+1 om rygg efter bicepsdag. Ingen bra idé.
Jag hade hellre kört klassiska bröst/triceps, rygg/biceps, ben/mage som tresplit. Lätt.
Hade personligen också helst kört framsida axlar till bröstpasset och utsida och baksida axlar till ryggpasset. Men det beror lite på vilka ryggövningar man kör, funkar med bröst/axlar och sen räcker det egentligen med en tricepsövning efter det eftersom triceps jobbat på en massa där redan.
Efter att ha pajat min rygg med marklyft så hade jag definitivt inte sett det som en måsteövning. Absolut en monsterövning men det går att få bra ryggutveckling på andra sätt.