Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Just GTO de e
  2. Fetma Laktos, aka mjölksocker, aka snabba kolhydrater... Gonatt!
  3. För att det blir upp mot 50g laktos per dag...om man kommer upp i en liter dvs. Och är det "vanlig" mjölk blir det lite väl mycket fett därifrån med Själv föredrar jag lättmjölk dock.
  4. Är som du kanske har märkt en chokladare. Fortfarande inte hittat ett proteinpulver med jordgubbssmak som jag gillat Och då ska vi inte snacka om vanilj...fifan.
  5. Mmm var ju riktigt sjukt när man läste "två stolpträffar, en ribbträff, ett missat friläge samt ett felaktigt bortdömt mål". Och så förlorade dem med 3-0 Vansinne. On that note...HIF (det riktiga) leder allsvenskan. Inte illa omss. Kan inte komma ihåg när de spelade såhär bra senast. Håller de uppe denna tändning och vilja samtidigt som vi får vara förskonade från skador ser jag chanserna till SM-guld som klart rimliga. Nyförvärv från Wigan spelklar när som helst med.
  6. Bästa sajten som finns dessutom. Så löjligt bra priser. Som sagt var just EAAn slut just nu (om man inte vill ha naturell, men vem fan vill det). Tyvärr var även Eiselts Double Pro slut i chokladsmak där FML.
  7. Tjejen helt klart, även om det blev lite väl mycket wailande på amerikanskt vis ibland bara. Men sjuk begåvning. Killen var grym med men falsettgrejen känns sådär för min del.
  8. Håller med. Hade varit sjukt ännu mycket mer intressant med någon som tränat rent länge och var hyfsat biffig redan
  9. Skulle reka EAA FX hos gymvaruhuset.com istället för EsaPro. Nu var den tyvärr slut just nu men är värt att hålla ett öga öppet för istället. Väldigt mycket billigare, har fått fin kritik för smaken och dessutom ser jag att det är högre proteininnehåll än EsaPro. Enormt mycket mer prisvärd helt enkelt. Det är i princip bevisat att EAA är klart bättre än vassle om man intar det precis före träning. Andra tidpunkter verkar det så marginellt att jag föredrar vassle då. Sen tror jag skillnaden ändå är såpass liten att det inte är något man kan känna av själv.
  10. Haha sjukt, men intressant. Dåligt exempel dock, han hade ju för fan BT-tendenser redan när han började med 6% fett. Tyckte han hade riktigt ful kropp. Sen hade han gått upp en massa i vikt i vilket fall mtp hur extremt liten, spinkig och otränad han var när han startade. Gick ju upp rätt mycket i fett med.
  11. Sluta upp med sånt trams, inte vad vi behöver här i Sandlådan! DU är bannad nu!
  12. +1 Men du tar tillbaka allt snart igen!
  13. Sluta upp med dina NSHBs är du snäll... Omformulerar då, om du blir antagen till Lund OCH accepterar bjuder jag på en öl
  14. Haha jag såg den varningen precis innan och tyckte den var sjukt märklig. Dock verkar du rätt trollig ibland så den kanske hade dig under uppsyn redan.
  15. Haha nej, hörde du inte när "degenyamine" (lol, nitamine) sa att han hade checksynat turn med planen att vika river mot bet? Han snackar ju så mycket skit. Inte en chans att han försökte få DN att vika en högre flush på river.
  16. Kommer du in i Lund bjuckar jag på en öl!
  17. WOW Mayhem Miller är ju helt sjuk i huvet! Börja slåss med folk för att hans karaktär inte är tillräckligt bra i EA Sports MMA! Snacka om ego...
  18. Ehm UFC har offentliggjort Lidell mot Rich Franklin nu. Visste ju att det ryktades så men jag hittar inget om vad som hänt med Tito...
  19. FightMetric dömer matchen såhär...(Sjävklart kan man inte gå efter ett sånt system men det understryker ÄNNU mer hur mycket rond 1 och 2 SKA gå till Penn. Det där är överlägsna siffror och när inte Edgar träffar hårt eller får ner Penn så är ronderna soklara till Penn. Rond 3-5 är obv mycket mer jämna) Rond Penn Edgar TPM 1 94 34 10-9 Penn 2 110 28 10-9 Penn 3 55 43 10-9 Penn 4 57 55 10-10 5 63 96 10-9 Edgar Totalt 373 263 49-47 Penn Siffrorna är slag (antar sparkar också) först, sen hur FightMetric hade poängsatt matcherna.
  20. Alltså nu är han ju i princip klar, bara att hålla denna vikt. Resten är det bara att köra UFC-style ju med lite lätt cardio i bastun innan invägning!
  21. Men tänk lite själv? En av anledningarna står i exakt det inlägget du citerade.
  22. Kan tänka mig ett bet faktiskt... Kan även tänka mig en checksyn. Kan tänka mig allt utom checkfold typ.
  23. Hehe som jag skrev, man får nog vara beredd på att bli spoilad om man läser här när det varit ny UFCgala...sorry bro.
  24. Uppföljning till "Lilla Edet represent"!
×
×
  • Skapa nytt...