Nja, vissa vill ju faktiskt bli större och kanske tillochmed biffiga. Då måste det faktiskt göra lite ont på gymet...
Hur hälsosamt det egentligen är att bli just biffig är en helt annan fråga, men om det är det man vill är det bara att köööööööööööööra.
Aaaaaa det kommer bli en riktigt riktigt tung gala ja!
Hoppas bara Aldo smäller igen käften på dvärg-Faber
Btw, e du aldrig inne på msn eller bara hemlig som mig?
Mmm fick lite mer respekt för honom där
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm verkligen FFFFFFFFFFFMMMMMMLLLLL Speciellt mtp hur mongofull du kommer bli efter så lite sömn, mycket grind, och TIDIG alkoholstart. Hade varit kul att se
Dessutom har min IRL-Malmöpolare lite fest idag med bra ratio. Jävla fittförkylning detta
Haha jo absolut WP...
Han vet ju om det också Dehman På frågan om vad han skulle ha varit om han inte var fotbollsspelare svarade Peter Crouch: "a virgin". Riktigt bra svar.
Kan någon förklara för mig vafan som händer här? Eddy Bengtsson (Sveriges gamla OS-brottare i tungvikt) mot Fedors brorsa Alexander Emilianenko. Värsta jag sett typ! Träffar ens jabben? Eller svimmar han av och knockas när han slår i golvet?
Märkte det också Jag har dels varit trött som fan efter helgen i Malmö och nu åkt på någon förkylning eller skit, börjat hosta som satan. Riktigt riktigt tiltande, vill till gymet jag med
Vet inte vad stjärnfittans ursäkt är
Tar fan evigheter att jämna ut det där
Börja med den svaga armen, räkna reps, och gör sen lika många med den starka. Enkelt!
Går ju att träna den ena extra men det är lite väl VM kanske, gör inte ens överseriösa jag