Coleman kör den så vad du än säger så biter inga argument längre. Coleman kör den. End of discussion liksom
Tyvärr kan jag inte träna biceps som jag vill, får en strålande smärta i vänsta underarmen av många övningar. Har jag handflatan mot mig är det längs hela innersidan typ. Gör även lite ont i högerarmen men inte alls samma kraftiga smärta. Det är både störigt och märkligt. Stång är inte ens att tänka på, kan inte köra på preacherbänk heller.
Idag blev det Arnolds stående iso, sittande iso, stående omvända curls med EZ-bar, och till sist..."biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet" Ett vanligt set där och ett avslutande superset. Provade klart högre tempo än vanligt, funkade bättre än förväntat.
Var 2 magövningar imellan där också.