-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Otur där m8! Bara du inte blandat ihop dina kläder med mina
-
Som sagt, pratade om lagliga preparat Annars kan man ju börja trycka Clenbuterol osv...kanske inte så jävla roligt.
-
Enligt burken ska man ta 2g flera gånger om dagen. Men det är ju en viktig faktor i många PWOs och de tar man inte mer än 4-5 gånger i veckan max antar jag. Kommer bara köra de innan träning iaf. Tog väl en kvart innan det slog på ordentligt Men det är ju fullt möjligt att jag fick i mig upp mot 15 gram istället för 2...över 10g var det garanterat.
-
Mm köpte tre av varje Jag får i princip alltid gjort det jag tänkt faktiskt. Skillnaden om jag har dålig tändning är bara att det kan ta mycket längre tid mellan seten. Är jävligt envis på det sättet vilket är bra Menade obv pump under tidigare träningspass då jag kört någon PWO...
-
Se där Vid ridhuset. De har bara öppet torsdagar 15-18 men definitivt värt en tripp. http://www.nordicnutrition.com
-
Undra vilka games du spelar om det där skulle vara en "lätt fold".......
-
Som sagt, i rätt mängd tror jag säkert det är najs. Men igår var det INTE kul... Kört någon PWO inför varje pass rätt länge nu så jag provade en vecka utan. Märkte ingen skillnad styrkemässigt eller något annat liknande, kör ju kreatin redan vilket är huvudsaken antar jag. Dock försvann nästan all pump man kunde få innan. Trist, men jag är tveksam till om det har någon betydelse för resultatet. Dock är det ju roligare
-
Hehe! Big And Loving It
-
Fo sho homie. Såhär kommer du se ut när jag är klar med dig!!
-
Försöker igen
-
Jag fattar! MVH META
-
Var förbi Nordic Nutritions lagershop här i HBG idag. Om det är någon tränande Helsingborgare som läser här är det ett hett tips. Deras priser är riktigt löjligt billiga. Prisexempel är 35kr för 100 kapslar Omega3 och 39 för en burk med 100 vitaminpiller. Protein och sånt är också billigt. Köpte även taurin, mest för att det kostade 49 spänn. Fick hursomhelst syn på Beta alanin. 99 spänn för 400 gram är riktigt billigt. Vet att det ska funka väldigt bra med kreatin och det finns faktiskt relativt mycket studier på det. Hade en shaker med mig (EAA, maltodextrin, kreatin) som jag tänkte ta före träningen så jag blandade i betan direkt. Det fanns inget mått i burken men det hade klumpat sig litegrann så jag tog en riktigt liten klump och tänkte ta i halva men tappade den och allt spred sig. Skit samma tänkte jag iaf, det var ändå inte såvärst mycket. Kommer till gymmet och sänker shaken innan jag drar igång träning. Kör en bicepsövning utan att känna något. Går vidare för att köra en magövning. Efter första setet börjar mina öron klia. Jag kliar och då blir de riktigt varma, det känns nästan som de ångar. Skumt, tänkte jag. Kör ett set till när det börjar sprida sig och det börjar sticka ordentligt i pannan. Precis då kommer jag på att jag läst att folk upplever stickningar av Rage, en preworkoutprodukt som jag vet innehåller beta alanin. Jag börjar känna mig varmare och varmare och inser då att jag måste ha överdoserat rätt ordentligt Stickningarna sprider sig och snart känns det som jag har små nålar i hela jävla kroppen. Känner mig riktigt speedad och vill egentligen bara hoppa runt men jag får kämpa med att hålla mig hyfsat stilla. Tempot blev iaf hyfsat fort eftersom det nästan var värre att hålla sig stilla än att träna Slutsats: Var JÄVLIGT försiktig med beta alanin Dock kände jag en sjuk pump i kroppen och enorm taggning, så i rätt mängd tror jag faktiskt det är riktigt bra skit. Imorrn ska jag till Malmö för lite hardcore linneträning med stjärnfittan. Sen ska vi eventuellt lösa poker. GTO på STs vis sas omss!
