Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. +1 om rygg efter bicepsdag. Ingen bra idé. Jag hade hellre kört klassiska bröst/triceps, rygg/biceps, ben/mage som tresplit. Lätt. Hade personligen också helst kört framsida axlar till bröstpasset och utsida och baksida axlar till ryggpasset. Men det beror lite på vilka ryggövningar man kör, funkar med bröst/axlar och sen räcker det egentligen med en tricepsövning efter det eftersom triceps jobbat på en massa där redan. Efter att ha pajat min rygg med marklyft så hade jag definitivt inte sett det som en måsteövning. Absolut en monsterövning men det går att få bra ryggutveckling på andra sätt.
  2. Så är det ju absolut. Finns knappt några topp-BBs nu som INTE har uppsvälld mage, på den tiden fanns inte en enda som hade det alls. Vissa av preppen används fortfarande som jag förstått det. Men det finns väl en massa nya dödsprepp. Tillväxthormon till stor del säkert och jag tror inte de old school tryckte massa sprutor med testosteron. Och om det nu används samma grejs som på 70 och 80-talet lär det vara minst dubbla doser. För träna hårdare gör dem definitivt inte nu. Antagligen äter de ännu lite mer nu än innan men det känns onekligen som att det är preppen som är skillnaden. Sen är det domarnas fel med. Hade de belönat symmetri hårdare och haft stora avdrag för uppsvällda magar och för bred midja så hade ju folk inte sett ut som de gör heller. Phil Heath blev t.ex. tokrånad i senaste Arnold Classic om du frågar mig, och typ 80% av alla andra som kollat lite.
  3. Önskar jag hade en helt egen knarklangare
  4. Vad är haken??
  5. "The Hell's Angel of the gym"
  6. Kommer ni till Skåne igen får du fan säga till! Se den där jackan IRL är min dröm nu.
  7. Själv blev man hotad av någon som varit en god vän i ett flertal år och fick sen en tjuvsmäll av samma person. Innan det hade han bölat en timme över att jag inte hört av mig på en vecka. Det var första gången i mitt liv jag tände till och började veva, har aldrig någonsin varit i slagsmål...synd att jag inte hann träffa den fete jäveln innan en polare drog bort mig. Tydligen hade han sagt till min polare att det var tur att han var där och drog bort mig. Riktigt jävla arg var jag... Lite jobbigt känns det allt men såna människor behöver man verkligen inte i sitt liv. Finns nog med falska människor redan.
  8. Ja inte finns det många andra val eller hur MÅSTE dock få i mig nån liter vätska plus en stor portion fet onyttig mat först, sen är jag väl redo igen. Var inte ens så hårt igår men skippade fyllekäket och sov knappt 5 timmar, är nog mest därför jag känner mig som ett lik
  9. Men lol..."Linde Has A Big Per?" Snacka om sinnessjukt att klonka enoutaren just i sitt livs viktigaste pott
  10. Fyfan va pinsam du är. Funderar på att kasta ut dig från dagboken nu. INTE hardcore och verkligen inte GTO. Btw, hur vet du att det var kul om du inte kommer ihåg?
  11. Hur fan ska jag orka börja supa igen om 2 timmar???????? En enormt god nyhet är att min bil gick igenom besiktningen idag! Farsan sa att det var ungefär 0% chans till det så jag blev helt chockad Gott! Lika gott är att det står 3-0 till Mjällby mot Malmö nuuuuuuuu!!! Vilken sick jävla monsterryck det kan bli om detta står sig och HIF slår Kalmar imorrn. Tyvärr tror jag det kan bli säsongens första förlust. Båda mittbackarna borta. Fast istället lär Rachid Bouauzan äntligen få spela från start och då kommer det gå undan.
  12. And hoes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  13. YEaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah buddyyyyyy LIGHTWEIIIIIIIIIGHTTTTTTTTTT
  14. Vi e på väääg Vi e på väääg Mot ett SMGULD vi e på vääääääääääääääggggggggggggggggggggggg
  15. Körde ben idag btw... SÅ JÄVLA BRA att dra ut o supa sen... adjkfajdlrjaer fadjlfkadjkfjkadfjkarieoquoqeajflkflre ¨rfejnerf qarfteur8qru90q3+ikrolmq3r q3r5389r59 orju9q r5qi0+q4i +9qiut+q4et qe4t9q0e4 ut+9qe4ui t+å9qe4tq
  16. Suck, du skulle bara veta...vi tare på msn kungen! Have fun!
  17. Jag med...på den fronten. Men inte annars just nu...fast inga mer kommentarer angående det där...
  18. Wow 9 mille visningar med Är lite inne på samma spår som Emilio (farligt farligt), UNDRA om han fick ligga den kvällen liksom
  19. Jag skulle vilja säga att hela ovan citerade inlägg var ett enda långt NHSB...
  20. Kanske någon dag! Än mer troligt med Copenhell! För BEHEMOTH ska diiiiiiiiiiiiiiiiiiit
  21. "THAT'S how you play poker, boys!"
  22. Ja, ni kan väl köra Styrkelyft for Rollz
  23. Bara jag som är dödsavis och bitter på Puni och PK? Plus!
  24. Bara jag som tyckte att Puni lät litegrann som Durrrr när han snackade?
  25. Började med The Wire idag, lite efterbliven som jag är. Klämde tre avsnitt på raken, var helt hooked direkt! Känns inte helt fel att ha 5 säsonger framför sig
×
×
  • Skapa nytt...