Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Grattis jimpa. Vilken storlek vill du ha på t-shirten?
  2. GG

    Rooney

    Tuna tatakin samt Sirloin steaken med potatismos och bearnaise uppe i Sydney tower är psykstört bra Ronny. Gogo!
  3. Jag var allvarlig, han lyckas tillochmed tjäna på att folk fuskar mot honom. Maken till större turare får man fan leta efter
  4. Ja du sparade ju massa pengar, sluta gnäll
  5. Tjena J af Stålvisnkij! Ska du till prag? Mvh Ampixo
  6. Det är bra tack, förutom att meta inte vill vara min kompis!
  7. Tja stålet, läget då?
  8. Tja jag kom sexa
  9. Bump Tjena Meta, är du i Bangkok? Tjo
  10. Tja pokeremil + hangaround! Läget?
  11. För att han får in hela 50bb för fan, skitbra
  12. 280k upp
  13. Mkt fin well må jag säga, kunde knappt gjort det bättre själv! Mvh J af korvas
  14. (4bet)
  15. Hej jag gör en gästföreläsning i min kompis brunn då! Jag älskar Death magnetic, riktigt jävla vass skiva - definitivt det bästa de gjort sedan -91 iaf. Utan inbördes ordning; That was just your life, All nightmare long och The judas kiss Jodå, har klämt in två stycken spelningar i år och hoppas på ett par till i NY! Ena spelningen var ersättningsspelningen i Globen i maj och andra var Sonisphere Barcelona. Båda riktigt bra, publiken röjde mer i Barcelona men upplevelsen var nog fetare i Globen. Dessutom gav Lars mig en badboll på Globen-konserten, hihi!
  16. Tjena Gibbe! Jävla lös kille den där du! LAG sas
  17. Tjena vänner, Miketime bad mig starta denna. Han var alldeles för hög för att starta den själv men tyckte det skulle vara ett roligt projekt - så fråga på!
  18. Jääävlar vilket uselt spel!
  19. Tjena eie
  20. 10 bara?
  21. Jag spelar
  22. Jag vet också, he he he he he he he he he
  23. Oj det var ett skrämmande hån mot sig själv isåfall! Vill minnes att han vunnit en match mot mig
  24. Tja Meta(L) hur går det?
×
×
  • Skapa nytt...