Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Lutar PF-rape lång väg
  2. Nja, vissa vill ju faktiskt bli större och kanske tillochmed biffiga. Då måste det faktiskt göra lite ont på gymet... Hur hälsosamt det egentligen är att bli just biffig är en helt annan fråga, men om det är det man vill är det bara att köööööööööööööra.
  3. Stångrodd måste du väl ha fixat rätt lätt. Mer som uppvärmning? Jättelåg vikt jämfört med det andra ju.
  4. Aaaaaa det kommer bli en riktigt riktigt tung gala ja! Hoppas bara Aldo smäller igen käften på dvärg-Faber Btw, e du aldrig inne på msn eller bara hemlig som mig?
  5. Måste ha varit min röda supersexiga pikétröja (på STs) vis. Märke? GLORY GLORY MAN UNITED faktiskt
  6. Mmm fick lite mer respekt för honom där Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm verkligen FFFFFFFFFFFMMMMMMLLLLL Speciellt mtp hur mongofull du kommer bli efter så lite sömn, mycket grind, och TIDIG alkoholstart. Hade varit kul att se Dessutom har min IRL-Malmöpolare lite fest idag med bra ratio. Jävla fittförkylning detta
  7. Loool snyggt där Matte Stor cred att du inte tog bort ditt inlägg!
  8. Haha jo absolut WP... Han vet ju om det också Dehman På frågan om vad han skulle ha varit om han inte var fotbollsspelare svarade Peter Crouch: "a virgin". Riktigt bra svar.
  9. UNITED we staaaaaand :twisted:
  10. Om du utförde dagens pass hyfsat otränad är det där vadet så kallad "money in the bank"...
  11. Nä, mår fortfarande skit Så jävla ont i halsen...FML FML FML
  12. Lurre, kunde Yngwieee så kan du Dock var det en hemsk hemsk låt du postade herr Kroon
  13. Kan någon förklara för mig vafan som händer här? Eddy Bengtsson (Sveriges gamla OS-brottare i tungvikt) mot Fedors brorsa Alexander Emilianenko. Värsta jag sett typ! Träffar ens jabben? Eller svimmar han av och knockas när han slår i golvet?
  14. Rätt tung låt med gangstah gästspel av the Doggfather... Och på tal om T-Pain
  15. NEj fan. Jordnötssmördieten ska det vara! Eller jag menar ÖLdieten! Nej förresten, sirapsdieten!
  16. Snälla, sluta ge "roliga" kostråd...kvittar om du levlar eller ej, det är inte roligt Sorry på förhand (insert trevlig smajlie)
  17. Niklas, du blir bara schtekigare och schtekigare för var dag som går!
  18. Exakt så jag resonerat Hatar det men vet att jag borde.
  19. Övertygad om att dina värden skulle krossa t.ex. mina Men nu kör jag också tyvärr fortfarande i princip noll cardio
  20. Märkte det också Jag har dels varit trött som fan efter helgen i Malmö och nu åkt på någon förkylning eller skit, börjat hosta som satan. Riktigt riktigt tiltande, vill till gymet jag med Vet inte vad stjärnfittans ursäkt är
  21. Jaså? Inget jag tänkt på. Kanske sånt man glömmer att tänka på när de vinner en massa titlar hela tiden...
  22. Meta meta...!
  23. Har tjatat om att jag vill ha Ribery till United rätt länge. Men nu är det slut på det iaf, han kan stanna i Bayern.
  24. Tar fan evigheter att jämna ut det där Börja med den svaga armen, räkna reps, och gör sen lika många med den starka. Enkelt! Går ju att träna den ena extra men det är lite väl VM kanske, gör inte ens överseriösa jag
  25. Metaddict

    .

    Men det gör han ju inte...
×
×
  • Skapa nytt...