-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Så det går ungefär jämnt upp när vi får syn men vi vinner 70 varje gång de viker.........?
-
Låg du inte på 10 dips senast? SLUTA PREPPA som Coleman
-
Som jag förstod det hade de filmat med dold kamera? Förstår iofs isf inte meningen med att ta på sig en Milantröja.
-
WEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaa vinst mot MFF och sjuka FEM poängs ledning i allsvenskan efter bara 7 matcher. HIFs mittfält är bara löjligt jävla bra just nu. Ett krigarhjärta En kropp av stål O Markus Lantz är vår idol Det var helt fantastisk stämning på Olympia idag trots det hemska vädret! Om jag hade vingar som fågeln O vaknade med diarré Då skulle jag flyga till Malmö O skita på allt jag hann se Det hade varit riktigt jävla jobbigt att tappa poäng efter en så brutalt feldömd straff. Helt sjukt hur usla några av besluten domarna tog var. Vi e på väg Vi e på väg Mot ett SM-guld vi e på väääääg
-
Rätt stor skillnad mellan olika tillverkare faktiskt. Mängden "nyttig" olja skiljer förvånansvärt mycket. Men flytande? NEJ, lär vara smaka brutalt vidrigt. Helvete vilket sjukt bråk det blev alltså.
-
Såg överfallet på Eddie i Sportspegeln innan. Antar att det kan vara svårt att se exakt hur det ser ut från domarens vinkel. Men jag hoppas verkligen det finns någon instans som kan gå in i efterhand och stänga av det äckliga fega lilla djuret till fotbollsspelare som gjorde sådär. Är lätt bland det värsta jag sett sen Roy Keanes på norrmannen.
-
Hehe mm lol på att Lady Gaga inte skulle kunna sjunga. Avskyr hennes musik men hon har en fantastisk röst. De akustiska versionerna måste jag nog erkänna var rätt bra. Ffa Paparazzi (förutom hennes tramsande med uttalet hela tiden). Detta är dock så bra det blir när man snackar Lady Gaga Meshuggaaaaaaaah.
-
Grrrrrrrrrrr
-
Ah, ännu mer jag skulle vilja skriva en uppsats om men inte orkar... Tänkte bara meddela att helgen tydligen fick min vikt till ATH. Om bara pokerrullen kunde vara ATH med...
-
Haft en grymt rolig helg btw! Var ute igår som sagt. Jag har varit förvånansvärt lite bakis idag men är trött som satan efter två nätter med dålig sömn. Får se om jag orkar slänga in en reserapport på Niklasvegas vis imorrn...
-
Plus en miljon. Vilken jävla supertråkig gala det blev trots lineupen!! Tacka vet jag Mayhem Miller Vilket jävla gängslagsmål han fick till efter matchen, sjuuuuuuuuuuuuukt
-
Vafan jag skojade ju bara lite Skriv skriv skriv! Puss
-
Hej alla glada (??)! Nu blir det tillökning till min träningsdagbok (och poker??) Vet inte om det är stundens allvar (glädje) med Unitedseger i slutsekunderna och Brightölen som talar men jag och Starfitter tänkte merga våra dagböcker och göra en så kallad tag team-dagbok (sådär några år efter att det blev inne). Eftersom mitt varumärke känns några % mer inarbetat (lol?) så gör vi helt enkelt så att vi kör på i min medan han stänger ned sin. Efter nattens grind (som inte gick bra som sagt) så jag har jag faktiskt känt rätt mycket pokersug idag. Vann inte många potter igår men iochmed att jag gått ner i nivå så kändes det trots det mer behagligt än det gjort på väldigt väldigt länge att grinda. Starfitter har varit sjysst och peppat mig att komma igång med grinden ett bra tag nu (även andra, Shahin89 t.ex. tack tack ) och nu är det helt enkelt såkallad CRUNCH TIME. Det är dags för show mannen, de e dax för show Wish us GL!
-
PLUSETT mannen
-
WEeeeeee haha så jävla snyggt. Hade precis beklagat mig över hur usla vi blivit Haha såg precis den på din facebook på SFs dator. Riktigt vackert +1 000 000
-
Det vänder du snart på herr all in! Jobba!!!
-
Proteinpulver överkurs? Han har ju tränat ett tag. Hade påstått att det var överkurs med kreatin och beta alanin osv men proteinpulver är så nära mat man kan man komma med ett kosttillskott. Puss
-
Får erkänna att jag var tvungen att googla ECA Skäms lite... Med en sådan häxbrygd hade jag nog inte brytt mig om att mecka med beta alanin iaf Har inte läst något om det men spontant känns det inte som att ECA och BA borde kunna förstöra för varandra iaf. Men jag jag får nog passa på ett 100%igt svar
-
SHIP SHIP SHIPPPPPPP Även starfitter var nöjd eftersom han hade satsat en liten slant på de röda Sitter i min röda Unitedpiké nu med en av SFs Bright öl och njuter av livet WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! SNÄLLA Tottenham krossa ännu ett Londonlag så vi får lite spänning i Premier League iaf...
-
Olagligt att sälja iaf. Logiskt sett tycker iaf jag då att det borde vara olagligt att inneha men så funkar det tydligen inte alltid. Gråzon minst sagt.
-
Sitter för övrigt och dricker en meal replacement med det sjuka namnet...MetaPro Najs! OCH jag grindade igår Gick obv inte bra men jag höll mig till NL200. Lirade boss faktiskt. Behövde verkligen en nystart. Jag kommer nog köra på med NL200 ett tag tills jag kommit in i allt igen och börjar känna mig bekväm. Har fortfarande bra rulle för NL400 så om jag bara slutar backa kommer jag nog ändå gå upp dit igen hyfsat fort skulle jag tro. Trodde klienten skulle ha blivit mycket bättre än senast men nja, det kan jag väl inte påstå. Man kan iaf ta bort pop up tables det var det viktigaste... Btw är det inte någon härifrån som är Pr0fPanik??
-
Slaktaaaaaaaaaaaa! Nu taggar viiiiii WeeeeeeeeeeeeEEEEE!! Ska ner till o'Learys här i Malmö snart och peppa. Börjar nog bottna med öl redan där HEHE. Förutsatt att Starfitter orkar ta sig iväg då, han går som om han blev våldtagen på sydafrikanskt vis (han tränade ben igår HEHE).
-
Hörde om någon som tog anabola. Hans pungkulor försvann och han fick böldfinnar i röven. Men han ÖKADE i styrka och blev STOR
-
FU fish! Skulle snarare säga att fokusering på maten är minst lika viktig som träningen om man vill deffa. Snarare viktigare.
