Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Mmm förtjänar fan lite medrigg efter allt helvete jag haft på slutet. Enorm chippie nu, 1 mille, resten har runt 200k och nån jätteshort
  2. Ses på FT, torska 200k polle precis med QQ mot AJ
  3. Chippie i Ladbrokes 100k med 18kvar
  4. Mådde du bra när du var som mest back?
  5. Men jag hatar pengar, gör allt som står i min makt att gula. -10PTBB senaste 14k händerna. Så jävla råååligt
  6. Helt allvarligt, varför skriver ni att ni hoppas killen åker dit? Svara
  7. GOGOGOOGOGOGOGOO, vinn så är jag lite närmare breakeven denna månad iaf!
  8. Varför i helvete då? Idiot
  9. Mm en gång hade jag KK och fi fick triss i femmor med 57 OFFSUIT!!!!
  10. Nåt annat än böter lär det inte bli tal om, om han ens skulle få böter vilket jag tvivlar på
  11. Jag är nog den som backar mest på forumet atm
  12. Nice dagbok, vnh! skpål
  13. Han är kass
  14. Är nog bara du som är tillräckligt psykstörd för att se det geniala i det hela
  15. Föld, vet inte om jag hade orkat göra det dock
  16. pulver + holk = ett otroligt fint rus. //all in från gretkos konto
  17. Självklart. +EV är +EV
  18. Kristet utseende är nutz
  19. (=
  20. Vet inte riktigt, det uppkom genom att jag slog lite random på tangenterna när jag ville hitta på nåt nick (=
  21. Du är lite konstig du
×
×
  • Skapa nytt...