Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Är han lika kass som han var förut? JHE HE HEEHE
  2. +1
  3. GG

    Kaffedopp

    Lycka till för fan!
  4. Nej det är inte en 19 åring från Lidingö
  5. Tror mina grannar är mer sugna på prag än barcelona så den ska åtminstone dom andra ner på. Jag vet inte om jag åker ner på den också för se. Inte omöjligt sas
  6. Jag ska till barca
  7. Vad spelar nian för roll?
  8. Gl och plus ett på stålet
  9. $90k och €28k ungefär Minus dvs
  10. får bli en +1 på den
  11. Ljuger du?
  12. Varför den bisarrt stora trebetten?
  13. Tycker definitivt du är tillräckligt tuff att skriva med stora bokstäver. Meta "No mercy" (L)
  14. HAHAHHAHAH DU OCKSÅ!!!!! JÄVLA ROLIG KILLE DU META (L)
  15. Nej det är du
  16. Din jävla turare som fick se Dyers eve Själv missade jag den spelningen tyvärr pga unibet open london men hade nöjet att se dem på sonisphere barcelona vilket var cpgrymt även det.
  17. håller med, btw sorken, verkar vara mkt nederbörd i form av snö i london idag. Hur känns det?
  18. Varför 4bettar du 1/3 av stacken?
  19. GG

    123

    +1
  20. Sorkas har bra koll teoretiskt och tror definitivt han inte har några problem att coacha på nivåer upp till NL2K. Tror absolut att det skulle vara en bra investering för de flesta här inne.
  21. GG

    Juni 2009.

    Minus $245k, låg plus 120k efter en vecka men tappade lite på slutet..
  22. GG

    Maj 2009

    Inledde månaden 130k back men hittade megarushen på slutet så jag bokade in ett ok plus på runt 98k usd
  23. Hej Nemesis, nickar du samma på flashback? Mvh gretko
×
×
  • Skapa nytt...