Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Antingen checka bakom turn eller syna nu. Betfold suger pung iaf.
  2. Jag kan också vara skadeglad ibland om t.ex. Chelsea eller MFF får däng, men jag försöker aldrig håna/trycka ner någon direkt efter en förlust för det. Skillnad på folk och folk förvisso. Heeeeeelvete va Dana White var förbannad. Aldrig skämts så mycket under 10 år som UFC-boss sa han... Nani har tagit ett enormt kliv framåt ja, helt sjukt, även hans beteende börjar bli bättre. Dock tycker jag fortfarande han är rätt äcklig ofta men jag har definitivt slutat må illa varje gång jag ser honom. Vad tror du om nya mexaren? Bara jag som hade velat ha nåt riktigt stort supernamn?? Jag tycker inte han är rolig alls. Äckligt dryg var han på presskonferensen med. Att han är vidrig vet väl alla nu men det värsta jag vet är hans ultrafalska ödmjukhet som han kör med ibland.
  3. Fuck, satt och bad att Maia skulle knocka äckliga luderSilva. Hatar den snubben. Blev smått chockad återigen när Maia plötsligt började träffa äcklet rent flera gånger om Maia är grym iaf, vilken kämpe! Hans ansikte såg riktigt tilltygat ut men han fortsatte kämpa och äta sig in i matchen. Synd det inte räckte ändra fram
  4. Kommer inte spoilervarna mer, läser man här får man nog räkna med att jag kan ha skrivit om UFC när jag sett det... Whoaaaaaaaaaaaaaaaat the fuckkkkkkkkk BJ Penn förlorade sitt bälte :shock: ALLA snackade ju redan om att han skulle upp till 170an. FML att jag inte hann betta som skulle slänga in lite på Edgar. Fast jag skulle ha kört på Alex med iofs Jag är helt chockad nu, mållös
  5. SPOILER SPOILERRRRRRR Osså får Alex spö :cry: Måste faktiskt säga att jag var riktigt impad över hans "takedown defence", klart bättre än jag trodde. Är bara sinnessjukt jobbigt att stå emot någon som Davis som inte slutar jobba för nedtagning en enda sekund.
  6. MEN VA I HELVETEEEEEEEEEE så har fucking UFC REDAN BÖRJAT Trodde för fan de skulle köra samma tid som vanligt som de har sagt. TILTA MIGGGGGGGGGGGGG
  7. 48g protein? Hur fan går det till? Blandar de i proteinpulver eller?
  8. Trist. Plussade du?
  9. Intressant! Berätta lite mer?
  10. Ty för tips Smått förvirrande med fyra bord HU och allt bombande de utförde. Kändes som krantz blev rätt ägd.
  11. Verkligen kända lirare United köper för tillfället................... http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B6DDFCB6E%2D3471%2D4E45%2D9385%2DF04D05F4A70D%7D&redirectorid=news_story&newsid=6647975 Hans form på sistone är dock imponerande.
  12. Metaddict

    Rooney

    Orden var ju den lätta delen...
  13. Metaddict

    Rooney

    Nä börsen har gått upp sen jag köpte iaf. Men kör långsiktigt och kan ändå inte ett skit om aktier så jag tänkte skita i att kolla den
  14. Metaddict

    Rooney

    Säger mig tyvärr ingenting
  15. Metaddict

    .

    Ah, lät ju så likt!
  16. Svartnade för mina ögon av smärta första gången jag var hos en naprapat Han knäckte! Drygt år sen. Gick på högkonstnaden då iaf. Men det är väl lite för micro för dig att hålla på och stämpla med sånt terran??
  17. WTF bögiga spännlinnen???? Det är ju förihelvete MIN grej
  18. Metaddict

    .

    Vet inte exakt hur liket tänker men det kan vara bra att ha något annat i sin range än luft när man spelar check flop och CS turn. När fi betar turn är det mer troligt att han har ett ess eller bluffar än vad det är att han har något mellanpar han vill ha till showdown. Och mot den rangen är CS turn och CR river överlägset. Gillar faktiskt linjen givet just A på turn, i princip alla andra turnkort skulle jag nog föredra att beta turn själv. Tror jag. Btw liket så borde du ha sagt att han timade ut direkt för att inte förstöra hans rykte totalt
  19. Metaddict

    Rooney

    Slängde in allt de lilla jag hade i Zero för några månader sen och gav mig fan på att jag inte skulle kolla dem! Gått bra alltså?
  20. Trodde de skulle fortsätta köra med bur efter senaste försöket men de gick tillbaka till ring de mupparna Håller helt med att japanerna suger men varje DREAMgala brukar ha någon eller några matcher som är relevanta så jag brukar tanka dem ändå. Expekt brukar ha hyfsade odds jämfört med de andra jag lirat på. Men jag orkar inte flytta runt pengar heller för att betta mindre summor. Wow bodinarn is back! Var fan har du hållt hus? Grejen är tyvärr att även om Maia skulle lyckas trixa hem bältet så är han inte någon som kommer hålla det så länge. Jag hoppas iaf att han verkligen hoppar efter Silvas ben och drar guard så fort han bara kan.
  21. Jag är nöjd, RIKTIGT nöjd! Den förra snurrade inte så maten blev typ bränd på vissa ställen och kall på andra. Bara säg till om du behöver tips och råd!
  22. Oj fan Då tar jag tillbaka min kommentar!! Felåt!!
  23. Helt rätt, GL igen osv
  24. Kollar Dream 13. Orkar inte lyssna på allt tjafs obv men det tar sjuka FYRTIO minuter innan de visar första matchen
  25. Tycker det är så patetiskt. Så jävla typiskt amerikanskt att han ska sitta i TV och be om ursäkt till amerikanska folket sen också. Vafan har han gjort dem? Låt han och hans fru ta hand om det själva. Såg att nåt spelbolag erbjudit honom en stor reklamdeal redan. Det var ju bara en tidsfråga, vinner han Masters nu blir han bara ännu större och alla kommer snacka om hur stor han är och vilken vinnare som kan komma tillbaka efter hela grejen och ta hem en stor turre
×
×
  • Skapa nytt...