-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Kom igen nu Liverpool!
-
Meta Meta Mendieta
-
Mmm leo starta en egen dagbok så kan dem som vill läsa hans plus-whine hänga i den, och så slipper man det i denna dagbok istället.
-
Full, trött besviken...FML typ
-
Men du är desto snyggare!
-
Bra jobbat stjärnfittan, så vi rullar! Jag har också haft en grymt produktiv dag. Vaknade vid halv två. Snoozade till tre. Sen funderade jag ca 1½ timme på vad jag skulle äta till frukost (två bullar av märke Frökusar, en med ett ägg och en med honung, samt den självklara proteindrinken). Åt framför TVn OBV. Sen cyklade jag hela vägen till Olympia (tar ca 3 minuter) och var med om ännu en HIF-seger. Sen cyklade jag hela vägen hem igen, pratade i telefon någon timme och sen LAGADE jag mat som jag dessutom åt. Men det slutar inte där. Jag diskade faktiskt efter jag ätit och sett Liverpool åka ur EL! Nu sitter jag här och tänkte kolla någon träningsfilm och köra biceps samtidigt. Älskar såna här dagar när man känner att man fått jättemycket gjort!
-
Najs! Jo absolut, vissa av deras priser känns ju overkliga Antar att dem har återförsäljare över hela Sverige och har sin bas i Helsingborg där dem råkar ha lite plats över bara. Det är ju bara öppet typ tre timmar i veckan och det är absolut max två kunder där när man kommer dit
-
Fast Piquets var offside så det jämnar isåfall ut sig. Vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om handsen vid Bojans mål.
-
Hehe najs! Vad köpte du mer? Beta alanin? Inte provat Erase men det låter helt sjukt Och inte speciellt hälsosamt...
-
Jag hoppas du har rätt brushan Kom på nu att vi spelade på topp mot AIK förra året, ty för påminnelsen Ja, den var fan bra. Finns en där han kör United men den var inte lika bra. Hans Beckham har dock rolig! Typ att han måste välja mellan de två kvinnorna i hans liv, Victoria eller Gary Neville
-
Haha. Wp Tyckte det lät lite väl bra.
-
Grrrrrrrr...
-
Ingen bra stämning i Chelsea. De känner väl United flåsa
-
Grattis till pengarna Punken
-
Lol ja den är fan helt magisk Mmm Bosse P känns faktiskt riktigt virrig ibland! Och då ska vi inte tala om Hegerfors kommenterande på sistone...
-
Helt rätt om Lantz tyvärr Precis som jag skrivit och sagt hundra gånger. Allt jag menade var att jämförelsen mellan HIF nu och BOIS 2002 eller vad det var, är och förblir en usel jämförelse.
-
http://www.videoklipp.se/videos/Blandat/Nora_Strandberg_14_ar Lol...hyfsad utvecklingskurva får man väl säga
-
Exakt, Strandberg menade jag OBVVV Jag skiter självklart i om de kallas för "ex-pert" eller "pro-gram-le-da-re", jag bara påpekade att jag tycker alla tre gör sitt jobb bra, till skillnad från Elin, Bosse, Zladjan, och Ola W.
-
För att du är ute och cyklar ja. Du verkar inte riktigt ha koll på fotboll. Inget fel med det iofs. Bara för att ett lag leder tidigt betyder det inte att de automatiskt har bra förutsättningar för att faktiskt också vinna. Det har jag heller aldrig sagt. Man kan inte bara ta vilket lag som helst som en gång lett allsvenskan och jämföra det med HIF bara för att de leder nu. Varför det är så förklarade jag redan. HIF har helt andra förutsättningar än usla BOIS någonsin haft. Även du måste väl ändå inse att det är mycket mycket större chans för HIF att hålla en fempoängsledning med de förutsättningar de faktiskt har, än det var för BOIS att hålla sin ledning me de förutsättningar de hade då? Du verkar sjukt nog tro att HIF har mindre chans att vinna allsvenskan med fem poängs ledning efter nästan en tredjedel än om de hade legat på fjärdeplats 5 poäng bakom ledaren. En sak vi inte ens har nämnt är det faktiskt verkar vara ÄNNU sämre klass på allsvenskan i år än tidigare. Alla slår ju alla just nu och förutom HIF och MFF har lagen med bäst och bredast trupper, och därmed sannolikt störst chans att placera sig i toppen, underpresterat enormt och halkat riktigt långt efter redan. Aja, för att klargöra ännu en gång, så du inte missförstår: Nej, jag säger inte att HIF garanterat kommer att vinna, det är alldeles för mycket kvar för att jag ens skulle våga tro det. Nej, HIF har inte en bred trupp, jag har inte heller sagt att de har det. Nej, HIF har inte en forwardsuppsättning av hög allsvensk klass. Förstår du inte nu så ger jag upp. GL osv.
