Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Tror du inte jag fattar det eller? Du missförstod nog mig.
  2. Det där har jag också tänkt på många gånger. Smått förvånad att det inte hänt tidigare snarare.
  3. Tänk att plugga till polis i flera år för att utföra såna här pinsamma razzior mot folk som spelar ett spel om lite småpengar. Måste kännas meningsfullt.
  4. Öl, godis och EAA måste vara GTO va? Undra hur länge jag ska behöva träna innan jag är i närheten av att kunna göra såhär
  5. Känner mig som en hackande skiva lite. För snabba kolhydrater är inte bra nånstans förutom kring träning. Det är ingen som rekar snabba kolhydrater heller. De där dieterna skiljer sig i att vissa tycker somliga långsammare kolhydrater är ok medan andra har fått för sig att man ska springa ifrån alla kolhydrater totalt. Men skita i att följa någon färdig diet och istället tänka själv är helt rätt. Och eftersom det fortfarande handlar om kcal in/ut (DET FINNS ALLTSÅ INGEN METABOLISK FÖRDEL ATT ÄTA MER FETT OCH SKIPPA KOLHYDRATERNA OM MAN FORFARANDE LIGGER PÅ SAMMA KALORIINTAG) så kan man absolut äta lite vad man vill om man rör på sig en massa. Helt rätt. Heltok var ett bra exempel. Fast om du med hårt tränande menade Shahin89 och inte Shahin86 (ingen aning vad han pysslar med) så kan man väl minst sagt säga att det inte var det bästa exemplet
  6. Riktigt stolt över att det var JAG som kom på det och började med det
  7. Träningssnack är aldrig hijack här... Hur vet du att du byggt muskelmassa? Gått och gjort mätningar osv?
  8. Shahin, kom förihelvete inte hit och börja tjata om Paleoooooo!!!
  9. Min idol tror jag fan...
  10. Skickade PM nu nicklas. Insåg sen att jag redan gjort det en gång Du var iväg till sjöss och kunde inte adda...
  11. Riktigt bra rygg/baksida axel/traps-pass idag måste jag säga. Avslutade med fyra supersets av latsdrag bakom nacken direkt följt av "vanliga". Brett grepp. Efter det sista setet gjorde det sådär härligt ont att man bara ville lägga sig i fosterställning på shahins vis och börja gråta. YEAH BUDDY!!!!!!!!!!!!
  12. Jag är ingen naprapat men det kan vara en lätt CP-skada. Hoppas det går bort av sig själv!
  13. För det första är keso vidrigt och för det andra kanske man inte vill ha allt socker de trycker i för att få det att smaka "frukt" Standard med kvargen är ju att röra i lite Fun Light. Jag tycker personligen den är för tjock så äter det väldigt sällan som det är. Gör mest smoothie-aktiga saker med mixer. Senast idag faktiskt. Min standard är ca 250g kvarg, en banan, lite mjölk och lite juice. Bara att mixa, blir faktiskt gott. Sen brukar jag mixa i 2dl havregryn med men det är väl mindre hett om man deffar...
  14. Mått dåligt på allvar över problemen i Thailand idag. Bangkok känns som min andra hemstad och Khon Kaen som det även nu blivit problem i har jag varit i flera gånger. "Central World destroyed in fire" wtf wtf wtf...får en klump i magen
  15. Snittar 3-4 gånger om dagen Tror jag är svårslagen men finns kanske någon värre därute...
  16. Haha jo dem med. Jag har aldrig förstått hur det började riktigt dock så egentligen känner jag mig lite utanför.
  17. Tyckte du var duktig Kroon. Både i videon och på gura Helt klart är ni gitarrister det som är bäst med bandet. Måste tyvärr såga sångaren, sorry Jag är alldeles för "dödsmetallskadad" för att verkligen kunna lyssna riktigt objektivt på låten dock.
  18. Stjärnfittans presbild på facebook i kombination med alla bisarra häst-grupper han joinar får mig att IRL-lolla ungefär en gång om dagen... Framförallt "När jag cyklar så låtsas jag att min cykel är en häst." och "Vi som åker runt med ett tomt hästsläp, så folk tror vi har häst!" Imponerande att folk orkar
  19. Jepp.
  20. Nej du överdriver inte, exakt så var det! Ökade antal reps för biceps och insåg vilka övningar som var värst. Vilade lite med. Det försvann och jag har haft det under kontroll ett bra tag men nu när jag börjat bli halvstark i biceps så har det blivit för mycket vikter för mina underarmar att hantera verkar det som. Du får nog skeppa dina hardcore-övningar
  21. Coleman kör den så vad du än säger så biter inga argument längre. Coleman kör den. End of discussion liksom Tyvärr kan jag inte träna biceps som jag vill, får en strålande smärta i vänsta underarmen av många övningar. Har jag handflatan mot mig är det längs hela innersidan typ. Gör även lite ont i högerarmen men inte alls samma kraftiga smärta. Det är både störigt och märkligt. Stång är inte ens att tänka på, kan inte köra på preacherbänk heller. Idag blev det Arnolds stående iso, sittande iso, stående omvända curls med EZ-bar, och till sist..."biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet" Ett vanligt set där och ett avslutande superset. Provade klart högre tempo än vanligt, funkade bättre än förväntat. Var 2 magövningar imellan där också.
  22. Eftersom jag sett den 4 gånger redan så kan det ju vara kul med lite omväxling
  23. "Råkade" köpa 6½ kilo kyckling idag Körde även ett discopass på stjärnfittans vis. Klarade för första gången i år mitt mål att hålla passet under en timme Biceps+mage.
×
×
  • Skapa nytt...