Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Nej variansen kommer vara låg...
  2. Gl Knack
  3. GG

    Rooney

    Gl ronnagangstern din lilla attentionhora!!! HEHE
  4. GG

    Blom90

    lol
  5. I free limit köper du in för vad du vill, inga överrenskommelser men om du sen vill fylla på under spelets gång måste du komma överrens med spelarna och dealern. Så har man tänkt att gå in på bordet som bordskapten och skrämmas rejält kan det vara en bra idé att köpa in väldigt mycket från början. Mvh Jan
  6. God fortsättning din fitta!
  7. Ni snackar ju om No limit, frågan gällde free limit och där kan man absolut använda sin markerstapel till sin fördel. Så kallad skrämselpoker.
  8. ÄNTLIGEN!!! LYCKA TILL MED NÄTPOKERN MVh
  9. Tjena Dragonlion
  10. Back cirka 100k usd EHHEHEHEHEHE
  11. Tjena Meta(L) hoppas det vänder sas. Steken så att säga
  12. GG

    Bestpoker.com

    Katastrof, J nutsen tackar för sig. asdsadasdasdsa
  13. Lycka till på nätet också! Mvh
  14. Lycka till i "Sin city" Mvh Pokerfidde
  15. Ok, bestpoker strulade till det och lyckades slå ihop två av mina senaste 20k uttag vilket resulterade i ett uttag på 230k sek. Fick som vanligt en lapp från banken men denna gång var det även en ny del med där det står Betalningsanmälan - Betalningar från utlandet. Lämnas snarast till ert Handelsbankskontor. Där vill de att jag ska fylla i företag/organisation samt namnteckning och namnförtydligande. Sen ska jag fylla i nån betalningskod där det på baksidan finns massa alternativ men finner ingen som passar in på pokervinst eller dylikt. Är detta nåt skit jag måste lämna in eller kan jag strunta i det?
  16. GG

    Knark suger.

    Jaha du levlar.. Skönt att få det bekräftat iallafall.
  17. GG

    Knark suger.

    Mm, nej du är inte trångsynt
  18. GG

    Knark suger.

    Då hade vi kunnat skita i den här tråden också eller? Om någon tycker det skulle vara 141km/h i högsta tillåtna hastighet på vissa av våra vägar ska han alltså inte få starta en tråd om det eftersom ingen tror att det kommer bli så?
  19. GG

    Knark suger.

    Har jag sagt det? Jag tycker det är roligt att vara full ibland men finns mycket bättre alternativ som är både roligare och mindre skadliga
  20. GG

    Knark suger.

    Ja, du är verkligen rätt person att klaga på min argumentationsteknik. För övrigt atgumenterar jag inte över huvud taget, var bara tvungen att säga det där. Själv önskar jag att många illegala droger skulle vara legala - fyfan så mycket sundare jag skulle kunna leva - slippa behöva dricka alkohol varje gång man ska festa.
  21. GG

    Knark suger.

    Miketime, det finns inte mýcket hopp kvar för dig ser jag. Hoppas du dör ikväll. Kanske av en alkoholöverdos ditt jävla äckel. Ban me. EDIT: Varning för totalt medvetet och GROVT personangrepp. /Appel
  22. Sick tråkigt Dawwe
×
×
  • Skapa nytt...