-
Precis memory, borde kanske klargjort att jag isåfall menade CS turn
-
Haha sjukt, har faktiskt inte läst här på länge men första gången jag kikar in nu igen skriver du det där... Du ska definitivt inte lägga massa pengar på lökiga "hi-tech" deffpreparat iallafall. De har väldigt marginell effekt, om ens någon (iaf när vi snackar lagliga varianter). Plus att dem är svindyra oftast. Skippa anabolic halo med. Deffa gör man med kaloriunderskott och hård träning...PUNKT! Jag hade börjat jävligt basic. Typ någon form av gainer efter träningen och istället börja med att lära sig äta hyfsat vettigt. Trivs man med att ta tillskotten finns det massa annat man kan ta tag i när man kört på ett tag. Gainomax fördel är att dem är sjukt goda och att det är riktigt smidigt. Näringsinnehållet funkar men är inte jättebra och det blir rätt dyrt i längden det med. Köper man en gainer består dem väldigt ofta i princip bara av vassleprotein och maltodextrin (snabba kolhydrater). Det funkar absolut men jag tycker det kan bli lite väl lågt proteininnehåll. Så om man inte bryr sig om pengar kan man köpa någon gainer samt vassleprotein (aka whey) och eventuellt slänga i lite extra proteinpulver i gainern. Själv föredrar jag att köpa maltodextrin löst (billigt, runt 30kr kilot kan man hitta) och själv blanda det i en shaker med vassle som jag tar direkt efter träning. Orkar man engagera sig är det bra att ta en liten mindre portion av samma pulver direkt före träningen med. Börja där som sagt, sen kan du börja fundera på t.ex. kreatin, EAA (essentiella aminosyror, aka protein avdelning snabbt) och t.ex. kasein (långsammare protein än vassle som är bättre vid andra tillfällen än just kring träning). Kreatin tycker jag man ska vänta med tills man tränat minst ett halvår. Man ökar ju så fort i styrka ett bra tag ändå. Det är bättre att lära sig träna rätt och lära känna sin kropp först. När man känner att det börjar gå långsamt med styrkeökningarna och man känner att tekniken verkligen sitter tycker jag man kan fundera över att prova kreatin. Absolut inte innan det. GL, hojta om du undrar något annat.
-
Min polare har jobbat på Kos rätt många somrar nu och på honom verkar det iaf som det fortfarande är fullt ös där
-
Har inget emot CS flop på jkkmans vis jag heller.
-
En förpackning är 750 gram. Sidan ger helt enkelt mängdrabatt. Låter ju relativt dyrt men kasein är mycket dyrare än vassle så det är ett sjukt bra pris för den kvaliteten.
-
Riktigt fuskigt att ta med en dansare
-
Kanske checkar turn men betsyn river är fine.
-
Trycka i sig socker är obv inte bra. Däremot är "kolhydratsrädslehypen" ett stort skämt. Men dricka maltodextrin på andra tidpunkter än kring träning är inte så jävla bra heller
-
Jag är ofta online även om jag inte alltid syns Håller med. Håller med.
-
Choklad var som sagt slut på gymvaruhuset. De har 3-pack för sjukt bra priset 499kr. Beställde på mmsports.se istället igår
-
Mmm, hoppas han blir knockad och sen blir räckt fingret Styles makes fights som man säger, och jag tror detta är en usel matchup för Aoki. Hans standup suger ju pung och även om Melendez inte heller är världsklass så är han klart bättre där. Sen är han en bra brottare, Aoki har max 2% chans att ta ner honom samtidigt som Melendez förhoppningsvis inte kan vara dum nog att försöka ta ner Aoki heller. Hursomhelst en RIKTIGT fet gala faktiskt. Vill se Hendo knocka Shields och det tror jag faktiskt kommer hända med. Sen gillar jag både Mousasi och King Mo. Chans till KO-avslutning på matchen: 90%
-
Oavsett om man tränar eller ej bör man vara medveten om hur mycket socker man får i sig med så mycket mjölk. Sen får man avgöra om man tycker det är värt det. Tränar du exakt varje dag? WP då. De orkar inte jag
