Pallar inte läsa genom hela tråden men har några fågor som nåb vänlig själ kanske kan svara på. Befinner mig i NY i morgon och tänkte inhandla mig en iphone om de går att sätta i sitt svenska sim. Vad jag fattat lär de vara någon viss modell för att man skall kunna göra de? Kan man uppdatera så man får svenska T9 och svenska menyer? Något mer man lär tänka på om man skall köpa en i NY?
/ watoz
längesen på en tallin pokerkryssning... nåra år sedan.
vi umgicks inte mkt. vet inte om du gillade mitt sällskap. var där med watoz. mr.klister m.fl var med.. resan var med staffpoker tror ja.
kan ha tagit fel. men tror de va du?
o nee var väl inte så väntat att frågan kom från mig?! brukar skriva en del om droger här på forumet!!
//all in från gretans konto
Hehe osv.
Om du blir checkraisad allin med AA i en trebettad pot på 222 brädan och fi har 42s, hade det varit rätt att folda då också?
Kommer du spela vidare med AK, AQ mot en raise? Annars är det ju exakt samma sak.
God jul
Mvh
J Tomtén