Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Nordiners blogginlägg var jävligt överdrivet och förbannat tråkigt att han ska behöva hacka ner på hatten som i m o skötte sig bra nere på sm och som vanligt levererade finfina anekdoter av rang! Hatten ska ha cred, han grisar inte runt och beter sig som ett as till skillnad från många andra. Och jag har aldrig sagt något om Ola, vet inte var folk får det ifrån. Han ska snarare ha dundercred som agerar personlig assistent åt psykfallet Nalle
  2. Men nordicbet tog med oss på middag den kvällen de hade sin så kallade fest. Det åts och drack och notan blev inte speciellt farlig, skönt för nordicbet? Mjaa det sket väl dom i med tanke på att det var vi som fick betala skiten. Sen blev vi tagna tilll nån sunkig nattklubb där nalle stod och stänkte sprit på bland annat mig och skröt om att de fixat den bästa spriten och snyggaste brudarna. Såg en tjej ett ögonblick sen såg jag ett par flaskor fulvodka innan vi lämnade stället. OnT miketime, nä det kan jag tänka mig att du inte förstår. Att förstå saker verkar inte vara din starka sida. HE HE
  3. Unibet skötte allt hur snyggt som helst och har gjort så på de få event jag varit på med dem.
  4. Vad säger du?
  5. Och nordicbets "fest" var ju ett stort jävla skämt. Som tur var hörde jag att ni fick skit för det iallafall.
  6. Flygplatsgrejen var ett exempel, och jag skiter fullständig i vad ni gör men jag tycker knappast ni sköter er på ett bra sätt mtp vilken inställning ni har till svensk poker och att ni vill att den ska bli så allmänt accepterad och så vidare. Men jag kanske missförstått den saken. Och att Nalle ber mig söka hjälp är ju fantastisk komik då han lär vara i behov av riktigt akut psykvård, det sa han själv till mig en kväll i Tallinn.
  7. Hur tänker ni som officiellt ska vara pokerns promotare i Sverige och agera för att pokern ska få en bra stämpel och allmänt accepterad när ni beter er så fruktansvärt pinsamt under poker-sm. Jag tror knappast att folk får en bra bild av poker när några av de människor som av allmänheten anses vara pokerns representanter. Bara för att ta ett exempel, att springa runt vid boardingen på tallinns flygplats och vråla om sidebets på när boardingen öppnar ger nog knappast pokern en bra stämpel. Sorgligt att se människor i 45-årsåldern och springa runt och bete sig som 14åringar. Ni är inte speciellt häftiga, tycker ni det är kul med bets så kan ni väl åtminstone sköta det någorlunda diskret istället för att springa runt och berätta för främlingar om era häftiga sidebets. Det är nog inte många som är speciellt intresserade att höra om era lekar. Dock finns det ju självklart undantag som ska ha cred för hur ni sköter det hela. Tack Dan Glimne, unibet och andra sajter som gav ett mycket proffesionellt intryck, tävlingsledarna och så vidare men, ni som skämt ut er vet vi ju alla vilka ni är och det känns jäkligt sorgligt och tråkigt att se hur ni beter er när ni försöker hävda att ni verkligen tycker det är viktigt att pokern blir allmänt accepterad bland "vanliga människor" Och jag är knappast ensam om denna åsikt då det har diskuterats ganska friskt bland flera av många av människorna där nere. Speciellt när Poker-SM är ett event som ska locka inte enbart alla inbitna pokerspelare utan det ska vara något som vem som helst ska ha chansen att vara med i och uppleva det roliga som pokern faktiskt har att erbjuda. Mvh
  8. GG

    April 2009.

    Ännu en bra månad, 212k usd upp! Såg ut att bli rekordmånad men tappade 76k på ett semiskott på NL10k men tänker inte klaga
  9. GG

    Kaffedopp

    Han sa din mamma är min pappa
  10. Du ska inte vika någon av AA-händerna som spelat. Andra handen kanske du kan knacka turn om han nu är sån supernit. Mvh Wheelinho
  11. Beta flop och sluta fråga vad du ska göra med topptvå
  12. GG

    Rooney

    Mmm så jävla äckligt :S
  13. Fy fan vad bra jag springer nu!!! $$$$$$$$
  14. "Jag gillar Raptorbets i 3betade potter. Särskilt när jag är stark. Det får rätt ofta Fi o göra oanade moves."
  15. Lyssna på metallica och knarka mkt
  16. Upp cirkus $190k.
  17. GL bävern, kämpa på för fan!!
  18. Heja sorkoas lycka till i Japanien
  19. Tjena Peppran!
  20. GG

    Rooney

  21. Xxxxxxxxxx
  22. xxxxxxxxxxxxxxxxx
×
×
  • Skapa nytt...