Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Ja, men du snodde citatet jag precis skrev till dig på msn så vi är kvitt
  2. HehehHEheHEh! Nu får du vara med i min och stjärnfittans klubb om du vill! Coleman har lagt av och Cutler tagit över tronen nu dock. Coleman gjorde iaf världens bästa/roligaste träningsfilmer
  3. Btw Ulle, om du var allvarlig angående Coleman så är han här
  4. Precis, menar obv inte att det går på en månad eller nåt. Det är deffdelen som är hyfsat "lätt" om man inte låtit sig själv förfalla
  5. Hehe helt rätt där med split...Bra nybörjarsplit (inget fel i att köra så hela livet heller för den sakens skull) tycker jag iaf du har, men glöm inte axlar! Och du dör inte om du kör 3 set eller 5 set Angående antal reps/set och så finns det en del forskning men "rätt" svar där verkar faktiskt vara att det är olika för alla. Tycker det är en av sakerna som gör gymträning oerhört fascinerande. Det absolut viktigaste är att köra strikt i början och lära sig vilka muskler som en övning främst ska använda. Sen är det bara att prova sig och fram och se vad som funkar för en själv, alternativt vad man tycker är roligast. Kommer säkert bli påhoppad för detta nu men den där fysiken är faktiskt inte sååååå svår att uppnå. Något som är svårt är att bli riktigt biffig utan prepp Håller absolut med om att det är en snygg kropp ovan iaf. Vill man attrahera brudar tror jag tillochmed den är GTO
  6. Coleman eller Cutler? Steroider eller Rent? Kyckling eller Fisk?
  7. Köööör nu. Träningssplit? Vad har du för stats? Mål? Vill du bli smal på starfitters vis eller vill du bli biff på mitt vis? Kööööööööör!
  8. Suck, ännu en träningsdagbok
  9. Nu ska jag inviga min nya riskokare!
  10. Hur går det för dig? Skulle du tävla igen?
  11. Tyst med dig!
  12. Äsch då, bara att trycka in sprutan i rumpan och kööööööööööööra
  13. Snart är du trimmad biff och då kommer de heta brudarna flockas. Du är ju redan rik nu menar jag! Snart har du allt
  14. Mmm den där var rätt skrattretande minst sagt
  15. Nej, men jag känner att jag borde kunna
  16. Lol, in med esset på florren direkt också för att göra det ännu tydligare
  17. Wp Finnen, WP Det försvann lite lite text på högersidan varje rad för min del. Inte så att det störde men just där det stod vad slutnotan på hotellet blev kan jag inte se Räckte de 800 euro du rånade Shahin på?
  18. Överskattade tyvärr Tim Hague (prelims senaste UFC, urusel match med lika usla Beltran som dessutom har det kanske töntigaste smeknamnet i MMA, "The Mexicutioner"). Såg matchen precis men hade glömt att jag hade tjockisHague med i en trippel där de två andra matcherna redan satt. Där försvann en hunka dollar Gick lilllilllillplus, kastade bort en del EV på "roliga" bets som jag alltid slänger iväg bara för att det är kul typ. De två matcher och odds jag verkligen rekade satt ju. Mitrione och Belcher.
  19. Frisk turat, allting vunnet som jag brukar säga. Detta tar ni
  20. Mmm jag håller med musen för en gångs skull.
  21. Haha garvade åt att Maicon och Totti klappar varandra direkt efter
  22. Såg Gefle-HIF idag. Fantastiskt Hamnar i underläge med 1-0, fler chanser emot sig och får en man utvisad. Då går de in och bara kör över Gefle och gör 3 mål på runt 20 minuter! Riktigt jävla underbart Rachid Bouauzan kom in i halvlek. Han är väl inte så känd men kom på lån från Wigan. Han har gjort något litet inhopp i varje match sen han blev fit efter småskada och jag är sjukt impad. Påminner lite om Erik Sundin fast med 300 gånger bättre teknik och känsla. Jag hoppas verkligen HIF har råd att köpa loss honom nu när lånet går ut snart redan. Isåfall är alla tre lagdelar+målvakt av alla högsta klass. Börjar så smått faktiskt tro på SM-guld nu måste jag säga.
  23. För jävla bra foto där måste jag säga fittan, det syns ju fan inte alls att du är tjock! VWP! Själv maxade jag idag en maskin som inte var för mage för första gången i mitt ynkliga liv! Det blev förvisso bara fyra semicheat-reps men ÄNDÅ Inte lätt att vara klenis Borde ju nästan firas med en back double biceps eller en lat spread. Så vi verkligen tar över som träningsdagbok nr 1 före sorkens liksom
  24. Oj, Daley åkte ur UFC med huvudet före och kommer aldrig få komma tillbaka. Det var det nog INTE värt för en tjuvsmäll på Koscheck efter matchen
  25. Var ute igår btw. Usch blev sådär vidrigt äckligt monsterfull Ludvika fattar? Vet inte hur jag lyckades pricka in starksprit ("jag tål inte starksprit"), en massa cigg (tål jag inte heller), samt att dessutom missa såväl fyllekäk som vatten efteråt på en och samma kväll. Så jag har ju tyvärr inget att skylla på mer än mig själv men jag har INTE mått bra idag. Endast lyckats få i mig en korv med bröd, en pizza och lite godis på hela dagen. Och en halvliter cola. Mkt mkt bra för träningen..........
×
×
  • Skapa nytt...