Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Yes!
  2. Syna
  3. Ses på 10-20 snart igen Salle, gl!
  4. man borde lägga mer pengar på meskalin. //All in fr¨n Gretkos konto.
  5. Omfg, där fick du mig. *går och gömmer mig i hörnet* Kan tipsa om punkens länk. Kan vara nåt för dig att införskaffa. Man vet aldrig när man behöver det, uppenbarligen.
  6. GG

    Skärmar

    Hhahaha
  7. Det är fan nästan så att du måste betala mig $500 för att jag gjorde denna film möjlig
  8. Jag vill inte kalla 10-20+ msnl iaf.
  9. MEN SNÄLLA. Man kanske tycker det är roligt att köpa mkt sprit på krogen?
  10. Ingen aning, syna och titta vad han har
  11. I push och blir synad av AK, sen skriker jag nåt i stil med JÄVLA PENGAHATANDE CRACKLUDER, sen fyller jag på.
  12. Ge upp
  13. Skulle gärna göra det, men det är inte så värst lätt att göra
  14. Hahaha
  15. Han Sägert In Me Skiten
  16. Checkfold river
  17. Mums Full moon är grymt, hoppas du får en schysst resa på svampen haha
  18. Så jäääävla standard behöver du ju inte ens fråga din jävla idiot!!!!!!
  19. Vjm är en av de största fiskarna på ongame
  20. Haaaan sägerrrrrrrrrrrrrrt
  21. Tacks boys
×
×
  • Skapa nytt...