-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Lol najs tatuering, bilder är ett måste! Värt varenda öre? Eller eurocent...
-
Köpt nu. Ty för tips! Let me know när du tycker det är läge att gå ur också så jag inte sitter all in i Grekland för länge!
-
Kan du inte ta det och banna alla muppmoderatorer som sitter med fingret på avtryckaren och skjuter balla "infractions" för minsta lilla? The force is strong with you!
-
Värsta är att hans ansikte ser mycket större ut. Kolla hakan och käken liksom. Luktar monstermongoprepp med tillväxthormon osv osv...men men, han har ju aldrig fastnat (eftersom freakshow-japsarna inte gillar dopingprov) så man får väl vara tyst med det snacket. Återstår att se om han krymper nu när han ska fightas i USA igen
-
Oj, även jag hade blivit tillagd av den där bruden Tror inte jag vågar
-
Denna är ju inte så ny iofs... Men jag hade inte läst förrän nu att det tydligen beror på att han ätit så mycket sushi :lol:
-
Consp också bantat/deffat eller? Är det bara jag som försöker gå upp i vikt?
-
För mycket pokersnack här nu Jag körde ett benpass igår för första gången på evigheter, kanske någonsin, jag är inte helt säker. Hursomhelst fick jag inte långt efter det migrän för andra gången på ca 5-6 år, senast var runt 2 år sen. FYFAN vad det gör ont i skallen Körde "bara" två vadövningar och två lårövningar så jag hoppas verkligen det var ren slump med migränen. För det var faktiskt helt ok att köra ett egen benpass. Men får jag välja mellan kycklingben och migrän är jag inte hardcore nog att välja migrän...
-
Inget nytt här. Varit svintrött hela dagen och fortsatt snora. Har faktiskt ätit rätt bra idag, väldigt ovanligt för icke-träningsdagar som sagt. Måste hållas. Ska gå och lägga mig "redan" vilket inte är speciellt vanligt. Måste verkligen få till lite vettiga rutiner så fort jag är helt frisk. GAIS-HIF var tråkig men full kontroll för HIF och några riktigt klara chanser på slutet, hade inte varit helt orättvist med ett mål där men 0-0 får väl ses som OK.
-
Lol hade faktiskt på känn att du på något sjukt vis skulle vara nöjd med en sågning av det slaget
-
Tycker Negreanu haft sin charm innan även om han suger. Men jag orkar inte med folk som kör sånt pinsamt "skådespeleri" med sina nuts och sen tar en linje han enbart tar med nuts (för att inte tala om hans jävla Did You Know...gahhh). Blev hursomhelst sjukt förvånad över Gandalfs syn.
-
Hm najs. Vem? Det var iaf någon väldigt ung och lovande svensk som hade signat för Sauerland nyligen har jag för mig
-
LAGtard deluxe. Och det menar jag inte som positivt
-
Herr Staahla, gjorde det inte lite ont att se reklam på kinesiska på Liverpools matchtröjor? Har för mig att du brukar klaga på att det är så mycket asiater på Old Trafford
-
Hatar Hegerfors som kommentator men han var ju iaf rolig nu nyligen
-
Gympasset gick bättre än jag trodde faktiskt. Hoppas det betyder att den sista förkylningen snart ger med sig helt. Körde 4 set plana hantelpressar och 3 set lutande. Sen totalt 8 set i cablecrossen. Fyra uppifrån och ner, fyra nerifrån och upp. Var sen ultraseriös och körde några set vänster biceps Dumt att pressa mig för mycket efter sjukdom så jag skippade ben.
-
Sorry Min vanliga källa bestmmatorrents har legat nere ett bra tag nu. Så google är nog mer hjälp än jag. Annars kan du ju alltid kolla superhypade toppmatchen Floyd Mayweather Jr mot Shane Mosley om du inte redan gjort det. Den hade jag velat se men SVTs texttv spoilade faktiskt den för mig.
-
Hoppas av hela mitt hjärta att det där på något sätt är en fejkvideo.
-
Visst ja, kan återigen tipsa er MMA-intresserade om att Superior Challenge 5 från Stockholm visas på TV4 Sport inatt. Main event med Junie Browning och jag tror även Jameel Massouh med WEC-meriter kommit över för att fightas.
-
Fin läggmatch där av Liverpool...eller är dem helt enkelt sådär pinsamt jävla usla? Skulle dra ner till gymet och tilta av mig direkt efter United. Men då var det Real - Osasuna och direkt 1-0 till Osa. Då vet man att det kommer att bli action. Så jag fastnade framför den matchen med. Tre raka blev lite saftigt Men den sista var riktigt kul att se iaf! United hade också varit kul om Berbatov hade kunnat sätta en klar målchans någon gång ibland. Känner fortfarande av segförkylningen. Blir nog lite discoträning av pecsen idag på stjärnfittans vis. EVENTUELLT några set benpress också, bara för att det är kul Får se efter bröst om jag överlevt eller ej.
-
SÅJA, helgarderat mig själv nu Var ju bra odds på både 1 och X idag för Liverpool. Så jag spelade litegrann på båda. Därmed tappar antingen Chelsea poäng och United har chans på ligan, ELLER så vinner jag lite pengar TAGGA!! Blev inte riktigt rätt...inte så bra att försöka lista ut sånt här direkt när man vaknat efter två kvällar i rad med öl...
-
Jag önskar dig en Liverpoolvinst imorrn Niklas Krossa äckliga fittChelski!
-
Mongomonstertilt på mig själv Ikväll har det varit en av europas största MMA-galor i Stockholm. Superior Challenge med bl.a. ett main event mellan Reza Maddog Madadi härifrån och Junie Browning. Många matcher där jag hade velat se men jag tänkte att det ändå inte kommer visas någonstans på minst några veckor så jag kollade lite resultat. Direkt efter det läser jag att hela galan visas imorrn natt på TV4 Sport...ich bein retard +1 man, LIVERPOOL plz spela bra ONE TIME i er klubbs äckliga historia... Hmmmmmmmmmmmmmm ska jag känna mig stolt eller knäckt?
