungrig tar jag en macka till det. Icke-träningsdagar är jag dock mindre duktig Har fortfarande så jävla fruktansvärt svårt att motivera mig till att äta vettigt om jag inte har ett gympass inlagt.
  6. Men stort jävla lol på att dig att du jämför med BOIS.......nu tappade du all trovärdighet............ Jag tror också på MFF och Elfsborg som största konkurrenter men Elfsborg får skynda på nu dock, snart har det redan spelats en tredjedel av allsvenskan och man har halkat efter rätt mycket. Det känns som VARJE match är livsviktig just nu på något sätt, för så fort HIFs första plattmatch kommer så är jag livrädd för att de ska rasa ihop som de brukar göra Match snart igen på hemmaplan mot AIK
  7. Metaddict

    Rooney

    Håller nog med Okocha...
  8. Martin Berkhan är ingen lallare direkt Går ju emot allt man läst och tror på men jag vågar då inte avfärda någon som är så kunnig som han. Men du kan inte komma efter en vecka och påstå att det funkar kanon...det är lite som att ändra om sitt pokerspel helt, spela en kort session, och sen säga att man nu är vinnande på tre nivåer över sin egen. För litet urval helt enkelt.
  9. Man hittar ju nya saker hela tiden. Insåg precis att ena snubben tar ett bloss från sin cigg mitt i sin egen rapdel av låten
  10. Faktiskt inte sett några som helst tecken på HIF-förbannelsen än. Har varit full tändning och koncentration varje match! Ser ruskigt bra ut defensivt. HIFs högstanivå är bäst i Sverige just nu, utan tvekan. Det som talar emot är att vi har en extremt tunn trupp. Där är vi nog långt efter Malmö, hur mycket det än bär emot att säga
  11. Men jag vill ju bli grooooooooofv, vilken åsna som helst kan fixa lite rutor. Deffa kan man göra när man är stor på Colemans vis. Detta som kallas cockblocking??
  12. Undrar hur många liter snor jag fått ut under denna förkylning. Alla symptom har varit borta i 2-3 dagar nu förutom jag fortfarande får snyta mig varannan minut. Börjar bli lite irriterande nu. HIF vann igår förresten. Tabellen ser HYFSAD ut HehehHEHEHEHE ;P;P,p ;P,P;P,P;PPPPP;;PPPPppPPPP Nu ska jag ner till gymet och köra lite triceps bara. Eventuellt någon vadövning med men det är nog bäst att ta det lite lugnt sålänge näsan rinner såhär. Beställt en riskokare för övrigt! Blev nyligen ännu mer inspirerad av Markus "jag äter TVÅ kilo ris om dagen under offseason" Ruhl Nu jävlar ska här bulkas Är fan pinsamt att jag varit på "bulk" nu i 2 månader men inte ens kan få magrutorna att försvinna under en riktig mans-kagge
  13. Shahin sluta stjäla mina moves Instämmer om yxan, all fet rap och alla grymma texter i all ära, det är den där yxan som är så jääääävla fet!
  14. Jaså, varför det?
  15. http://www.tmz.com/2010/04/26/tito-ortiz-handcuffs-arrest-jenna-jameson-photos/ Mkt mkt mkt sick! Tito har spöat frugan tydligen
  16. WTFFFFFFF http://www.tmz.com/2010/04/26/tito-ortiz-handcuffs-arrest-jenna-jameson-photos/ Tito Ortiz ska tydligen ha prylat sin fru Jenna Jameson...SICK.
  17. Ah! Haha mm, egentligen tycker jag Garcia är så jävla dålig men snacka om att vara brawler ut i fingerspetsarna och leva för att slåss...men hans teknik Greg Jackson kan väl inte stå vid sidan och vara nöjd som tränare? Håller med, Zombie vann. Var ju tydligen många som hade skrivit till Rogan på twitter att de också tyckte det. Det var dock en tight match. Sjukt svårt att bedöma live också när de står framför varandra och tokvevar
  18. HeheHEHE vilken jävla gala det var. Tror redan nu att 2010s bästa MMA-gala är korad. Liksom, när det redan varit en sanslös gala och man tror det är slut, DÅ slänger de in Garcia mot The Korean Zombie. Har nog aldrig sett en sjukare match. Fyfan vad de står och vevar en halvmeter från varandra bara
  19. Jag är lite kluven tyvärr. Markus Lantz är allsvenskan överlägset bästa mittfältare så det blir ett stort avbräck att han är avstängd. Gashi har varit ett riktigt fynd men det är lite upp till bevis nu för att bevisa att han är lika bra utan Lantz. Har inte sett Mjällby alls så lite svårt att säga nåt. Ekenberg imponerade verkligen inte när han var här i HIF men jag antar att han är bättre nu. Tror det kan bli lite av en gnetmatch och att det slutar oavgjort.
  20. Ehhhh moget av Chelski att muta domaren när de möter Stoke hemma liksom. Spara det till en svårare match??? (typ linjedomaren mot united............) Att du är brutalt sen som vanligt 042-Unit har varit kult här i Helsingborg länge nu. Fett chill att någon reppar för vår area code liiiixåm ;PPpPPPpPpppPppPpPPPppPPPPppPpppPPpPPPPppppppppPPPPP
  21. Uhm fin intervju http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/cl/article7004275.ab Var det verkligen så svårt att förstå? Tyckte dansken gjorde allt för att låta förståelig...
  22. Metaddict

    Rooney

    Underbar film. Tyvärr blev jag kär i Scarlett efter den
  23. Har sån gym-abstinens att jag håller på att dö Kan inte vara normalt detta. Får jag bara vettig sömn inatt med tror jag faktiskt att jag trotsar förkylningen och drar ner och kör lite triceps eller nåt imorrn. Får se. edit: Eller inte kanske, flexade lite med en fyrakiloshantel nu och blev andfådd och helt slut direkt DET är inte normalt iaf.
  24. Lightweeeeeeeeeight (in before starfitter)
×
×
  • Skapa nytt...