Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Inmundigar just nu maltodextrin, EAA, taurin, koffein och BETA ALANIN. Snart dags för benpass
  2. Sjukt dåliga, sjukt bra, eller bara allmänt sjuka? Lyssnade nog på enbart Meshuggah i ett år. Det var det enda metallbandet jag lyssnade på ett bra tag. Tyckte alla dödsmetallband var alldeles för hårda och all thrash gick typ för fort! Vafan hände med mig egentligen?
  3. Såg dem live (Sladdafan var också där!) för bara några månader sen MKT MKT MKT bra skit även live! Riktigt jävla grymma var de.
  4. Muskler väger mer än fett
  5. I ryggen? Grabbar, ni har nog missförstått lite
  6. Crosspost i brist på liv: SPAM SPAM SPAM (riktat till Kroon som fattar, och om han sågar inte bara säger "usch man hör ju inte vad de sjunger") Världens mest passande bandnamn, Theory in Practice Vissa av deras riff har jag inte ens fattat efter säkert 100 lyssningar. Inte som exempelvis Meshuggah som gör sjukt komplex musik men där man ändå greppar polyrytmiken lite smått efter ett antal lyssningar. Gudarna. Origin. Necrophagist. Necrophagistmedley med nya trummisen. Någon slags bluesgroovig tech death med Revocation. Obscura. George "Overklig Trummis" Kollias. Nog med mesmetal nu. Ingested Bonus!
  7. SPAM SPAM SPAM (riktat till Kroon som fattar, och om han sågar inte bara säger "usch man hör ju inte vad de sjunger") Världens mest passande bandnamn, Theory in Practice Vissa av deras riff har jag inte ens fattat efter säkert 100 lyssningar. Inte som exempelvis Meshuggah som gör sjukt komplex musik men där man ändå greppar polyrytmiken lite smått efter ett antal lyssningar. Gudarna. Origin. Necrophagist. Necrophagistmedley med nya trummisen. Någon slags bluesgroovig tech death med Revocation. Obscura. George "Overklig Trummis" Kollias. Nog med mesmetal nu. Ingested Bonus!
  8. Allt som är övertekniskt är min stil Sen får det gärna vara stenhårt samtidigt. Gillar du Evergrey förresten?
  9. Mkt mkt bra bröstpass idag! Körde även 4 set vänster biceps på Ronnies vis Fick ett riktigt långt sms idag från min före detta vän. Det tog honom tydligen 9 dagar att inse att man inte hotar och slår till en kompis. Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
  10. Hahahaha "Tystnaden som uppstår när en svensk:Kan jag få tillbaka mina 5kr du lånade?" Kenan din jävla rasse
  11. Hehe, skrev nästan att Michael Romeo ju ffs spelar i SymphonyX men kollade sen nästa sida Älskar faktiskt SX! De har gjort en massa bra skivor! Tillochmed den obligatoriska liveskivan var grym. Liquid Tension Experiment 2 har man lyssnat på ett antal gånger med Tycker inte första plattan är SÅ bra.
  12. Dålig karma för att du joinade den där jobbiga facebookgruppen kanske (osnabb jag var...)
  13. Dagens facebookgrupp: Sparka Elin Ekblom från Champions League-studion! Bra där shanin
  14. säger GNEGG GNEKK fjorton gånger om dagen
  15. gå och dö osv
  16. JAG HATAR falska JÄVLA MÄNNISKOR OKKKKKKKKKKKKKKKKK
  17. Italienskt och italiensk...de hade inte en enda italienare på plan. Fucking disgrace
  18. I'd hit that! Nu ska jag ut och "sänka mig" som vi säger här i Helsingborg! Weeeeeeeeee! Serie Ledare SERIE SERIE LEDARE Oleee ole ole oleeee GASHI GASHI :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
  19. FML, skrev ett långt inlägg om hur stekig jag har varit idag men internet dog obv precis när jag tryckt på skicka Heja HIF!
  20. Världens starkaste man möjligtvis men världens sämsta fighter tror jag. Pudza suxx0r
  21. Är n00b själv...kan du inte komma in i safe mode och mecka ens?
  22. Älskar hur han bara flyttas runt och står helt stilla på olika ställen när han läser upp tipsen
  23. Go go go PörLind!!!!!!!
×
×
  • Skapa nytt...