Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GG

    iPhone

    Pallar inte läsa genom hela tråden men har några fågor som nåb vänlig själ kanske kan svara på. Befinner mig i NY i morgon och tänkte inhandla mig en iphone om de går att sätta i sitt svenska sim. Vad jag fattat lär de vara någon viss modell för att man skall kunna göra de? Kan man uppdatera så man får svenska T9 och svenska menyer? Något mer man lär tänka på om man skall köpa en i NY? / watoz
  2. Bust.. Note to self: Bluffa inte supefiskiga synstationer
  3. Tack så mkt för svaret!!! Mvh Ida
  4. Är du lika kool i verkligheten som du försöker framstå på forumet? Eller är du som de som träffat dig hävdar? Mvh Ohl
  5. Hootenanny singers - En festlig dag
  6. längesen på en tallin pokerkryssning... nåra år sedan. vi umgicks inte mkt. vet inte om du gillade mitt sällskap. var där med watoz. mr.klister m.fl var med.. resan var med staffpoker tror ja. kan ha tagit fel. men tror de va du? o nee var väl inte så väntat att frågan kom från mig?! brukar skriva en del om droger här på forumet!! //all in från gretans konto
  7. Vad tyckte du om mitt lir när du mötte mig?
  8. XXXXXXXXXXXXXX (hela inlägget har censurerats) EDIT: postaren varnad för olämpligt språk, personpåhopp och nonsen. /Appel
  9. Mer än er LOL
  10. Vilka sajter lirar du på?
  11. Fan va kul att du kommer till Bahamas och härligt att se att det går bra! Take care
  12. Jag har handlat därifrån, funkade kanonbra på alla sätt och vis!
  13. GG

    jellos dagbok.

    Hej Jello, Du är cool Edit: Och fräään!
  14. Fyfan så vidrigt Dawwe, sjukt tråkigt att inte ses i Bahamas - hoppas du kryar på dig fort!
  15. Nä, det är ju inte det minsta troligt:rolleyes:
  16. Dollarmiljonär vid slutet av 2008. Skepp skepp
  17. Hehe osv. Om du blir checkraisad allin med AA i en trebettad pot på 222 brädan och fi har 42s, hade det varit rätt att folda då också? Kommer du spela vidare med AK, AQ mot en raise? Annars är det ju exakt samma sak. God jul Mvh J Tomtén
  18. Nu hade ju faktiskt fi KK så det var ju fel att dega in! Det är aldrig bra att få in smeten med bara två outs. Mvh Svend Bergman
  19. .
  20. GG

    Boende Bali

    Fråga Carldenstore, han hade tydligen bott på något hotell med en pool som har en bar mitt i poolen! GOTT OM BRUDAR finns det också
  21. Hei, tänkte bara påpeka att du har JJ Hei då
  22. Haha oojsan hoppsan EDIT: användaren har fått en tillsägelse för nonseninlägg /Appel
  23. Shit vilken otur, ul m8
×
×
  • Skapa nytt...