Tror mina grannar är mer sugna på prag än barcelona så den ska åtminstone dom andra ner på. Jag vet inte om jag åker ner på den också för se. Inte omöjligt sas
Din jävla turare som fick se Dyers eve Själv missade jag den spelningen tyvärr pga unibet open london men hade nöjet att se dem på sonisphere barcelona vilket var cpgrymt även det.
Sorkas har bra koll teoretiskt och tror definitivt han inte har några problem att coacha på nivåer upp till NL2K. Tror absolut att det skulle vara en bra investering för de flesta här inne.