-
Jag brukade gilla Ola A. Rit-Ola liksom! Jag tror faktiskt det är Ola Wenström som gör honom dålig. Han är Sveriges överlägset sämsta programledare. Det är snudd på bisarrt att han får fortsätta jobba. Jag har aldrig sett någon avbryta folk mer på TV än han gör. Det är en sak att de är okunniga idioter men deras konstanta avbrytande mitt i varandras meningar och CP-OLAs patetiska "skämt" hela tiden gör att det knappt går att lyssna. Jämför med Canal+ där experterna får en kort och enkel fråga och sen låts prata klart i lugn och ro. OCH dessutom faktiskt har något vettigt att säga... Sen måste jag faktiskt säga att det blivit mycket bättre kvinnor i "branschen" på sistone! Förutom Elin som obv är en monstermupp, tycker jag att Nora Strandlund (vacker OCH duktig heheh), Brolin, och hon andra korta blonda leende bruden som brukar intervjua på spanska i Champions League-sändningen, alla gör ett mycket bra jobb. Fjellström är överlägsen IMHO (trots att han är MFFare).
-
Såna här matcher är så JÄVLA otäcka rent ut sagt. HIF har dominerat, AIK har varit usla och dessutom tappat sin tränare. Men AIK är alltid AIK och jag skulle tyvärr inte bli ett dugg förvånad om ni fick en urladdning och åker härifrån med 3-0 i bagaget. Man har sett det för många gånger med HIF Har AIK haft lika jobbigt spelschema som HIF? Derby mot MFF i tisdags, buss och bortamatch mot Mjällby i måndags och sen hemmamatch mot AIK redan imorrn. Extremt tufft spelschema för att vara allsvenskan. Du ska inte hit och kolla antar jag?
-
Men nu gör du ju faktiskt bort dig. Du menar att JAG skulle vara enögd när det gäller HIF?? Har jag sagt att de kommer vinna allsvenskan? Har jag sagt att de har en bred trupp? Är det inte JAG som hela tiden sagt att de har en lång tradition av "choke" när man verkligen tror att de ska vara på G? Om du tycker jag är enögd när jag säger att HIF är Sveriges bästa lag JUST NU så har du helt enkelt fel. Ingen kan hävda att dem inte är det, då är man dum i huvudet. De leder serien med hela fem poäng redan efter åtta omgångar och har spöat IFK Göteborg, Elfsborg, Malmö. De var dessutom överlägsna i alla dessa förstahalvlekar. Andrahalvlekarna var mer kontrollerat bevaka-ledning-spel där motståndarna inte lyckades skapa ett piss. Man måste kunna säga saker som det ovan, som ÄR helt sanna, utan att det betyder att man är en enögd HIF-fanatiker. Tro mig, tappar de och slutar trea kommer jag inte sitta här och skriva att det var otur och att vi ändå är Sveriges bästa lag. Det är en jävla stor skillnad mellan att säga det jag skriver ovan och säga typ att HIF är bäst i världen och att allsvenskan redan är vunnen. Nästan så man är trött på att tjata men JA, vi har en tunn trupp och inte tillräckligt bra forwards, det har jag sagt ända sen Henke bestämde sig för att sluta. Jag har redan skrivit det här med. Men Landskrona BOIS vs HIF.....lol typ. HIF har trots allt rätt många spelare som byggt upp lite allsvensk rutin nu. Toppat av spelare som Markus Lantz och Erik Edman som är ledartyper med stor internationell rutin. Gashi har norska A-landskamper på meritlistan och C Andersson svenska. Dessutom har vi fått tillbaka Mattias Lindström med stor allsvensk rutin och ett antal säsonger utomlands. Det är en stabil (nja beror väl lite på hur man ser det ) förening som hållt sig i allsvenskan länge nu och varit ett solitt topp/övre mellan-lag stor del av denna tid. Vi har en fin arena med ett hyfsat publiksnitt och stundtals bra publiktryck. Jag har fortfarande inte påstått att vi garanterat vinner allsvenskan eller har en bred trupp med två världsklassforwards, men det finns ändå i princip INGET gemensamt med det BOIS du försöker jämföra med. Erkänn att det var en dum jämförelse istället så kan man diskutera något annat. Tycker det är du som är enögd och saknar objektivitet när du inte ens verkar kunna inse att HIF är klart bäst just nu.
